eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceDostawa sprzętu informatycznego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398687-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Prokuratura Regionalna w Katowicach:

Dostawa sprzętu informatycznego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 609088-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Prokuratura Regionalna w Katowicach, krajowy numer identyfikacyjny 36386730900000, Wita Stwosza 31, 40-042 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 322 531 000
faks: 322 531 150
e-mail: tobiasz.magdziarz@katowice.pr.gov.pl
www: www.katowice.pr.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - jednostka prokuratury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu informatycznego

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): RP VI WBA 261.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego sprzętu informatycznego dla Prokuratury Regionalnej w Katowicach. Przedmiot zamówienia podzielony został na następujące zadania: Zadanie nr 1 w skład którego wchodzi: Komputer – 2 sztuki; Monitor – 4 sztuki; Laptop – 30 sztuk; Karta wifi usb – 10 sztuk; Pendrive – 100 sztuk; UPS 2,7kW – 1 sztuka; UPS 1.6kW 1 sztuka; Drukarka sieciowa laserowa – 32 sztuki;
Drukarka jednostanowiskowa Typ 1 – 24 sztuki; Drukarka jednostanowiskowa Typ 2 – 6 sztuk; Drukarka do kart identyfikacyjnych - 1 sztuka. Zadanie nr 2 w skład którego wchodzi: Skaner A3 - 3 sztuki; Skaner A4 - 3 sztuki. Zadanie nr 3 w skład którego wchodzi: Przełącznik zarządzalny 48 portów - 5 sztuk; Moduł Transceiver SFP+ - 8 sztuk; Bezprzewodowy punkt dostępowy (Acces Point) - 5 sztuk; Kontroler bezprzewodowych punktów dostępowych - 1 sztuka; Przełącznik niezarządzalny 8 portów - 40 sztuk. Zadanie nr 4 w skład którego wchodzi: Macierz dyskowa - 1 sztuka. Zadanie nr 5 w skład którego wchodzi: Biblioteka taśmowa - 1 sztuka.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.21.31.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zadanie nr 1: Komputery; Monitory; Laptopy; Karty wifi usb; Pendrivy; UPS 2,7kW; UPS 1.6kW; Drukarki sieciowe;Drukarki jednostanowiskowe Typ 1; Drukarki jednostanowiskowe Typ 2; Drukarka do kart identyfikacyjnych.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19 listopada 2020 r.do godz.9:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu dla Zadania nr 1.

CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Zadanie nr 2: Skanery A3 oraz Skanery A4.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 51072 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: BlueBrain Sp. z o.o. Sp. Komandytowa
Email wykonawcy: info@bluebrain.pl
Adres pocztowy: ks. Trockiego 22
Kod pocztowy: 30-394
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 62818.56

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 62818.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 82287.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Zadanie nr 3: Przełączniki zarządzalne 48 portów,Moduły Transceiver SFP+, Bezprzewodowe punkty dostępowe, Kontroler bezprzewodowych punktów dostępowych, Przełączniki niezarządzalne 8 portów.

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Stosownie do treści art. 93 ust. 1 pkt 1 Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
Do upływu wyznaczonego terminu składania ofert, tj. do dnia 19 listopada 2020 r.do godz.9:00 nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu dla Zadania nr 3.

CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Zadanie nr 4: Macierz dyskowa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 57150.41 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Signati Sp. z o.o.
Email wykonawcy: biuro@signati.pl
Adres pocztowy: ul. Grunwaldzka 15K/3
Kod pocztowy: 32-005
Miejscowość: Niepołomice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 70295.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 70295.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 99500.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Zadanie nr 5: Biblioteka taśmowa.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 29486.99 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Diskus Polska Sp. z o.o.
Email wykonawcy: diskus@diskus.pl
Adres pocztowy: ul. T. Kościuszki 1
Kod pocztowy: 32-020
Miejscowość: Wieliczka
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 36269.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 36269.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 36400.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.