To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Dostawa sprzętu informatycznego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 609088-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 322 531 000
faks: 322 531 150
e-mail: tobiasz.magdziarz@katowice.pr.gov.pl
www: www.katowice.pr.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa sprzętu informatycznego
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RP VI WBA 261.5.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Prokuratury Regionalnej w Katowicach. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie nr 1 w skład którego wchodzi: Komputer – 2 sztuki; Monitor – 4 sztuki; Laptop – 30 sztuk; Karta wifi usb – 10 sztuk; Pendrive – 100 sztuk; UPS 2,7kW – 1 sztuka; UPS 1.6kW 1 sztuka; Drukarka sieciowa laserowa – 32 sztuki;
Drukarka jednostanowiskowa Typ 1 – 24 sztuki; Drukarka jednostanowiskowa Typ 2 – 6 sztuk; Drukarka do kart identyfikacyjnych - 1 sztuka. Zadanie nr 2 w skład którego wchodzi: Skaner A3 - 3 sztuki; Skaner A4 - 3 sztuki. Zadanie nr 3 w skład którego wchodzi: Przełącznik zarządzalny 48 portów - 5 sztuk; Moduł Transceiver SFP+ - 8 sztuk; Bezprzewodowy punkt dostępowy (Acces Point) - 5 sztuk; Kontroler bezprzewodowych punktów dostępowych - 1 sztuka; Przełącznik niezarządzalny 8 portów - 40 sztuk. Zadanie nr 4 w skład którego wchodzi: Macierz dyskowa - 1 sztuka. Zadanie nr 5 w skład którego wchodzi: Biblioteka taśmowa - 1 sztuka.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zadanie nr 1: Komputery; Monitory; Laptopy; Karty wifi usb; Pendrivy; UPS 2,7kW; UPS 1.6kW; Drukarki sieciowe;Drukarki jednostanowiskowe Typ 1; Drukarki jednostanowiskowe Typ 2; Drukarka do kart identyfikacyjnych.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19 listopada 2020 r.do godz.9:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu dla Zadania nr 1.
NAZWA: Zadanie nr 2: Skanery A3 oraz Skanery A4.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51072 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: BlueBrain Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: info@bluebrain.pl
Adres pocztowy: ks. Trockiego 22
Kod pocztowy: 30-394
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62818.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82287.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 3: Przełączniki zarządzalne 48 portów,Moduły Transceiver SFP+, Bezprzewodowe punkty dostępowe, Kontroler bezprzewodowych punktów dostępowych, Przełączniki niezarządzalne 8 portów.
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19 listopada 2020 r.do godz.9:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu dla Zadania nr 3.
NAZWA: Zadanie nr 4: Macierz dyskowa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57150.41 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Signati Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@signati.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 15K/3
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70295.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 99500.00
Waluta: PLN
NAZWA: Zadanie nr 5: Biblioteka taśmowa.
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29486.99 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Diskus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: diskus@diskus.pl
Adres pocztowy: ul. T. Kościuszki 1
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36269.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36400.00
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa komputera
- Dostawa sprzętu RTV
- Kompleksowa realizacja studiów podyplomowych organizowanych w ramach projektu pn. Koordynacja działań w zakresie polityki społecznej - ROPS WSL
- Awaryjne naprawy wpustów deszczowych z przykanalikami zabudowanych w drogach na terenie miasta Katowice w 2026 r.
- Dostawa podzespołów komputerowych
- Wyk. dok. proj. i robót bud. związanych z modernizacją toalet, pryszniców, garderób, szatni, pomieszczenia trenerów i fizjoterapii oraz części korytarzy w HWS SPODEK w Katowicach (...)
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawy sprzętu komputerowego oraz drobnych urządzeń i akcesoriów dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Bolesławcu
- Dostawa komputerów w podziale na 3 części
- Dostawa sprzętu do nagrywania pokazów filmowych wraz z akcesoriami
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Dostawa sprzętu komputerowego, biurowego i multimedialnego do pracowni szkolnych w szkołach ponadpodstawowych - projekt "Kompetencje zawodowe - etap II"
- Dostawy w ramach projektu "Rozwój edukacji włączającej w szkołach podstawowych w Gminie Dobczyce"-2
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





