To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2021-01-04
Zakup i dostawa używanych pojazdów - piaskarki i beczkowozu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Numer ogłoszenia: 767937-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:telefon: 748 110 415
faks: 748 111 561
e-mail: joanna.zalewska@wroclaw.lasy.gov.pl
www: https://biplp-ver2.bip.ornak.pl/pl/bip/dg/rdlp_wroclaw/zul_bystrzyca
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
Zakup i dostawa używanych pojazdów - piaskarki i beczkowozu
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): 270.071.2020
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa do siedziby Zamawiającego: ul. Nadbrzeżna 11; 57-500 Bystrzyca Kłodzka. używanej, sprawnej piaskarki b. używanego sprawnego samochodu ciężarowego beczkowozu. Zamówienie podzielono na dwie części: Część I – używana, sprawna piaskarka; Część II - używany, sprawny samochód ciężarowy beczkowóz. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. Nr 1 SIWZ. Pojazdy muszą byś sprzedane na fakturę VAT. Pojazdy muszą posiadać wszystkie dokumenty niezbędne do dopełnienia formalności związanych z dopuszczeniem do ruchu po drogach publicznych na terenie Rzeczypospolitej Polskiej. Wykonawca składający ofertę zobowiązuje się wydać Zamawiającemu samochód z pełnym zbiornikiem paliwa oraz z pełnymi zbiornikami płynów eksploatacyjnych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak
II.5) Główny kod CPV: 34.14.44.40
SEKCJA III: PROCEDURA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Część I – używana, sprawna piaskarka
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
Unieważnienie w części nr 1 postępowania następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 11; ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w związku z tym, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
NAZWA: Część II - używany, sprawny samochód ciężarowy beczkowóz
Postępowanie / część zostało unieważnione: tak
Podstawa i przyczyna unieważnienia postępowania:
nieważnienie w części nr 2 postępowania następuje na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 11; ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t.j.: Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.). Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia w związku z tym, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu
INNE PRZETARGI Z BYSTRZYCY KŁODZKIEJ
- Remont drogi wewnętrznej oraz mostu dz. nr 646 w Wilkanowie - usuwanie skutków powodzi 2024 rok.
- Przebudowa drogi wewnętrznej dz. nr 1055 w miejscowości Stary Waliszów, Gmina Bystrzyca Kłodzka.
- Wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie budynków Przedszkola nr 2 w Bystrzycy Kłodzkiej z podziałem na zadania
- Remont drogi gminnej nr 119670D w Zabłociu (nawierzchnia + skarpa) uszkodzonej w trakcie powodzi w 2024 roku.
- Remont drogi wewnętrznej dz. nr 858 ul. Polna w Gorzanowie (nawierzchnia + mur + pobocza) uszkodzonej w trakcie powodzi 2024 rok.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.