To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Dostawa środków czystości oraz materiałów higienicznych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 583777-N-2020
Numer ogłoszenia: 540177168-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 618 464 770
faks: 618 464 765
e-mail: zamowienia@szpitalmswia.poznan.pl
www: www.szpitalmswia.poznan.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa środków czystości oraz materiałów higienicznych
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP/p/32/2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa środków czystości oraz materiałów higienicznych. 2.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierający informację o asortymencie, ilościach i
jego wymogach został określony w Formularzu asortymentowo – cenowym w Załączniku nr 2
do SIWZ, stanowiącym jej integralną część. 3. Zamawiający w Załączniku nr 2 do SIWZ
wymaga podania przez Wykonawcę nazwy produktu, producenta oferowanego przez
Wykonawcę przedmiotu zamówienia. Wypełniony i podpisany Załącznik nr 2 do SIWZ należy złożyć wraz z ofertą. 4. Termin ważności oferowanego asortymentu nie może być krótszy niż 12
miesięcy od daty każdorazowej dostawy. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert
częściowych na wybraną część/części. Zamówienie zostało podzielone na 11 części. Każda część
stanowi odrębny przedmiot zamówienia
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 33.63.16.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: KONCENTRATY DO CZYSZCZENIA I KONSRWACJI POWIERZCHNI
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 14230.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Medisept Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Konopnica 159C
Kod pocztowy: 21-030
Miejscowość: Motycz
Kraj/woj.: lubelskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 14988.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13157.74
Waluta: PLN
NAZWA: ŚRODKI DO SANITARIATÓW
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07/12/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 12430.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o. o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 3 Bielany Wrocławskie
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce
Kraj/woj.: dolnośląskie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12196.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 19083.45
Waluta: PLN
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Usługa przeprowadzenia animacji na terenie strefy Aquaparku w terminie od 26.12.2025 do 30.12.2025 roku w godzinach 10:00 - 18:00.
- Kompleksowa usługa sprzątania w najmowanych lokalach na potrzeby działalności ROPS, WOA i CIC w 2026 roku
- Sprzątanie pomieszczeń biurowych oraz pomocniczych siedziby WUP w Poznaniu w latach 2026-2027
- Montaż szlabanów przejazdowych z instalacjami w ramach budowy systemu parkingowego na terenie bezpośrednio przyległego do SP ZOZ MSWiA w Poznaniu
- Dostawa sprzętu komputerowego i urządzeń peryferyjnych dla Akademii Wychowania Fizycznego w Poznaniu
- Dostawa oprogramowania z systemem informacji prawnej wraz z licencją na korzystanie na potrzeby Sądu Okręgowego w Poznaniu oraz Sądów Rejonowych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i zakup produktów dezynfekujących PCM Sp. z o. o
- Dostawa do magazynu apteki szpitalnej preparatów do dezynfekcji powierzchni, skóry, sprzętu medycznego oraz higienicznego (chirurgicznego mycia skóry).
- Dostawa gazów medycznych i preparatu do dezynfekcji
- Dostawa mobilnego zestawu do dekontaminacji wstępnej przystosowanego do transportu na przyczepie.
- TP-40/25 Dostawa wyrobów medycznych i produktów leczniczych
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





