eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KołobrzegUsługi prania

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394868-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA:

Usługi prania

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 611674-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego NIWA, krajowy numer identyfikacyjny 33039239000000, C. K. Norwida 3, 78-100 Kołobrzeg, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska

telefon: +48943552010
faks: +48943552011
e-mail: crrkolobrzeg@krus.gov.pl
www: www.niwa.info.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi prania

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): O.271.1.15.2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są usługi prania obejmujące swoim zakresem pranie wodne: bielizny pościelowej, ręczników, koców, szlafroków, bielizny gastronomicznej, odzieży roboczej, firan, zasłon, zaciemniaczy, lambrekinów, falban, materacy i przekładek, kołder, poduszek, narzut, pranie ręczne firan ozdobnych, rolet rzymskich, dezynfekcję: materacy i przekładek, kołder i poduszek, maglowanie, prasowanie, naprawy krawieckie – bieżącą reperację (szycie, doszywanie guzików, zszywanie rozdarć), składanie, wyselekcjonowanie prania uszkodzonego w wyniku prania lub zużycia, transport od i do Zamawiającego, nieodpłatne udostępnienie wózków do przewożenia bielizny. Łączne prognozowane zapotrzebowanie na 12 miesięcy na wykonanie usług prania 65240 kg asortymentu. Ilość i rodzaj asortymentu określono w Załączniku nr 1A do SIWZ Opis przedmiotu zamówienia Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Zamawiający wymaga, zgodnie z dyspozycją art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności prania, suszenia, prasowania, maglowania, dezynfekcji, składania, wyselekcjonowania prania uszkodzonego w wyniku prania lub zużycia, wykonywania drobnych napraw, transportu wraz z rozładunkiem i załadunkiem w trakcie realizacji zamówienia. Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia, jak i obowiązki Wykonawcy lub podwykonawcy oraz uprawnienia Zamawiającego związane z obowiązkiem zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących wskazane powyżej czynności zawarte zostały w treści SIWZ oraz w treści wzoru umowy stanowiącym jej integralną część.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 98.31.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 169624.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 3

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Zakład Usług Pralniczych Sp.J. Henryka Różalska Katarzyna Karasiewicz
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Lipowa 11
Kod pocztowy: 76-032
Miejscowość: Mielenko
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 192458.00

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 192458.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 452418.60
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.