To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-06
Zakup oprogramowania biurowego i narzędziowego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 764033-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 12 422 70 44
faks: 12 422 01 74
e-mail: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl
www: www.pwm.com.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup oprogramowania biurowego i narzędziowego.
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZZP.261.30.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania biurowego i narzędziowego. Przedmiotem zamówienia jest dostawa oprogramowania: a) Poz. 1 Microsoft Office 2019 Standard PL PC/MAC LUB RÓWNOWAŻNY SPEŁNIAJĄCY PONIŻSZE WYMAGANIA – 50 szt. b) Poz. 2 Zakup Oprogramowania Microsoft Visio 2019 Professional PL PC LUB RÓWNOWAŻNE SPEŁNIAJĄCE PONIŻSZE WYMAGANIA – 1 szt. c) Poz. 3 Oprogramowanie do zdalnego zarządzania stacjami roboczymi TEAMVIEWER 15 LUB RÓWNOWAŻNE SPEŁNIAJĄCE PONIŻSZE WYMAGANIA – 1 szt. d) Poz. 4 Oprogramowanie Zakup Parallels Desktop 15 dla MAC LUB RÓWNOWAŻNE SPEŁNIAJĄCE PONIŻSZE WYMAGANIA – 2 szt. e) Poz. 5 Zakup Oprogramowania Ghisler Total Commander lub RÓWNOWAŻNE SPEŁNIAJĄCE PONIŻSZE WYMAGANIA – 15 szt. Szczegółowy zakres zamówienia zawiera Załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Ilości podane w SIWZ oraz w załącznikach do SIWZ stanowią szacunkowe potrzeby zamawiającego w okresie obowiązywania umowy, nie stanowiąc zobowiązania dla zamawiającego do jego pełnej realizacji, ani też podstawy do dochodzenia przez wykonawcę roszczeń odszkodowawczych z tytułu nie zrealizowania całości zamówienia. 3. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek załączniku do SIWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia obowiązany jest wykazać, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za rozwiązania równoważne Zamawiający uzna takie rozwiązania, które umożliwiają uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą innych rozwiązań technicznych. Za rozwiązania równoważne nie można uznać rozwiązania identycznego (tożsamego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dokładnie tą samą lub bardzo zbliżoną wartość użytkową. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiający miał na celu określenie minimalnych parametrów jakościowych i cech użytkowych, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 48.31.00.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Osobą uprawnioną do porozumiewania się z wykonawcami jest: Przedstawiciel Zespołu Zamówień Publicznych – p. Miłosz Świda, e-mail: zamowienia_publiczne@pwm.com.pl oraz Przedstawiciel IT – p. Paweł Domagała, tel. 12 422 70 44 wewn. 141 (sprawy techniczne)
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 48513.41 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Firma „COMPRO” Jolanta Olszewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotarbińskiego 19
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 57469.29
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 113585.58
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- 121/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Zakup licencji niezbędnej dla działania infrastruktury informatycznej Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- 120/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- Sukcesywna dostawa, materiałów medycznych, odzieży medycznej, masek, oraz pościeli jednorazowej dla USDK
- 119/2025 Remont 5 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 5 części.
- 122/2025 Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.