eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opole › Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394490-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu:

Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

Nazwa projektu lub programu: Program Operacyjny Infrastruktura i Środowisko 2014 – 2020
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 598710-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 540210890-N-2020 , 540218571-N-2020

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Inspektorat Nadzoru Budowlanego w Opolu, krajowy numer identyfikacyjny 53150262100000, ul. Ozimska, 45-057 Opole, woj. opolskie, państwo Polska

telefon: 774 414 415
faks: 774 414 416
e-mail: informatyk@winb.opole.pl
www: https://winbopole.bip.gov.pl

adres strony internetowej pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne: https://winbopole.bip.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): BOP.272.3.14.2020.AR

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w Opolu Na przedmiot zamówienia składa się zamówienie podstawowe oraz zamówienie objęte prawem opcji. Przedmiotem zamówienia w ramach „zamówienia podstawowego” jest dostawa następującego sprzętu: laptop 14”-8szt., torba na laptop 14”-8szt., laptop 17”-1szt., torba na laptop 17”-1szt., klawiatura numeryczna-1szt, stacja dokująca-7szt., zestaw klawiatura z myszką-7szt., uchwyt na 2szt. monitorów-7szt., monitor 27 cali-14szt., drukarka etykiet-2szt., skaner przenośny-2szt., program Microsoft Office 2019 dla użytkowników domowych i małych firm-licencja bezterminowa-9szt., drukarka przenośna kolorowa-2szt., acces point-4szt., przełącznik sieciowy-1szt., niszczarka-2szt., skaner dokumentów-1szt., urządzenie wielofunkcyjne-1szt. Przedmiotem zamówienia w ramach „prawa opcji” jest dostawa następującego sprzętu: stacja dokująca-2szt., zestaw klawiatura z myszką-2szt., uchwyt na 2szt. monitorów-1szt., uchwyt na 1 monitor i 1 laptop – 1szt., monitor 27 cali-3szt. Zamawiający przewiduje możliwość zastosowania prawa opcji, tj. dostawy w cenie określonej w ofercie Wykonawcy oraz na zasadach dostawy zgodnych z ogólnymi warunkami umowy. W przypadku chęci skorzystania z prawa opcji Zamawiający skieruje do Wykonawcy pisemne zawiadomienie (oświadczenie o skorzystaniu z prawa opcji) ze wskazaniem ilości sprzętu. Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z prawa opcji w całości albo w części, jednorazowo albo kilkukrotnie. Wykonawca zapewni świadczenia usług serwisu gwarancyjnego przez autoryzowany serwis producenta oferowanego i dostarczonego sprzętu przez liczbę miesięcy wskazaną dla danego sprzętu komputerowego w ramach „zamówienia podstawowego” i/lub w ramach „prawa opcji” przez Wykonawcę w ofercie liczoną od daty dostawy (daty podpisania Protokołu Odbioru Końcowego bez uwag i zastrzeżeń). Warunki gwarancji określone są w Załączniku nr1 do SIWZ i Załączniku nr 2 do SIWZ. Wszystkie urządzenia muszą posiadać deklaracje CE (deklaracja producenta sprzętu zgodności z CE) oraz instrukcje obsługi w języku polskim dostępne przez cały okres realizacji umowy on-line na stronie producenta lub Wykonawcy lub na płycie CD/DVD. Ponadto, warunki realizacji zamówienia określone są w Załącznik nr 2 do SIWZ (wzór umowy). Warunki dostawy: a) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu przedmiot zamówienia (towar będący przedmiotem dostawy) w terminie wskazanym w ofercie na koszt i ryzyko Wykonawcy do siedziby Zamawiającego - w Opolu (45-057), ul. Ozimska 19 wraz z rozładunkiem w pomieszczeniu wskazanym przez Zamawiającego. b) Zakres dostawy oraz konfiguracja określone są w pkt III SIWZ oraz w załączniku nr 1 do SIWZ. Szczegółowy opis sposobu realizacji przedmiotu zamówienia znajduje się we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ. Zamawiający dopuszcza wcześniejszy termin dostawy przedmiotu zamówienia za uprzednio wyrażoną przez niego zgodą, pod warunkiem zrealizowania dostawy zgodnie z wymogami określonymi w niniejszym SIWZ oraz Załącznikiem nr 2 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest do zawiadomienie Zamawiającego o terminie dostawy, najpóźniej na 2 dni przed terminem dostawy. c) Sprzęt będący przedmiotem zamówienia winien być fabrycznie nowy, nieużywany, nieuszkodzony, nieprefabrykowany, kompletny, sprawny techniczne, wolny od wad prawnych i fizycznych, nieobciążony prawami osób trzecich oraz winien spełniać normy bezpieczeństwa, wprowadzony do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej. d) Oprogramowanie musi być nowe, nigdy nie instalowane wcześniej na innych komputerach. Zamawiający wymaga aby oprogramowanie było dostarczone wraz ze stosownymi, oryginalnymi atrybutami legalności, stosowanymi przez producenta sprzętu lub inną formą uwiarygodniania oryginalności wymaganą przez producenta oprogramowania stosowną w zależności od dostarczanej wersji. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania procedury sprawdzającej legalność zainstalowanego oprogramowania w momencie odbioru towaru. W zależności od rodzaju oprogramowania sprawdzany będzie dostępny klucz produktu lub czy produkt został poprawnie aktywowany (status aktywacji). e) Sprzęt, o którym mowa powyżej musi być zgodny z obowiązującymi normami wynikającymi z prawa polskiego i europejskiego, w tym w szczególności z normami z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy, jak również spełniać najwyższe standardy wynikające z aktualnego stanu wiedzy technicznej, w zakresie spełnienia wymogów określonych w SIWZ i załącznikach do SIWZ. f) Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w opakowaniach, oraz transportem zapewniającym należyte zabezpieczenie jakościowe min. przed czynnikami zewnętrznymi i uszkodzeniem g) W przypadku użycia w SIWZ do Opisu przedmiotu zamówienia nazw własnych - Windows 10 PRO pl 64-bit Zamawiający nie dopuszcza możliwości dostawy oprogramowania innych producentów. Zamawiający wskazuje, że nazwy własne zostały użyte wyłącznie w zakresie rozbudowy/uzupełnienia oprogramowania już posiadanego przez Zamawiającego w celu zapewnienia bezkonfliktowej współpracy z istniejącą infrastrukturą. Zamawiający przewiduje zgodnie z art. 34 ust. 5 Ustawy Pzp prawo opcji tzn. dodatkowe dostawy sprzętu komputerowego. Dodatkowe dostawy uzależnione będą wyłącznie od potrzeb i możliwości finansowych Zamawiającego. Dodatkowe dostawy w ramach prawa opcji zrealizowane będą po cenach jednostkowych określonych w umowie. Podstawę określenia wartości
wynagrodzenia Wykonawcy w ramach prawa opcji stanowić będą ceny jednostkowe wskazane w ofercie Wykonawcy. O dodatkowych dostawach w ramach prawa opcji Zamawiający poinformuje Wykonawcę w terminie do 30 dni od zawarcia umowy podstawowej (po tej dacie prawo Zamawiającego wygaśnie). Prawo opcji będzie realizowane na podstawie zapisów zawartych w umowie podstawowej. Zamówienie realizowane w ramach prawa opcji jest jednostronnym uprawnieniem Zamawiającego. Nieskorzystanie przez Zamawiającego z prawa opcji nie rodzi po stronie Wykonawcy żadnych roszczeń w stosunku do Zamawiającego. Wykonawca nie może żądać od Zamawiającego realizacji prawa opcji. Zasady dotyczące realizacji przedmiotu umowy objętego prawem opcji, jak i zmiany umowy w zakresie realizacji prawa opcji będą takie same jak te, które obowiązują przy realizacji zamówienia podstawowego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Nie

II.5) Główny kod CPV: 30.20.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 79619.76

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 1

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Web-Profit Maciej Kuźlik
Email wykonawcy: przetargi@web-profit.pl
Adres pocztowy: ul. Spokojna 18
Kod pocztowy: 41-943
Miejscowość: Piekary Śląskie
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 92557.50

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 92557.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 92557.50
Waluta:
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.