To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Numer ogłoszenia: 613468-N-2020
Numer ogłoszenia: 540238820-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 426 761 790
faks: 426 761 785
e-mail: przetargi@jonscher.pl
www: http://bip.jonscher.pl/
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 25/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług serwisowych (zwanych dalej „przeglądem, konserwacją): 1) dźwigów (Zakres I), 2) instalacji solarnej (Zakres II), 3) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN (Zakres III), 4) sprężarek powietrza technicznego i medycznego, centralnej stacji pomp próżniowych oraz generatora tlenu (Zakres IV), 5) systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki (Zakres V), 6) instalacji elektrycznej NN (Zakres VI), 7) układu dozowania dwutlenku chloru (Zakres VII), 8) stacji uzdatniania wody (Zakres VIII), 9) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych (Zakres IX) 10) kotłowni wodnej olejowej (Zakres X) w Miejskim Centrum Medycznym im. dr. Karola Jonschera w Łodzi, w lokalizacji przy ul. Milionowej 12B i 14, 93-113 Łódź; ul. Przyrodniczej 7/9, 91-480 Łódź oraz ul. Leczniczej 6, 93-173 Łódź. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają załączniki nr 2a – 2j (Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia) oraz załącznik nr 6 do SIWZ (Formularz asortymentowo-cenowy). 3. Wszystkie prace objęte przedmiotem zamówienia: 1) prowadzone będą w ruchu ciągłym Centrum i nie jest przewidywane jego ograniczenie; 2) należy wykonywać z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi przepisami, w tym techniczno-budowlanymi, obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej, w sposób nie zagrażający bezpieczeństwu ludzi i mienia. 4. Zamawiający zaleca wykonanie wizji lokalnej terenu objętego przedmiotem zamówienia. Termin wyznaczenia wizji lokalnej Wykonawca ustala z Zamawiającym (przed upływem terminu składania ofert) telefonicznie z pracownikiem Działu Techniczno-Administracyjnego – tel. (42) 676-18-00. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych w podziale na dziesięć Zakresów - zakresy niepodzielne, tj. bez możliwości składania ofert na poszczególne pozycje. 6. Przeglądy objęte przedmiotem zamówienia należy wykonać w terminach określonych w załącznikach nr 2a, 2b, 2c, 2d, 2e, 2f, 2g, 2h, 2i, 2j do SIWZ. Umowa zostanie zawarta na okres 24 m-cy.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 71.35.61.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Zakres 1 - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) dźwigów
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: ZAKRES II - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) instalacji solarnej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: ZAKRES III - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń i instalacji elektroenergetycznych stacji ŚN i rozdzielni NN
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: ZAKRES IV - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) sprężarek powietrza technicznego i medycznego, centralnej stacji pomp próżniowych oraz generatora tlenu
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121000.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: ASMEDICA Sp. z o. o.
Email wykonawcy: info@asmedica.com.pl
Adres pocztowy: ul. Nałęczowska 30
Kod pocztowy: 20-701
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 142188.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 142188.00
Waluta: PLN
NAZWA: ZAKRES V - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) systemu alarmowego zainstalowanego w pomieszczeniach Apteki
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: ZAKRES VI - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) instalacji elektrycznej NN
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 110880.12 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: HUBUS Konrad Nawrocki
Email wykonawcy: konrad@maxhubus.pl
Adres pocztowy: ul. Polskich Kolei Państwowych 6
Kod pocztowy: 92-402
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.: łódzkie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 141696.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 141696.05
Waluta: PLN
NAZWA: ZAKRES VII - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) układu dozowania dwutlenku chloru
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 8580.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Granimex W. Granops Sp j.
Email wykonawcy: granimex@granimex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kamienna 7
Kod pocztowy: 61-423
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9102.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 9102.00
Waluta: PLN
NAZWA: ZAKRES VIII - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) stacji uzdatniania wody
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 15/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 21560.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Granimex W. Granops Sp j.
Email wykonawcy: granimex@granimex.com.pl
Adres pocztowy: ul. Kamienna 7
Kod pocztowy: 61-423
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 21648.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24108.00
Waluta: PLN
NAZWA: ZAKRES IX - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: ZAKRES X - Świadczenie usług serwisowych (tj. okresowych przeglądów / konserwacji) kotłowni wodnej olejowej
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważniono na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, ponieważ w w/w Zakresie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Sukcesywna dostawa włókna poliestrowego ciętego dwuskładnikowego
- Remont i modernizacja pomieszczeń higieniczno-sanitarnych w Przedszkolu Miejskim nr 137 - Integracyjnym w Łodzi
- Wymiana dźwigu osobowo-towarowego w budynku Archiwum Zakładowego Sądu Okręgowego w Łodzi przy ul. Wydawniczej 10 wraz z niezbędnymi pracami towarzyszącymi.
- W-5 ZP/5/2024 Remont korytarza fragmentu II piętra w budynku A-4 Wydziału Biotechnologii i Nauk o Żywności PŁ
- 16/2024 Zakup i dostawa ambulansu wraz z wyposażeniem dla Miejskiego Centrum Medycznego im. dr. Karola Jonschera w Łodzi
- 37/ZP/2024 Sukcesywna dostawa ciekłego azotu i ciekłego helu oraz suchego lodu do jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Łódzkiego.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie przeglądów technicznych półrocznych, rocznych oraz pięcioletnich dla budynków Uniwersytetu Szczecińskiego
- Przeprowadzenie kontroli okresowej raz w roku obiektów budowlanych znajdujących się w administrowaniu 16 WOG Drawsko Pomorskie
- Przeglądy i naprawy urządzeń i instalacji infrastruktury technicznej
- Modernizacja dachów w budynkach IMGW-PIB Krakowie, budowa nowego budynku garażowego w Krakowie oraz modernizacja budynku garażowego "F" w IMGW-PIB w Krakowie
więcej: Usługi kontroli technicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.