To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Zakup oraz dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych, pielucho-majtek oraz rękawiczek i akcesoriów ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 610419-N-2020
Numer ogłoszenia: 540234783-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 41 262 00 23
e-mail: biuro.dps7@home.pl
www: www.ostrowiec.naszdps.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup oraz dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych, pielucho-majtek oraz rękawiczek i akcesoriów ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.09.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa leków, materiałów medycznych, dezynfekcyjnych, pielucho-majtek oraz rękawiczek i akcesoriów ochronnych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.I, 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V do SIWZ dla poszczególnych Części w okresie od dnia 01.01.2021 r., do dnia 31.12.2021 r. Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji. Zamówienie zostało podzielone na Części. Dostawcy w ramach jednej części muszą zaoferować wszystkie zawarte w niej pozycje. Dostawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części bez ograniczeń ze strony Zamawiającego. Wykaz Części: Część I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością Część II Materiały medyczne Część III Pielucho-Majtki Część IV Środki dezynfekujące Część V Rękawice i akcesoria ochronne Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ. W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, wyłącznie pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i pozostałych parametrów z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne z wyjątkiem Części 4.I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością. Nazwa produktu równoważnego oferowanego przez Dostawców musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w Formularzu asortymentowo – cenowym, stanowiącym Załącznik Nr 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania jakościowe Zamawiającego. Zamawiający podkreśla, iż w przypadku Części I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością, ze względu na specyfikę i charakter przedmiotu zamówienia w zakresie tej części nie wyraża zgody na zastosowanie „równoważności” asortymentu wymienionego w Załączniku 4.I. Wskazane w formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.I, 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V ilości zamawianych produktów są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze stanu osobowego mieszkańców i ich potrzeb, których Zamawiający nie jest w stanie określić na etapie przeprowadzania postępowania. Dostawy realizowane będą transportem Dostawcy do siedziby Zamawiającego – budynek Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św., na koszt Dostawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Dostawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Dostawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego. Dostawca realizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych Dostawcy drogą e-mail lub faksem przez wyznaczonego do tego Pracownika Zamawiającego. Dostawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu 24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji. Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ, Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 2. Zamawiający wymaga aby, Dostawcy składający oferty na Część I Leki refundowane oraz ze 100% odpłatnością oraz na Część III Pielucho-Majtki złożyli wraz z ofertą, parafowany Wzór Umowy powierzenia przetwarzania danych, stanowiący Załącznik Nr 13 do SIWZ. Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 % łącznej wartości przedmiotu zamówienia. W przypadku nie dokonania wymiany towaru reklamowanego, a także w przypadku niezrealizowania zamówienia w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy, a Dostawca, z którym Zamawiający podpisał umowę zobowiązany jest pokryć koszty zakupów wynikającą z nabycia tego towaru u innego Dostawcy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.60.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Leki refundowane oraz ze 100%odpłatnością
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 22450.54 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SOLISPHARM Sp. z o. o.
Email wykonawcy: namyslowska.zam@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Starzyńskiego 10
Kod pocztowy: 03-459
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24236.19
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24236.19
Waluta: PLN
NAZWA: Materiały medyczne
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 19801.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "INES" Sp. z o. o.
Email wykonawcy: ines@ines.rzeszow.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 135
Kod pocztowy: 35-317
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21965.78
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 21965.78
Waluta: PLN
NAZWA: Pielucho-Majtki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21680.22 21680.22
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "INES"Sp. z o. o.
Email wykonawcy: ines@ines.rzeszow.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 135
Kod pocztowy: 35-317
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22764.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 22764.24
Waluta: PLN
NAZWA: Środki dezynfekujące
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 1565.42 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "INES" Sp. z o. o.
Email wykonawcy: ines@ines.rzeszow.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 135
Kod pocztowy: 35-317
Miejscowość: Rzeszów
Kraj/woj.: podkarpackie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1690.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1690.65
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
- Przebudowa istniejącego budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu położonego przy ul. Osadowej 5 w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa leków na potrzeby PCM Sp. z o.o.
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Dostawa środków dezynfekcyjnych oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- DOSTAWA LEKÓW GOTOWYCH DLA MOŚCICKIEGO CENTRUM MEDYCZNEGO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W TARNOWIE.
- (DFP.271.229.2025.KSK) Dostawa produktów leczniczych oraz wyrobów medycznych.
- DOSTARCZANIE LEKÓW RÓŻNYCH WG 12 PAKIETÓW
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





