To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 613557-N-2020
Numer ogłoszenia: 540240509-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 41 262 00 23
e-mail: biuro.dps7@home.pl
www: www.ostrowiec.naszdps.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 r.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.10.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest Zakup oraz dostawa artykułów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w (27-400) Ostrowcu Św., ul. Grabowiecka 7 w 2021 roku w ilościach i rodzajach określonych w Formularzu ofertowym stanowiącym Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz Formularzu asortymentowo – cenowym stanowiącym Załącznik Nr 4.I, 4.II, 4.III, 4.IV, 4.V, 4.VI, 4.VII, 4.VIII do SIWZ dla poszczególnych Części w okresie od dnia 01.01.2021 r., do dnia 31.12.2021 r.
Zgodnie z art.34 ust. 5 Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji.
Zamówienie zostało podzielone na Części. Wykonawcy w ramach jednej części muszą zaoferować wszystkie zawarte w niej pozycje. Wykonawcy mogą składać oferty na dowolną ilość części bez ograniczeń ze strony Zamawiającego.
Wykaz Części:
Część I Świeże warzywa i owoce
Część II Kiszonki
Część III Artykuły ogólnospożywcze
Część IV Artykuły mleczarskie
Część V Ryby
Część VI Mięso i wędliny
Część VII Jaja
Część VIII Pieczywo
Dokładny opis poszczególnych Części przedmiotu zamówienia wymienionych powyżej znajduje się w Szczegółowym Opisie Przedmiotu Zamówienia stanowiącym Załącznik Nr 1 do SIWZ.
W sytuacji odmiennego nazewnictwa poszczególnych produktów dopuszcza się możliwość zastosowania nazw własnych (firmowych) producenta, wyłącznie pod warunkiem, że produkowany przez niego produkt jest tożsamy w procesie produkcji, składu i pozostałych parametrów z artykułem podanym w przedmiocie zamówienia lub równoważne. Nazwa produktu równoważnego oferowanego przez Wykonawców musi znaleźć się w ofercie. Pod pojęciem produktu równoważnego Zamawiający rozumie produkt o parametrach nie niższych, niż wskazane w Formularzach asortymentowo – cenowych oraz produkt równoważny pod względem jakości
i właściwości organoleptycznych: kolor, konsystencja, zapach i smak. Opisane parametry przedmiotu zamówienia stanowią minimalne wymagania jakościowe Zamawiającego.
Wskazane w formularzach asortymentowo – cenowych ilości przedmiotu zamówienia są wielkościami szacunkowymi (wyliczonymi na podstawie zużycia w ciągu ostatnich 12 miesięcy) i w czasie obowiązywania umowy mogą ulec zmianie, co oznacza, że nie stanowią ostatecznego wymiaru zamówienia w wyniku, czego nie mogą być podstawą do zgłoszenia roszczeń z tytułu nie zrealizowanych dostaw lub podstawą do odmowy ich realizacji. Zamówienia będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego wynikającego ze stanu osobowego mieszkańców i ich potrzeb, których Zamawiający nie jest w stanie określić na etapie przeprowadzania postępowania. W związku z czym Zamawiający zastrzega możliwość realizacji przedmiotu umowy minimalnie do 80% jej wartości.
Wszelkie wymienione produkty muszą spełniać normy co do jakości jakie wynikają
z obowiązujących przepisów prawa dla produktów żywnościowych, w szczególności
z przepisów ustawy z dnia 25 sierpnia 2006 r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz.U. z 2020 r., poz. 2021)
Dostawy realizowane będą transportem Wykonawcy do siedziby Zamawiającego – budynek Domu Pomocy Społecznej na ul. Grabowieckiej 7, 27-400 Ostrowiec Św. (Magazyn), na koszt Wykonawcy. W przypadku dostarczania produktów wskazanych w przepisach sanitarnych, wymagających decyzji inspekcji sanitarnej o dopuszczeniu środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest posiadać taką decyzję. Wykonawca zobowiązany jest do niezwłocznego przedstawienia w/w decyzji w przypadku wystąpienia takiego żądania ze strony Zamawiającego.
Wykonawca realizuje dostawy w transzach, określanych każdorazowo przez Zamawiającego i przekazywanych Wykonawcy drogą e-mail lub faksem przez wyznaczonego do tego Pracownika Zamawiającego najpóźniej na dwa dni przed dostawą.
Wykonawca ma obowiązek uznania reklamacji jakości i ilości dostarczanego towaru
i dokonania dostawy odpowiedniego towaru do siedziby Zamawiającego w ciągu
24 godzin licząc od czasu zgłoszenia reklamacji.
Uchybienia w zakresie jakości towaru, naruszenie w sposób rażący umowy, bądź SIWZ oraz Szczegółowego Opisu Przedmiotu Zamówienia, będą podstawą do rozwiązania umowy zgodnie z przepisami Umowy stanowiącej Załącznik Nr 2.
Wykonawca zobowiązany będzie do przestrzegania zasad HACCP oraz do zapewnienia właściwej jakości materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością.
Zamawiający zobowiązuje się do minimalnej realizacji zamówienia na poziomie nie mniejszym niż 80 % łącznej wartości przedmiotu zamówienia.
W przypadku nie dokonania wymiany towaru reklamowanego, a także w przypadku niezrealizowania zamówienia w wyznaczonym terminie, Zamawiający ma prawo dokonać zakupu u innego dostawcy, a Wykonawca, z którym Zamawiający podpisał umowę zobowiązany jest pokryć koszty zakupów wynikającą z nabycia tego towaru
u innego Wykonawcy.
Cały dostarczany asortyment musi spełniać Polskie Normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszących te normy oraz wszystkie powszechnie obowiązujące Polskę wymagania higieniczno-sanitarne oraz żywnościowe oraz zasady dotyczące zdrowia i dobrostanu zwierząt, zdrowia roślin i środków ochrony roślin stosowane
w UE.
Wymagania dodatkowe:
a) Dostarczony towar powinien cechować się wysokimi walorami smakowymi, musi być świeży, z odpowiednim terminem przydatności do spożycia, zgodnym
z obowiązującymi normami. Towar niezgodny z zapotrzebowaniem, wadliwy, przeterminowany i niespełniający wymagań Zamawiającego będzie zwracany Wykonawcy na jego koszt,
b) Wykonawca realizuje dostawy w zamówieniach podzielonych na transze, określane przez Zamawiającego,
c) Wykonawca będzie ponosił pełną odpowiedzialność za rzetelne i terminowe dostawy. W przypadku zwłoki w dostawach lub niedokonanie wymiany towaru wadliwego na wolny od wad, Zamawiający może kupić towar u inne sprzedającego, na koszt Wykonawcy związanego umową po cenach rynkowych, których pokrycie nastąpi z środków Wykonawcy,
d) Wykonawca przedłoży Zamawiającemu na żądanie (w wypadku stwierdzenia przez Zamawiającego ewentualnych uwag dotyczących smaku, zapachu, konsystencji, itp.), aktualne atesty wydane przez uprawnione instytucje dopuszczające artykuły żywnościowe do sprzedaży
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 15.80.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część I Świeże warzywa i owoce
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 99222.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Rolne Krzysztof Chudziński
Email wykonawcy: kchudzinski@o2.pl
Adres pocztowy: Czermin 1
Kod pocztowy: 27-620
Miejscowość: Dwikozy
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 104183.10
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 110885.00
Waluta: PLN
NAZWA: Część II Kiszonki
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8252.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Gospodarstwo Ogrodnicze Majeski Janusz
Email wykonawcy: jmajewski@op.pl
Adres pocztowy: ul. Chmielowska 13
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 8664.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 14626.50
Waluta: PLN
NAZWA: Część III Artykuły ogólnospożywcze
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 75459.05 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Marzena Tkaczuk P.W. "MAT"
Email wykonawcy: mathandel@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Zgodna 4b
Kod pocztowy: 27-200
Miejscowość: Starachowice
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 80365.07
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 98400.11
Waluta: PLN
NAZWA: Część IV Artykuły mleczarskie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 106258.50 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Ostrowcu Świętokrzyskim
Email wykonawcy: osml_ostrowiec@poczta.pl
Adres pocztowy: ul. Zagłoby 32
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 111571.43
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 145161.87
Waluta: PLN
NAZWA: Część V Ryby
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21870.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: "INTERPOLAR" Magdalena Markiewicz
Email wykonawcy: interpolar.kielce@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Wiejska 55
Kod pocztowy: 25-319
Miejscowość: Kielce
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 22963.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 25118.10
Waluta: PLN
NAZWA: Część VI Mięso i wędliny
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 164039.10 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. "PUBLIMA" Spółka Jawna Lichota&Lichota
Email wykonawcy: zygmunt@publima.pl
Adres pocztowy: ul. Kilińskiego 49
Kod pocztowy: 27-400
Miejscowość: Ostrowiec Św.
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 172241.06
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 185992.80
Waluta: PLN
NAZWA: Część VII Jaja
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 10240.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: SOLPLAST PACKAGING, Dudek jaja konsumpcyjne Paweł Dudek
Email wykonawcy: biuro@fermydrobiu.com
Adres pocztowy: ul. Składowa 15
Kod pocztowy: 26-052
Miejscowość: Nowiny
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 10752.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 15120.00
Waluta: PLN
NAZWA: Część VIII Pieczywo
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 59996.60 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcji Artykułów Żywnościowych "MISTER" Karol Binkowski, Ryszard Binkowski Spółka Jawna
Email wykonawcy: a.lis@mister-company.pl
Adres pocztowy: Jeziorko 99C
Kod pocztowy: 26-006
Miejscowość: Nowa Słupia
Kraj/woj.: świętokrzyskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 63021.63
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 77345.01
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI OSTROWIEC ŚWIĘTOKRZYSKI
- Kompleksowe świadczenie usług ochroniarskich, całodobową gotowość do interwencji w przypadkach nadzwyczajnych, ochronę fizyczną pracowników, pacjentów, obiektu i mienia WSZ w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Remont drogi powiatowej nr 1623T w msc. Goździelin od km 0+008 do km 0+819 (deszcz nawalny 05.06.2025 r.)
- Dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg w sezonie 2025/2026
- Zakup i dostawa mięsa i wędlin do Domu Pomocy Społecznej w Ostrowcu Świętokrzyskim os. Słoneczne 49 w 2026 r.
- Zakup i dostawa wyposażenia dla OSP Gminy Bodzechów w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025-2026
- zakup i dostawy implantów do operacji ortopedycznych
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa środków spożywczych na potrzeby żywienia zbiorowego dzieci w Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Otmicach w roku 2026
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na stołówkę Szkoły Podstawowej im. kard. Stefana Wyszyńskiego w Czudcu''.
- "Zakup i sukcesywna dostawa artykułów na stołówkę dla Publicznego Przedszkola w Czudcu w 2026 roku"
- DOSTAWA PRZETWORÓW OWOCOWYCH I WARZYWNYCH, PRODUKTÓW OGÓLNOSPOŻYWCZYCH ORAZ WODY
- Dostawa różnych artykułów spożywczych dla potrzeb Zakładu Karnego w Trzebini
- " Dostawy różnych produktów spożywczych - przyprawy "
więcej: Różne produkty spożywcze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





