Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
DOSTAWA MEBLI
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 760031-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:e-mail: dzp@uksw.edu.pl
www: www.dzp.uksw.edu.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
DOSTAWA MEBLI
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): DZP.371.62.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż i ustawienie przez Wykonawcę: 1. mebli
– Część I Szafka kuchenna górna 2 szt. Szafka kuchenna dolna 1 szt. Szafka kuchenna dolna z
szufladami 1 szt. Sofa wypoczynkowa 3-osobowa 2 szt. Sofa wypoczynkowa 2-osobowa 2 szt. Fotel
„uszak” 1 szt. Fotele obrotowe 8 szt. Stoły biurowe 2 szt. Stoły konferencyjne 1 szt. Szafa metalowa
skrytkowa 1 szt. Stoły biesiadne 8 szt. Ławy biesiadne 16 szt. stół bilardowy 8 ft z nakładką do ping
ponga/biesiadną 1 szt. 2. regałów magazynowych Część II Regał metalowy magazynowy (3 moduły) 1
kpl. Regał metalowy magazynowy (5 modułów) 1 kpl. w pomieszczeniach biurowych, zwanych dalej
„wyposażeniem”, na potrzeby Samorządu studentów UKSW przy ul. Dewajtis 5 i Wóycickiego 1/3.
Zgodnie ze szczegółowym wykazem i parametrami określonymi w Opisie przedmiotu zamówienia dla
każdej z Części (Rozdział IV SIWZ). Zamawiający wymaga, aby oferowane meble dostarczone w
ramach umowy były fabrycznie nowe.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 39.15.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Dostawa mebli
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 20325.20 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: OFFICE Creative Group Sp. z o.o, Sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Płosa 1
Kod pocztowy: 03-531
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 18265.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 51438.60
Waluta:
NAZWA: Dostawa regałów magazynowych
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu dla Części II została złożona 1 oferta.
Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć
na sfinansowanie zamówienia, a zwiększenie kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty nie jest możliwe.
W myśl art. 93 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż szaf wolnostojących do pomieszczeń mieszkalnych Domu Pomocy Społecznej w Tursku
- Wyposażenie pomieszczeń Rejestracji Głównej Specjalistycznego Szpitala im. dra A. Sokołowskiego w Wałbrzychu
- Sprzedaż i dostawa wraz z montażem mebli do pomieszczeń reprezentacyjnych
- Dostawa i montaż pierwszych mebli do Żłobka Miejskiego przy ul. Minkiewicza 50 w Suwałkach w ramach Programu Aktywny Maluch (część 2)
- "Utworzenie 19 nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu Aktywny Maluch 2022-2029 w Żłobku Gminnym w Kwiatkowicach przy ul Szkolnej 17"
- Zakup mebli oraz wyposażenia do Poradni i Pracowni w SP ZOZ MSWiA w Opolu
więcej: Różne meble i wyposażenie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





