eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sanok › Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-08

Ogłoszenie nr 510398297-N-2021 z dnia 2021-01-08 r.
Gmina Miasta Sanoka:

Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 563974-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Miasta Sanoka, krajowy numer identyfikacyjny 37044071000000, ul. Rynek 1, 38-500 Sanok, woj. podkarpackie, państwo Polska

telefon: 013 4652800, 4652833
faks: 134 630 890
e-mail: inwestycje@um.sanok.pl
www: https://bip.um.sanok.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BZP.271.10.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest obsługa bankowa budżetu Gminy Miasta Sanoka
i jej jednostek budżetowych w zakresie prowadzenia: • 1 rachunku bieżącego i 38 rachunków pomocniczych dla Miasta Sanoka, • 16 rachunków podstawowych i 56 rachunków pomocniczych jednostek budżetowych,
Przedmiot zamówienia w szczególności obejmuje: 1. Otwarcie, likwidację i prowadzenie rachunku bieżącego, podstawowych i pomocniczych dla Miasta Sanoka oraz jednostek budżetowych, w tym: 1.1. możliwość otwierania dodatkowych rachunków bieżących
i pomocniczych, rachunków wirtualnych do obsługi beneficjentów płatności masowych ( np. opłaty za gospodarowanie odpadami, podatki lokalne) oraz dodatkowych rachunków walutowych w trakcie związania zamówieniem na warunkach określonych w ofercie, 1.2. możliwość otwierania dodatkowych rachunków walutowych, 1.3. likwidacja rachunków bankowych na pisemny wniosek, 1.4. potwierdzenie otwarcia i zamknięcia rachunków bankowych 2. Realizacja przelewów przekazywanych w formie elektronicznej jak i papierowej na następujących zasadach: 2.1. przelewy dokonywane przy pomocy bankowości elektronicznej muszą być realizowane w czasie rzeczywistym, 2.2. przelewy zlecone do godziny 15:00 będą realizowane w danym dniu, a przelewy zlecone po tej godzinie najpóźniej następnego dnia roboczego 2.3. realizowanie przelewów w formie papierowej w dniu ich złożenia lub w dniu wskazanym do dyspozycji jako data do realizacji, W przypadku braku dostępu do systemu bankowości elektronicznej przelewy złożone w formie papierowej do godz. 13:30 powinny zostać zrealizowane w tym samym dniu. 3. Wypłaty gotówkowe będą realizowane w formie czeków papierowych lub elektronicznych - dyspozycje wypłaty, składane poprzez system bankowości elektronicznej. Wypłata odbywałaby się za okazaniem dowodu osobistego osoby upoważnionej. Dane o transakcji wypłaty gotówkowej powinny być dostępne w systemie bankowości elektronicznej. 4. Bezpłatne wdrożenie systemu bankowości elektronicznej do obsługi rachunków bankowych (maksymalnie 7 użytkowników), w tym: • zainstalowanie systemów bankowości elektronicznej, • serwis oprogramowania, przekazywanie i instalowanie wersji aktualizacyjnych, usuwanie awarii w możliwie najkrótszym czasie, • przeszkolenie pracowników, w zależności od zgłaszanych potrzeb. System bankowości elektronicznej powinien zapewnić co najmniej: • dostęp do usług przez 24 godziny w każdym dniu roboczym, • dokonywanie operacji w czasie rzeczywistym, • możliwość dokonywania przelewów bankowych, • generowanie (wydruk) wyciągów bankowych, • pełną informację o dacie i godzinie operacji, • możliwość dokonywania operacji równocześnie tj. w tym samym czasie z różnych rachunków bankowych, • przechowywanie przelewów i wyciągów w archiwum systemu, • nadawanie nowych bądź zmiana istniejących uprawnień użytkowników systemu w dowolnym momencie obowiązywania umowy na podstawie pisemnej dyspozycji. 5. Sporządzanie wyciągów bankowych w wersji elektronicznej lub papierowej z potwierdzeniem operacji bankowych dla każdego rachunku bankowego. Wyciągi muszą być sporządzane za dni, w których na rachunku bankowym wystąpiły obroty oraz udostępnić je w formie elektronicznej (poprzez system elektronicznej bankowości)
w następnym dniu roboczym po dokonaniu operacji. Wyciągi powinny: • zawierać pełną nazwę rachunku, numer rachunku, walutę rachunku i nazwę posiadacza rachunku, • zawierać informację o wszystkich operacjach pieniężnych uznających i obciążających rachunek
z dyspozycji właściciela konta lub dyspozycji różnych kontrahentów, księgowania odsetek
i prowizji, a także informację o saldzie początkowym i końcowym rachunku, • zapewnić możliwość identyfikacji źródeł przychodów poprzez określenie nazwy kontrahenta, tytułu płatności (wszystkie informacje jakie zostały umieszczone przez kontrahenta w opisie płatności) daty obciążenia rachunku kontrahenta bądź też daty dokonania wpłaty przez kontrahenta za pośrednictwem poczty lub innych sposobów wpłat, kwoty wpłaty lub innych parametrów uzgodnionych pomiędzy Zamawiającym a Bankiem. 6. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych znajdujących się na rachunku bieżącym budżetu Miasta na lokatach automatycznych (Overnight i weekendowych), pod warunkiem uruchomienia tej opcji przez Zamawiającego, automatycznie tj. bez dodatkowych formalności na koniec dnia. Powrót środków z lokaty wraz z należnymi odsetkami nastąpi następnego dnia roboczego nie później niż do godz. 8:00 i będzie to pierwsza operacja na rachunku bankowym. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienie jak i rezygnacja z tej opcji odbędzie się na pisemny wniosek Zamawiającego bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID ON
i współczynnika określonego w ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy. 7. Możliwość lokowania wolnych środków pieniężnych na lokatach terminowych 7-dniowych, 14-dniowych i 31-dniowych, pod warunkiem uruchomienia takiej opcji przez Zamawiającego na pisemny wniosek, przesyłany w formie elektronicznej (mailowo). Zamawiający zastrzega możliwość rezygnacji z tej usługi w dowolnym czasie obowiązywania umowy. Uruchomienia jak i rezygnacja z tej opcji będzie odbywała się na pisemny wniosek Zamawiającego, przesyłany elektronicznie (mailowo) bez żadnych prowizji i opłat. Oprocentowanie liczone jako dzienna stawka WIBID 1M ustalana z ostatniego dnia roboczego miesiąca poprzedzającego miesiąc za który będzie naliczane oprocentowanie i współczynnika określonego w złożonej ofercie. Współczynnik stały w okresie obowiązywania umowy.
8. Wykonawca (bank) nie będzie pobierał opłat i prowizji za: • zaświadczenia i opinie bankowe wystawiane dla Zamawiającego, • wydawanie i użytkowanie kart płatniczych debetowych, • złożone depozyty i zabezpieczenia osób i podmiotów trzecich, • szkolenia w zakresie bankowości elektronicznej, • serwis obsługi rachunków typu Home Banking, • przelewy dokonywane wewnątrz banku Wykonawcy, • wyciągi bankowe w formie papierowej lub elektronicznej. 9. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać oddział, placówkę, filię lub przedstawicielstwo na terenie Miasta Sanoka umożliwiające w szczególności przyjmowanie wpłat, dokonywanie wypłat i przyjmowanie przelewów w odległości 500 metrów w linii prostej od siedziby Zamawiającego.
10. Spełnieniem kryteriów jak w pkt 3.8 jest również posiadanie przez Wykonawcę porozumienia (umowy) z innymi bankami, jeżeli koszty obsługi i realizowanych usług będą takie same jak Wykonawcy. 11. Od dnia rozpoczęcia realizacji umowy na obsługę bankową Wykonawca musi posiadać w granicach administracyjnych miasta Sanoka 1 (jeden) własny bankomat lub możliwość korzystania z urządzeń innych banków na warunkach kosztowych takich samych jak w przypadku własnego bankomatu. 12. Zaciągnięcie kredytu krótkoterminowego w rachunku bieżącym w kwocie: 6 000 000, 00 zł. (wysokość określona corocznie w uchwale budżetowej) z przeznaczeniem na pokrycie występującego w ciągu roku przejściowego deficytu budżetowego. Od uruchomienia kredytu w rachunku bieżącym dodatkowo punktowane będzie brak prowizji z tytułu udzielenia kredytu (przygotowawcza) oraz brak innych opłaty np. prowizja od kwoty niewykorzystanego kredytu. Kredyt oprocentowany wg zmiennej stawki procentowej równej zmiennej stawce WIBOR dla okresu 1-miesięcznego, powiększonej o marżę zaoferowaną przez Wykonawcę. 13. Umowa
z Wykonawcą nie powinna zawierać klauzuli zezwalającej Wykonawcy na wypowiedzenie umowy z ważnych przyczyn, za które uznawało się będzie wystąpienie zmian legislacyjnych
i rynkowych (np. wprowadzenie dodatkowych opłat, podatków etc.) powodujących wzrost kosztów świadczenia usług objętych przedmiotem zamówienia, których nie można było przewidzieć na etapie składania ofert. 14. Umowa kredytu w rachunku bieżącym zabezpieczona będzie wyłącznie wekslem in blanco, wraz z deklaracją wekslową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 66.11.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 14/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 246000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Departament Sektora Publicznego Biuro w Rzeszowie
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Ł. Cieplińskiego 1
Kod pocztowy: 35-959
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 246000.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 246000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 336110.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.