eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-07

Ogłoszenie nr 510396824-N-2021 z dnia 2021-01-07 r.
Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi:

Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613468-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540238820-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Miejskie Centrum Medyczne im. dr Karola Jonschera w Łodzi, krajowy numer identyfikacyjny 47223718500000, ul. Milionowa 14, 93-113 Łódź, woj. łódzkie, państwo Polska

telefon: 426 761 790
faks: 426 761 785
e-mail: przetargi@jonscher.pl
www: http://bip.jonscher.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 25/2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej „przeglądem, konserwacją): 1) dźwigów (Zakres I), 2) instalacji solarnej (Zakres II), 3) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN (Zakres III), 4) sprężarek powietrza technicznego i medycznego, centralnej stacji pomp próżniowych oraz generatora tlenu (Zakres IV), 5) systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki (Zakres V), 6) instalacji elektrycznej NN (Zakres VI), 7) układu dozowania dwutlenku chloru (Zakres VII), 8) stacji uzdatniania wody (Zakres VIII), 9) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (Zakres IX) 10) kotłowni wodnej olejowej (Zakres X) w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji przy ul. Milionowej 12B i 14, 93-113 Łódź; ul. Przyrodniczej 7/9, 91-480 Łódź oraz ul. Leczniczej 6, 93-173 Łódź. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2a – 2j (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) prowadzone będą w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie; 2) należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego – tel. (42) 676-18-00. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziesięć Zakresów - zakresy niepodzielne, tj. bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje. 6. Przeglądy objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w terminach określonych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na okres 24 m-cy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 71.35.61.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Zakres 1 - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) dźwigów

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: ZAKRES II - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) instalacji solarnej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: ZAKRES III - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: ZAKRES IV - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) sprężarek powietrza technicznego i medycznego, centralnej stacji pomp próżniowych oraz generatora tlenu

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121000.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: ASMEDICA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@asmedica.com.pl
Adres pocztowy: ul. Nałęczowska 30
Kod pocztowy: 20-701
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 142188.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 142188.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 142188.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: ZAKRES V - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: ZAKRES VI - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) instalacji elektrycznej NN

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110880.12 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: HUBUS Konrad Nawrocki
Email wykonawcy: konrad@maxhubus.pl
Adres pocztowy: ul. Polskich Kolei Państwowych 6
Kod pocztowy: 92-402
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 141696.05

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 141696.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 141696.05
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 7
NAZWA: ZAKRES VII - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) układu dozowania dwutlenku chloru

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8580.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Granimex W. Granops Sp j.
Email wykonawcy: granimex@granimex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kamienna 7
Kod pocztowy: 61-423
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9102.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9102.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9102.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 8
NAZWA: ZAKRES VIII - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) stacji uzdatniania wody

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21560.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Granimex W. Granops Sp j.
Email wykonawcy: granimex@granimex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kamienna 7
Kod pocztowy: 61-423
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 21648.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24108.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 9
NAZWA: ZAKRES IX - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu


CZĘŚĆ NR: 10
NAZWA: ZAKRES X - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) kotłowni wodnej olejowej

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.