To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-07
"Dostawa warzyw i owoców do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-106/WZŻ/2020"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 765521-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 4871 718 6246
e-mail: przetargi@wzz.wroc.pl
www: (http://www.bip.wzz.wroc.pl)
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
"Dostawa warzyw i owoców do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Znak postępowania: ZP-106/WZŻ/2020"
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP-106/WZŻ/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
2.1.Rodzaj zamówienia: dostawa.
2.2.Przedmiotem zamówienia jest dostawa warzyw i owoców do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków.
2.3.Miejsce dostaw: n/w żłobki mieszczące się na terenie miasta Wrocławia:
1) żłobek Nr 1 - ul. Lwowska 20;
2) żłobek Nr 2 - ul. Zemska 33;
3) żłobek Nr 3 - ul. Białowieska 27;
4) żłobek Nr 4 - ul. Kłodnicka 25;
5) żłobek Nr 5 - ul. Dokerska 5;
6) żłobek Nr 7 - ul. Drukarska 9;
7) żłobek Nr 8 - ul. Sądowa 6;
8) żłobek Nr 10 - ul. Brodatego 17;
9) żłobek Nr 11 - ul. Hubska 39;
10) żłobek Nr 12 - ul. Jugosłowiańska 83a;
11) żłobek Nr 13 - ul. Wieczysta107;
12) żłobek Nr 14 - ul. Mulicka 4c;
13) żłobek Nr 15 - ul. Łukowa 37;
2.4.Przedmiot zamówienia musi być zrealizowany przez Wykonawcę zgodnie ze wskazaniami określonymi przez Zamawiającego: asortymentem, ilościami i wymaganiami określonymi w Formularzu asortymentowo-cenowym załącznik nr 2 do SIWZ.
2.5.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę warzyw i owoców klasy I:
Klasa I to warzywa i owoce bez uszkodzeń powstałych podczas wzrostu, zbioru, pakowania i transportu. Zdrowe; nie dopuszcza się owoców i warzyw z objawami zepsucia lub z takimi zmianami, które czynią je niezdatnymi do spożycia. Niedopuszczalne są ślady gnicia, produkt musi być czysty, wolny od jakichkolwiek widocznych zanieczyszczeń obcych (ziemi, kurzu, pozostałości środków ochrony roślin), wolne od szkodników, uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, wolne od nadmiernego zawilgocenia powierzchniowego, szkodników i uszkodzeń spowodowanych przez szkodniki, bez obcych zapachów i/lub smaków, jędrne.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 15.30.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
3.1.Termin realizacji przedmiotu zamówienia wynosi: od dnia podpisania umowy do 30.04.2021 r. lub w przypadku wyczerpania kwoty umowy.
3.2. Szczegóły dotyczące warunków realizacji przedmiotu zamówienia znajdują się
w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ.
3.3. Zamawiający planuje rozpocząć realizację umowy od 04.01.2021 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 121911.24 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: MARIAN SOPINKA Marian Sopinka PHUP "MIMAR"
Email wykonawcy: mimarsopinka@wp.pl
Adres pocztowy: ZAUŁEK ROGOZIŃSKI 1/7
Kod pocztowy: 51-116
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 115523.49
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 115523.49
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Placówek Oświatowych nr 3 we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101 w 2026r
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby WTZ im. Jana Pawła II Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie
- Świadczenie usług telefonii komórkowej, transmisji danych oraz dostawa sprzętu dla Uniwersytetu Ekonomicznego we Wrocławiu
- Dostawa suchej karmy bytowej dla kotów wolno żyjących
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego 9-cio osobowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych dla Domu Opieki św. Jadwigi Śląskiej Caritas Archidiecezji Wrocławskiej w Henrykowie".
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Internatu Technikum Leśnego w Miliczu
- Dostawa art. spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Podzamku w 2026 r."
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Starych Babicach
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Zielonkach Parceli
- Zakup i dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Publicznego w Połańcu
- Umowa ramowa na dostawę środków spożywczych i żywności
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.