eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Włodowice › Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394816-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej:

Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 610554-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540534273-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania: Tak
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej, krajowy numer identyfikacyjny 13952710000000, Góra Włodowska, ul. Żarecka 24, 42-421 Włodowice, woj. śląskie, państwo Polska

telefon: 343 156 258
faks: 343 156 258
e-mail: osrodekgw@poczta.onet.pl
www: http://osrodekgorawlodowska.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej Ośrodka Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): IZ.261-0038/20

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachu z częściową wymianą konstrukcji dachu oraz modernizacją instalacji odgromowej. Zakres prac przewidzianych do wykonania:
a) rozbiórka starego pokrycia z papy oraz z płyt falistych typu Onduline,
b) demontaż obróbek blacharskich okapów, murów ogniowych, rynien i rur spustowych itp.
c) demontaż starej instalacji odgromowej,
d) wykonanie przedłużenia istniejących krokwi oraz miejscowe ich wzmocnienie,
e) wymiana uszkodzonych elementów więźby dachowej,
f) uzupełnienie deskowania połaci dachowych,
g) montaż wiatrownic,
h) wykonanie podbitki z paneli,
i) impregnacja preparatami grzybobójczymi elementów drewnianych więźby dachowej,
j) ułożenie paraizolacji,
k) montaż łat i kontrłat,
l) zamontowanie okien dachowych PCV, dwuszybowych z dolnym otwieraniem o współczynniku U=1,2 W/m2K o wym. 78x140 cm i wyłazów połaciowych, ościeżnica z impregnowanego drewna sosnowego, skrzydło z aluminiowanego profilu, jednokomorowy pakiet szybowy z szybą hartowaną o wym. 47x73 cm,
ł) wykonanie pokrycia dachu z blachy trapezowej o profilu T 55 gr. min. 0,7 mm stalowa obustronnie cynkowana pokrytą farbą dekoracyjną w kolorze antracyt,
m) wykonanie nowych tynków na kominach,
n) montaż nowych obróbek blacharskich z blachy stalowej ocynkowanej gr. 0,55 mm kominów, pasów podrynnowych, okien i wyłazów dachowych,
o) montaż rynien i rur spustowych z blachy stalowej ocynkowanej (systemowe),
p) montaż ław kominiarskich i śniegochwytów,
r) wykonanie instalacji odgromowej,
s) ustawienie i demontaż rusztowań,
t) wywiezienie i utylizacja materiałów z rozbiórki.
Uwaga:
Przedmiot zamówienia nie obejmuje izolacji cieplnej z wełny mineralnej oraz montażu płyt gipsowych od wewnętrznej strony konstrukcji dachu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres prac i obowiązków Wykonawcy określają:
a) Dokumentacja projektowa
b) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych
c) Przedmiar robót – materiał pomocniczy, mający charakter informacyjny
d) Projekt umowy
które to dokumenty stanowią załączniki do SIWZ.
3. Rozwiązania równoważne:
a) jeżeli Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w tym w dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót wskazał znaki towarowe, producenta, dostawcę, patenty, miejsce pochodzenia, źródło lub szczególne procesy, które charakteryzują produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem zachowania przez nie takich samych minimalnych parametrów technicznych, jakościowych, funkcjonalnych itp.
b) Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi i roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
c) Ilekroć w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej mowa jest o polskich normach, należy przez to rozumieć polskie normy przenoszące normy europejskie lub normy innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego lub inne normy lub dokumenty, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 ustawy.
d) Wykonawca na każde żądanie Zamawiającego zobowiązany jest do okazania w stosunku do wskazanych materiałów znaków bezpieczeństwa, deklaracji zgodności lub aprobaty technicznej lub certyfikatu zgodności z Polską Normą przenoszącą normy europejskie lub normą państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącą tę normę lub innymi normami lub dokumentami, zgodnie z przepisami Prawa zamówień publicznych.
e) Materiały i urządzenia użyte do wykonania umowy powinny odpowiadać, co do jakości wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie określonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1186), ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2019 r. poz.266) oraz wymogom specyfikacji technicznych, wykonania i odbioru robót i SIWZ.
4. Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca wykonujący czynności w zakresie realizacji zamówienia jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących bezpośrednio czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonywanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku Kodeks pracy. W związku z powyższym Zamawiający wymaga aby Wykonawca, podwykonawca lub dalszy podwykonawca zatrudniał na podstawie umowy o pracę osoby bezpośrednio wykonujące czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia (osoby pracujące na stanowiskach robotniczych tzw. pracownicy fizyczni) tj. prac objętych przedmiotem zamówienia, wymienionych w dokumentacji projektowej i pomocniczym przedmiarze robót.
5. Wykonawca jest zobowiązany do spełnienia warunków dotyczących zatrudniania osób na umowę o pracę, co szczegółowo zostało określone w Załączniku nr 7 do SIWZ – Projekt umowy.
6. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji w zakresie art. 29 ust. 5 ustawy Pzp.
7. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia minimum 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wykonawca winien określić w formularzu ofertowym okres gwarancji, który stanowić będzie jedno z kryteriów oceny ofert (podać pełną liczbę miesięcy w zakresie: 36 miesięcy – 60 miesięcy). Sposób przyznawania punktów został opisany w Rozdziale XXII niniejszej SIWZ. Wykonawca udziela rękojmi na roboty budowlane na okres 60 miesięcy.
8. Roboty będą wykonywane w czynnym obiekcie.
9. Wykonawca w okresie realizacji przedmiotu zamówienia musi posiadać aktualne ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalność, związanej z realizacją przedmiotu zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wartość przyszłej umowy lub dla walut obcych w wysokości równoważnej, przeliczonej według średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych ogłoszonego przez NBP na ostatni dzień roboczy poprzedzający dzień zawarcia umowy. Wykonawca utrzyma ważność ubezpieczenia przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia.
10. Zamawiający informuje, iż istnieje możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w miejscu realizacji zamówienia. Na wniosek zainteresowanych wykonawców Zamawiający wyznaczy termin przeprowadzenia wizji lokalnej, a o wyznaczonym terminie poinformuje niezwłocznie zainteresowanych wykonawców oraz zamieści stosowną informację na stronie internetowej. W przypadku zgłoszenia wniosku wykonawcy po wyznaczonym już terminie wizji lokalnej - Zamawiający może wyznaczyć dodatkowy termin.
11. Miejsce realizacji :
Ośrodek Pomocy Dziecku i Rodzinie w Górze Włodowskiej
ul. Żarecka 24
42-421 Włodowice

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 45.00.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 272729.42 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 7

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Usługi Budowlane ROMEX
Email wykonawcy: romexub@gmail.com
Adres pocztowy: ul. Dojazdowa 33
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: Jarosław
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 311174.72

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 311174.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 408000.00
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.