eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RogowoDostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2021 roku.

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395409-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych:

Dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2021 roku.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610825-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samorządowa Administracja Placówek Oświatowo-Kulturalnych, krajowy numer identyfikacyjny 11138350000000, pl. Powstańców Wielkopolskich 26, 88-420 Rogowo, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska

telefon: 0-52 3024150
faks: 0-52 3024145
e-mail: sapok@rogowo.paluki.pl
www: http://sapok-rogowo.bip.net.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa opału dla szkół i przedszkola prowadzonych przez Gminę Rogowo w 2021 roku.

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): k.261.2.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Sukcesywna dostawa do loco 3 kotłowni 112 ton węgla,145 ton eko miału węglowego oraz 35 ton pelletu drzewnego w miejscowościach Gminy Rogowo: Rogowo, Gościeszyn. Realizacja dostaw będzie się odbywała na podstawie bieżących telefonicznych zleceń w których zamawiający określi ilości dostaw opału do poszczególnych placówek. Szczegółowe wymagania związane z realizacją przedmiotu zamówienia WĘGIEL sortyment orzech, typ 31,1 , kl. 25/10 lub ,, równoważny” EKO MIAŁ o parametrach jakościowych: a) wartość opałowa min. 24 MJ/kg, b) zawartość popiołu max. 12%. Pellet drzewny -EN DIN PLUS A 1 średnica 6mm - wartość opałowa 18 MJ/kg - pakowany w worki foliowe 15 - 25 kg, - worki pelletu winny być pakowane na paletach bezzwrotnych. Dostawa węgla ogółem 112,0 ton ,eko miału w ilości 145,0 ton oraz pelletu w ilości 35 ton z przeznaczeniem do kotłowni w poniżej wymienionych miejscowościach Gminy Rogowo: 1/ ROGOWO – kotłownia Szkoła Podstawowa im. Mikołaja Kopernika w Rogowie, przy ul. Szkolnej 7: -eko miał 145,0 ton 2/ ROGOWO- kotłownia Gminnego Przedszkola w Rogowie przy ul. Kościuszki 2: -/ węgiel orzech 27,0 ton 3/ GOŚCIESZYN- kotłownia Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi im. Jana Pawła II w Gościeszynie, Gościeszyn 20: - węgiel orzech 85,0 ton. - pellet 35 ton Przewidywane (orientacyjne) ilości (tonaż) jednorazowych dostaw opału: 1) eko miał – od 5 do 20 ton – w zależności od potrzeb, 2) węgiel – od 3 do 6 ton w zależności od potrzeb, 3) pellet od 10 do 20 ton w zależności od potrzeb. Wykonawca zobowiązany jest do rozładunku dostarczonego opału na jego koszt.. 2. Podane wyżej ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w trakcie realizacji zamówienia. 3. Miejsca poszczególnych dostaw określone zostały w załączniku nr 7 do SIWZ, będącym jednocześnie wykazem płatników. 4. Dostawy będą odbywać się sukcesywnie, w miarę potrzeb, zgodnie z zamówieniami cząstkowymi Zamawiającego stosownie do jego bieżących potrzeb w 2021 r. 5. Zamówienia przez Zamawiającego mogą być składane w formie telefonicznej co do ilości i rodzaju opału. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia opału najpóźniej w terminie 4 dni roboczych od każdorazowego zgłoszenia przez Zamawiającego. 6. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV): 09111000-0 – węgiel i paliwa na bazie węgla, 09111400-4- paliwa drzewne.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 09.11.10.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 109045.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 134125.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 134125.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156849.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 109045.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 134125.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 134125.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 156849.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ

IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie Przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy Pzp

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Oferta uzyskała najwyższą liczbę punktów - 100pkt.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.