Ogłoszenie z dnia 2021-01-05
Dostawa i zakup sprzętu w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na realizację Projektu "Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Nazwa projektu lub programu: Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 655 482 401
e-mail: um@kobylin.pl
www: www.kobylin.pl
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Dostawa i zakup sprzętu w ramach: Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Wielkopolskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2014-2020 na realizację Projektu "Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Zakup monitora do komputera pełniącego rolę serwera.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie
II.5) Główny kod CPV: 30.23.13.00
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zakup odbył się w trybie art. 6a ust. 1 i 2 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r. (dz. U. z 2020 r. poz. 1842 ze zmianami). Uzasadnienie: Zarząd Województwa Wielkopolskiego jako Instytucja Zarządzająca Wielkopolskim Regionalnym Programem Operacyjnych na lata 2014 – 2020 ogłosił nabór z dniem 2 listopada 2020 r w trybie nadzwyczajnym w ramach Poddziałania 8.3.1. Kształcenie zawodowe młodzieży – tryb konkursowy oraz tryb nadzwyczajny w zakresie epidemii COVID-19 – Tryb nadzwyczajny. Czas trwania konkursu od 9.11.2020 do 31.12.2020. Gmina Kobylin przystąpiła do konkursu i złożyła wniosek w dniu 18 listopada 2020 w ramach naboru RPWP.08.03.01-I.00-30-001/20 tytuł projektu: Wsparcie Branżowej Szkoły I Stopnia w Kobylinie w zakresie przeciwdziałania negatywnym skutkom COVID-19. 26 listopada 2020 gmina Kobylin przystąpiła do negocjacji w zakresie wskazanym w karcie merytorycznej. W dniu 3 grudnia 2020 gmina otrzymała informację, iż wniosek uzyskał pozytywną ocenę i został wybrany do dofinansowania. Niezwłocznie przystąpiono do kompletownia dokumentów do umowy i w dniu 10 grudnia dokumenty zostatały wysłane do Urzędu Marszałkowskiego Województwa Wielkopolskiego. Działając w trybie nadzwyczajnym, mając na celu przeciwdziałanie rozpowszechnianiu się epidemii Covid-19 rozpoczęto działania zmierzające do zakupu sprzętu do nauki zdalnej uczniów i nauczycieli Branżowej Szkoły I stopnia w Kobylinie. Została podjęta decyzja o dokonaniu zakupów ramach art. 6a ust. 1 i 2 ustawy o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych z dnia 2 marca 2020 r.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 393.00 PLN
IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Nazwa wykonawcy: Simple Technology Sp z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Włościańska 15 lok 26
Kod pocztowy: 01-710
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie
Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie
Oferta z najniższą ceną/kosztem: 483.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 520.00
Waluta: PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wyposażenie przedszkola integracyjnego z siedzibą przy ul. Zygmunta Szczęsnego Felińskiego 1, 64-500 Szamotuły
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Starostwa Powiatowego w Gliwicach oraz do szkół w ramach projektu "Edukacja dostępna dla każdego w liceach Powiatu Gliwickiego"
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń wielofunkcyjnych i biurowych dla OPS w Czechowicach-Dziedzicach
- Zakup i dostawa laptopów oraz monitorów dla Krakowskiego Biura Festiwalowego.
- Zakup sprzętu komputerowego oraz akcesoriów komputerowych na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wieliczce w roku 2025 roku
więcej: Monitory ekranowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.