eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaZakup sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510396147-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy:

Zakup sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 601404-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540219983-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Narodowy Instytut Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie Państwowy Instytut Badawczy, krajowy numer identyfikacyjny 28836600000000, W.K. Roentgena 5, 02-781 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22/570-94-60
faks: 22/570-94-60
e-mail: Monika.Szwarczewska@coi.pl
www: www.pib-nio.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytut Badawczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup sprzętu komputerowego, biurowego i oprogramowania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): PN – 252/20/WD

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiot zamówienia - sprzęt komputerowy, biurowy i oprogramowanie obejmuje: 1)Pakiet nr 1 – komputer stacjonarny i osobisty wraz z peryferiami, sprzęt biurowy i oprogramowanie,akcesoria komputerowe, 2) Pakiet nr 2 – oprogramowanie, 3) Pakiet nr 3 – drukarka 3D, 4) Pakiet nr 4
– urządzenie wielofunkcyjne, 5) Pakiet nr 5 – urządzenie wielofunkcyjne. Przedmiot zamówienia szczegółowo określono w załączniku nr 2 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Pakiet nr 1

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j.: Dz. U. z 2019 r. poz. 1843), Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu.
W niniejszym postępowaniu przetargowym do Pakietu nr 1 wpłynęły trzy oferty tj.:
1) SAGITO Sebastian Kaczanowski z siedzibą Warszawie, 2) Web-Profit Maciej Kuźlik z siedzibą w Piekarach Śląskich, 3) MBA System Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie.
Oferty te zostały odrzucone na postawie art. 89 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp.W związku z powyższym Zamawiający postanowił jak na wstępie.


CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Pakiet nr 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 4975.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 2
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Gambit Centrum Oprogramowania i Szkoleń Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Al. Pokoju 29B/22-24
Kod pocztowy: 31-564
Miejscowość: Kraków
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 1245.99

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 1245.99
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 1471.08
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Pakiet nr 3

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W niniejszym postępowaniu przetargowym do Pakietu nr 3 wpłynęły dwie oferty. Oferta z najniższą ceną opiewa na wartość 22 000,00 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 8 121,69 zł brutto. Sytuacja finansowa Zamawiającego oraz wysokość środków, jakimi dysponował na realizację przedmiotowego zamówienia nie pozwoliło na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. Powyższe wyczerpało przesłanki art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i skutkowało unieważnieniem postępowania.


CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Pakiet nr 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 23262.50 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Beata Gryglas prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą Beata Gryglas Firma Handlowo-Usługowa „Betkom”
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Ułańska 5 m. 21
Kod pocztowy: 05-077
Miejscowość: Warszawa - Wesoła
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 24538.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 24538.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24538.50
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Pakiet nr 5

Postępowanie / część zostało unieważnione: tak

Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Działając na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, gdyż oferta z najniższą ceną przewyższyła kwotę, którą zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia. W niniejszym postępowaniu przetargowym do Pakietu nr 5 wpłynęła jedna oferta opiewająca na wartość 128 967,96 zł brutto. Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 105 070,70 zł brutto. Sytuacja finansowa Zamawiającego oraz wysokość środków, jakimi dysponował na realizację przedmiotowego zamówienia nie pozwoliło na zwiększenie kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny złożonej oferty. Powyższe wyczerpało przesłanki art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Prawo zamówień publicznych i skutkowało unieważnieniem postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.