To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-08
Dostawy niszczarek biurowych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 602565-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: (47) 7238608
faks: (47) 723-76-42
e-mail: zamowienia@ksp.policja.gov.pl
www: www.policja.waw.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawy niszczarek biurowych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): WZP-4854/20/298/Z
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1.Przedmiotem niniejszego postępowania jest zawarcie umowy ramowej na dostawę niszczarek biurowych,zwanych dalej w ogłoszeniu „niszczarkami”. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do dokumentacji zamówienia (odpowiedni do zadania), 3. Wykonawca zobowiązany jest wskazać w Ofercie Wykonawcy (kol. 2) – Producenta, model lub nr katalogowy lub indeks oferowanych niszczarek. Wykonawca musi wskazać w ofercie oznaczenie identyfikujące oferowaną niszczarkę w sposób nie budzący żadnej wątpliwości Zamawiającego jaką niszczarkę oferuje Wykonawca. Pod nazwą„Producent” należy rozumieć nazwę firmy, pod którą sprzedawane są oferowane niszczarki, bądź przedsiębiorcę wprowadzającego towar do obrotu na terytorium RP. 4. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) dostawy niszczarek zgodnych z wymaganiami, o których mowa w załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia (odpowiednim do zadania), własnym transportem i na własny koszt do obiektu, o którym mowa w pkt. 12; b) rozładunku dostarczonych niszczarek i
umieszczeniu w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Ilekroć w niniejszym ogłoszeniu użyto sformułowania „dni robocze” - należy przez to rozumieć dni od poniedziałku do piątku w godz. od 8:00÷15:00, z wyłączeniem dni wolnych od pracy zgodnie z właściwymi przepisami. 5. Zamawiający wymaga, aby zaoferowane niszczarki posiadały deklarację zgodności UE i były: a) oznakowane znakiemn CE; b) fabrycznie nowe; c) w fabrycznym opakowaniu producenta zabezpieczającym je przed
uszkodzeniami mechanicznymi podczas transportu lub rozładunku. Na opakowaniu muszą być trwale umieszczone informacje: nazwa lub logo producenta, symbol lub nr katalogowy, nazwa (model)niszczarki, d) wolne od wad uniemożliwiających ich użycie zgodnie z przeznaczeniem, e) o parametrach techniczno-funkcjonalnych nie gorszych niż wskazane w załączniku nr 2 do dokumentacji zamówienia(odpowiednim do zadania). 6. Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostarczenia niszczarek
naruszających prawo polskie lub prawo UE. 7. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia w dniu dostawy do każdej niszczarki kompletnej dokumentacji sporządzonej w języku polskim, zawierającej: a)kartę gwarancyjną wraz z numerem seryjnym; b) instrukcję obsługi.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 30.19.14.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawy niszczarek biurowych P-4
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23907.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SUPER-KOPIA TECH Paweł Sójka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 46
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: EDIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nakielska 3
Kod pocztowy: 01-106
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 670.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 774.90
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawy niszczarek biurowych P-5
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 133197.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SUPER-KOPIA TECH Paweł Sójka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 46
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: SCROLL-ROBERT GAWRON
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. St . Kard. Wyszyńskiego 32/34/54
Kod pocztowy: 05-300
Miejscowość: Mińsk Mazowiecki
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: EDIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nakielska 3
Kod pocztowy: 01-106
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1918.80
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 2150.04
Waluta: PLN
NAZWA: Dostawy niszczarek biurowych P-7
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 114980.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SUPER-KOPIA TECH Paweł Sójka
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Jutrzenki 46
Kod pocztowy: 02-230
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Nazwa wykonawcy: EDIKO Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nakielska 3
Kod pocztowy: 01-106
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 3997.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 4308.40
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ZAPROSZENIE DO UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU PRZETARGOWYM NA DOSTAWĘ I WDROŻENIE ZINTEGROWANEGO SYSTEMU INFORMATYCZNEGO KLASY ERP DLA POLSKIEGO CZERWONEGO KRZYŻA Z DNIA 2 MAJA 2024 R. (SYSTEM ERP #1/2024)
- Świadczenie usług pielęgnacji zieleni na terenie dzielnicy Ochota
- Wykonanie usługi prania i maglowania bielizny pościelowej, ręczników, podkładów jersey oraz prania/czyszczenia narzut, poduszek i kołder- ECEG, Chęciny, 3 lata
- remont pustostanu lokalu mieszkalnego przy ul. Płockiej 37A m. 24, administrowanego przez Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Wola m. st. Warszawy, na terenie TZOM Młynów
- Dostawa zestawów jednorazowego użytku do zamkniętego systemu pobierania krwi, metodą aspiracyjno - próżniową
- Modernizacja pomieszczeń szatni wraz z sanitariatami, natryskami i saunami w strefie mokrej pływalni Centrum Sportu Wilanów przy ul. Wiertniczej 26a w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.