To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 605658-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 22 694 61 18
faks: 22 694 61 21
e-mail: zamowieniapubliczne@centrum.gov.pl
www: https://zamowienia.gov.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy owoców i warzyw na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 2020/68
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy owoców i warzyw na potrzeby Centrum Obsługi Administracji Rządowej. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ – Istotnych postanowieniach umowy oraz Formularzach asortymentowo-cenowych (załącznik 2A i 2B do SIWZ), stanowiących załączniki do Formularza oferty, przy czym ilości określone w Formularzach asortymentowo-cenowych mają charakter wyłącznie szacunkowy. 3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od dostawy bądź części dostawy w każdej pozycji asortymentowej. Zakres zamówienia może być pomniejszony do 50% (tj. zrealizowany w 50%) ogólnej wartości zamówienia. Wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń z tego tytułu. 4. Zamawiający zastrzega sobie prawo, bez konieczności sporządzania aneksu, zamówienia większych lub mniejszych ilości przedmiotu dostawy niż wymienione w Formularzach asortymentowo-ilościowych, pod warunkiem nie przekroczenia wartości umowy. 5. Jakość oferowanych przez Wykonawcę produktów winna być najwyższa, oferowane owoce, warzywa muszą być : całe, zdrowe, czyste, wolne od chorób i szkodników, o odpowiednim stopniu dojrzałości, klasy „Ekstra”. Dostawy każdorazowo będą sprawdzane pod kątem wyżej opisanej jakości. W przypadku zakwestionowania partii towaru Zamawiającemu będzie przysługiwało prawo zwrotu całej partii i zrealizowania dostawy zastępczej u innego Wykonawcy (na koszt wybranego Wykonawcy). 6. Wszystkie oferowane przez Wykonawcę produkty winny spełniać wymagania przepisów prawnych obowiązujących w Polsce i Unii Europejskiej, w szczególności: - Ustawy o Bezpieczeństwie Żywności i Żywienia z dnia 25 sierpnia 2006 r., (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1252); - Ustawy o jakości handlowej artykułów rolno-spożywczych z dnia 21 grudnia 2000 r. (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 2178 )
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 03.22.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 160485.71 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: VEGGO K I J BIS SPÓŁKA JAWNA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Słowicza 15 lok. 2
Kod pocztowy: 02-170
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 121353.76
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 275514.77
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Wykonanie remontu klatek schodowych w budynkach SMB Imielin przy ul. Wasilkowskiego 12 oraz Wasilkowskiego 4
- wymiana stolarki drzwiowej w gmachu KPRM przy Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie
- Świadczenie usług informatycznych na rzecz Studium Europy Wschodniej UW przez okres 24 miesięcy od dnia podpisania umowy
- Wykonywanie w okresie 12 miesięcy usług w zakresie wsparcia/utrzymania systemu enova365 (ERP) wraz z aktualizacją licencji na ten system, posiadanych przez zamawiającego
- Wymiana drzwi wejściowych od ul. Lipowej na automatyczne przesuwne, montaż kurtyn powietrznych oraz remont przedsionków budynku Biblioteki Uniwersyteckiej w Warszawie przy ul. Dobrej 56/66
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do urządzeń drukujących
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówki Zakopiańskiego Centrum Edukacji w Zakopanem w okresie od dnia 01 stycznia 2026 do dnia 31 grudnia 2026 roku - z podziałem na 6 części".
- Dostawa żywności dla Przedszkola Miejskiego nr 24 w Bytomiu w 2026 r.
- Dostawy żywności na 2026 r. dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku
- Dostawy artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Więckowicach w roku 2026
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych WARZYW I OWOCÓW dla Szkoły Podstawowej nr 2 im. Henryka Sienkiewicza w Krzeszowicach w 2026r.
- Sukcesywne zakupy i dostawy artykułów spożywczych z podziałem na części z opcją dla Szkoły Podstawowej nr 20 w Gdyni
więcej: Warzywa, owoce i orzechy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





