eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Michałowice › "Dokończenie przebudowy boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Komorowie"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-05

Ogłoszenie nr 510395256-N-2021 z dnia 2021-01-05 r.
Gmina Michałowice:

"Dokończenie przebudowy boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Komorowie"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 615846-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Michałowice, krajowy numer identyfikacyjny 01326929000000, Aleja Powstańców Warszawy 1, 05-816 Michałowice, woj. mazowieckie, państwo Polska

telefon: 22 350 91 91
faks: 22 350 91 01
e-mail: przetargi@michalowice.pl
www: www.bip.michalowice.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dokończenie przebudowy boiska sportowego przy Zespole Szkół Ogólnokształcących w Komorowie"

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): ZP.271.2.74.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dokończenie przebudowy boiska sportowego zlokalizowanego na terenie Zespołu Szkół Ogólnokształcących im. Marii Dąbrowskiej przy al. Marii Dąbrowskiej 12 w Komorowie, dz. nr ew. 1249, obr. 0002, Komorów Osiedle.
2.2. W ramach zamówienia Wykonawca wykona:
Inwestycja polegać będzie na dostosowaniu dotychczasowego boiska wielofunkcyjnego do wymogów boiska do piłki nożnej.
2.3. Zakres robót obejmuje:
Dokumentacja projektowa obejmuje całe zamierzenie inwestycyjne tj. przebudowę boiska sportowego przy ZSO w Komorowie, które zostało w części przez poprzedniego Wykonawcę zrealizowane. Do wykonania pozostały prace zasadnicze obejmujące wymianę nawierzchni istniejącego boiska sportowego o wym. 30,00m x 48,50m wykonanej ze sztucznej nawierzchni trawiastej, z zastosowaniem systemu nawierzchni syntetycznej w tym:
a) demontaż siatki piłkochwytów oraz montaż nowej siatki,
b) reprofilacja i uzupełnienie istniejącej warstwy wyrównującej z miału kamiennego w przyjętej wielkości około:
-objętość nadmiaru (brutto) – około 15,468 m3,
-objętość deficytu (do ewentualnego wykorzystania) 2,260 m3,
-objętość nadmiaru (netto) 13,208 m3,
c) wykonanie maty elastycznej typu e-layer,
d) ułożenie nawierzchni z trawy syntetycznej wraz z wklejonymi liniami boiska,
e) wypełnienie systemu nawierzchni z trawy syntetycznej mieszaniną piasku kwarcowego i granulatu gumowego EPDM z recyklingu (kolor czarnym lub szary),
f) Dostawa i montaż bramek aluminiowych.

W związku z pytaniami Wykonawców w pierwszym postępowaniu przetargowym, zmianie uległy niektóre parametry techniczne dla projektowanej nawierzchni z trawy syntetycznej boiska, określone w załączonej dokumentacji projektowej, takie jak przepuszczalność wody nawierzchni z trawy, liczba pęczków trawy na m2.
Ponadto Zamawiający odstępuje od posiadania certyfikatu FIFA dla przebudowanego obiektu.
Dodatkowo wprowadza się zmianę zastosowanego materiału dla piłkochwytów. Piłkochwyty należy wykonać z siatki PE o oczkach 10x10cm i gr 3mm.

W związku z powyższym projektowana trawa syntetyczna powinna mieć wklejone linie boiska do piłki nożnej i posiadać następujące parametry:
1. Metoda produkcji: tuftowana
2. Podkład: poliuretanowy lub lateksowy
3. Ciężar całkowity nawierzchni na m2 – min. 2.700 g
4. Rodzaj włókna – włókno monofilowe 100% z syntetycznie wtopionym rdzeniem wzmacniającym lub włókna monofilowe 100% o przekroju rombu / diamentu
5. Grubość włókna – min. 370 µm
6. liczba pęczków na m2 – min. 8 989
7. liczba włókien na m2 – min. 140 000
8. Skład włókna : 100% polietylen(PE),
9. Wysokość włókna: min. 45 mm - max. 50 mm,
10. Ciężar włókna (dtex) – min. 13 000,
11. Kolor – dwa odcienie zielonego w jednym pęczku,
12. Przepuszczalność wody dla kompletnego systemu – min. 180 mm/h,
13. Wytrzymałość na wyrywanie pęczków trawy przed i po starzeniu– min. 40 N,
14. Wytrzymałość łączenia klejonego między brytami przed i po starzeniu – min. 150 N/100mm

2.4 Wykonawca zobowiązany jest:
a) zapewnić bezpieczną organizację prac,
b) zabezpieczyć teren budowy w okresie trwania realizacji budowy, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót w sposób uniemożliwiający wejście na teren budowy osób postronnych przez całą dobę,
c) bezwzględnie stosować się do treści wszystkich uzgodnień wydanych przez osoby upoważnione przez Zamawiającego,
d) znać i stosować w czasie prowadzenia robót wszelkie przepisy dotyczące ochrony środowiska naturalnego,
e) materiały pochodzące z rozbiórek należy poddać utylizacji. Koszty powyższych prac należy uwzględnić w wynagrodzeniu ryczałtowym,
f) uwzględnić w wynagrodzeniu koszty utrzymania terenu budowy i wykopów w stanie bez wody stojącej, koszty urządzenia i utrzymania zaplecza budowy, koszty uzgodnień, odbiorów, badań w celu wykonania zamówienia, koszty obsługi geodezyjnej i geotechnicznej, koszty zabezpieczenia budowy oraz przygotowania dokumentacji powykonawczej,
g) wykonać na swój koszt schematy lub rysunki robocze, warsztatowe jeśli uzna to za konieczne dla wykonania robót lub ich części,
h) materiały i urządzenia użyte do wykonania przedmiotu zamówienia winny posiadać świadectwo dopuszczenia do stosowania na terenie Rzeczypospolitej Polskiej oraz spełniać wymogi określone w Ustawie z dnia 07.07.1994 r. - Prawo Budowlane (Dz. U. z 2019 r., poz. 1186).

2.5 Pełny zakres przedmiotu zamówienia określony jest w:
Szczegółowy zakres prac przewidzianych do wykonania określony został w:
• STWiOR: załącznik nr A
• dokumentacji projektowej: załącznik nr B
• przedmiarze robót: załącznik nr C

W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją postepowania decydujące znaczenie ma dokumentacja projektowa.
2.6 Wymagania dotyczące zatrudnienia na podstawie umowy o pracę.
1. Na podstawie art. 29 ust. 3a (klauzule społeczne) ustawy Pzp Zamawiający określa wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane poniżej czynności w zakresie realizacji zamówienia.
2. Wykonawca przy realizacji przedmiotowego zamówienia zatrudni na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy przez okres trwania umowy, zgodnie z art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2019.1040.) osobę/y wykonującą/e czynności: operatora koparki, budowy nawierzchni, rozbiórki nawierzchni istniejącej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2021

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 229632.84 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Panorama Obiekty Sportowe Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Puławska 38
Kod pocztowy: 05-500
Miejscowość: Piaseczno
Kraj/woj.: brak danych

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 337981.86

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 337981.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 455300.90
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.