eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510395005-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Muzeum Śląskie:

Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 613236-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Muzeum Śląskie, krajowy numer identyfikacyjny 00109412100000, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 32 7799300-1, 32 2130866
e-mail: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl
www: https://muzeumslaskie.pl/pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Instytucja kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Serwis urządzeń transportu bliskiego (UTB) zamontowanych w Muzeum Śląskim w Katowicach

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): MŚ-ZP-DKB-261-5/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest bieżący serwis dźwigów osobowych, towarowych, kuchennych, schodów ruchomych oraz urządzenia dla przemieszczania osób niepełnosprawnych (dalej UTB) zgodnie z obowiązującymi normami oraz procedurami określonymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia. Szczegółowy wykaz urządzeń został podany w opisie przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ). 1.1. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) cykliczne prace konserwacyjne (konserwację) zgodne z obowiązującymi normami oraz procedurami przewidzianymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia, wykonywane każdorazowo przez zespół składający się z min. 2 osób z których każda posiada co najmniej roczne doświadczenie nabyte w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert w przedmiotowym postępowaniu, w konserwacji, naprawie urządzeń dźwigowych (zamówienie podstawowe); 2) prace konserwacyjne wykonywane raz w roku (przygotowanie urządzeń do badania UDT) zgodne z obowiązującymi normami oraz procedurami przewidzianymi w instrukcji producenta dla danego urządzenia oraz wykonanie resursu urządzeń objętych niniejszym zamówieniem, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Przedsiębiorczości i Technologii z dnia 30 października 2018 r. w sprawie warunków technicznych dozoru technicznego w zakresie eksploatacji, napraw i modernizacji urządzeń transportu bliskiego (Dz. U. z 2018 r. poz. 2176) (zamówienie podstawowe); 3) prace w zakresie: montażu, demontażu lub wymiany elementów eksploatacyjnych UTB (naprawy eksploatacyjne), które zostały określone w tabeli nr 2 Arkusza kalkulacyjnego ceny oferty pn.: „Materiały eksploatacyjne i ich wymiana” – realizowane na zlecenie Zamawiającego jedynie w sytuacji wystąpienia konieczności ich wymiany – OPCJA ZAMÓWIENIA. 1.2. Zakres prac konserwacyjnych ust. 1 pkt 1.1 ppkt 1) niniejszej sekcji obejmuje również prace, które Wykonawca jest zobowiązany wykonać w przypadku wystąpienia nieprawidłowego działania UTB (prace naprawcze), a także prace dodatkowe, których zakres jest określony w opisie przedmiotu zamówienia oraz prace zapewniające łączność pomiędzy Centrum Zgłoszeniowym Wykonawcy a dźwigiem (zamówienie podstawowe). Przez nieprawidłowe działanie UTB należy rozumieć nagłe zdarzenie (wydarzenie), które powoduje lub może powodować: a. powstanie obrażeń u ludzi, b. zablokowanie osób w dźwigu, c. uszkodzenie instalacji oraz ich elementów, d. uszkodzenie mienia Zamawiającego i podmiotów trzecich. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (OPZ) zawiera Załącznik nr 2 do SIWZ wraz z załącznikami. Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do wykonania przedmiotu zamówienia, zgodnie ze wzorem umowy, który stanowił Załącznik nr 3 do SIWZ. 2. Miejsce realizacji: Muzeum Śląskie w Katowicach, ul. Tadeusza Dobrowolskiego 1, 40-205 Katowice. 3. Termin gwarancji: Zamawiający wymaga aby minimalny okres gwarancji na materiały eksploatacyjne wraz z ich wymianą, o których mowa w punkcie 1.3 lit. c) OPZ i w tabeli nr 2 pn.: Materiały eksploatacyjne i ich wymiana (CM) Arkusza kalkulacyjnego ceny oferty, wynosił min. 12 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru prac przez przedstawicieli Zamawiającego i Wykonawcy bez uwag. Termin gwarancji na materiały eksploatacyjne wraz z ich wymianą stanowił kryterium oceny ofert, którego szczegółowy opis znajduje się w rozdziale XIV ust. 5 pkt 3) SIWZ. 4. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudnienia osób: Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wszelkie czynności wchodzące w tzw. koszty bezpośrednie związane z realizacją usług dotyczących zamówienia, a których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. 2020 poz. 1320) dalej „KP”. Wymóg ten dotyczy osób, które wykonują czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem prac konserwacyjnych i naprawczych oraz osób z Centrum Zgłoszeniowego i Pogotowia Technicznego (dalej Pracownicy). Wymóg nie dotyczy między innymi dostawców materiałów. Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji, w której Wykonawca, podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnicy spółki cywilnej). Sposób dokumentowania zatrudnienia Pracowników – regulują postanowienia wzoru umowy § 3 ust. 3-6. Uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę tych wymagań oraz sankcji z tego tytułu - regulują zapisy wzoru umowy: § 3 ust. 5 i 7-9 oraz § 9 ust. 1 pkt 10) i 11). 5. Termin realizacji: 1) Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania podstawowego zamówienia (prace konserwacyjne) od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 2) Zamawiający zastrzega, jeżeli umowa nie zostanie zawarta do 20 danego miesiąca, Wykonawca zacznie realizację umowy od 1 dnia roboczego następnego miesiąca. 3) Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, co oznacza, że Zamawiający zastrzega sobie prawo do zlecenia Wykonawcy napraw eksploatacyjnych, które zostały określone w OPZ oraz w Cenniku usług, tabela nr 2 Materiały eksploatacyjne i ich wymiana (CM) Arkusza kalkulacyjnego ceny oferty, w okresie obowiązywania umowy, tj. od dnia zawarcia umowy, jednak nie wcześniej niż od dnia 1 stycznia 2021 r. do dnia 31 grudnia 2021 r. 4) Każdorazowa realizacja opcji zostanie przekazana w formie pisemnej oraz podpisana zgodnie z zasadami reprezentacji Zamawiającego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 50.75.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 21/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 399572.58 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Grupa ZED Sp. z o.o.
Email wykonawcy: miroslaw.kramarz@grupazed.com
Adres pocztowy: ul. Dworska 44
Kod pocztowy: 41-800
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 422159.37

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 422159.37
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 422159.37
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.