eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SokółkaDostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ. Kod CPV: 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące; 39831240-0 - preparaty czyszczące; 39224300-1- miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39831600-2 - środki do czyszczenia toalet; 39831300-9 - środki do czyszczenia podłóg; 34928480-6 - pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; 39222110-8 - sztućce i talerze jednorazowe; 39222120-1 - kubki jednorazowe; 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2021-01-04

Ogłoszenie nr 510394256-N-2021 z dnia 2021-01-04 r.
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej:

Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ. Kod CPV: 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące; 39831240-0 - preparaty czyszczące; 39224300-1- miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39831600-2 - środki do czyszczenia toalet; 39831300-9 - środki do czyszczenia podłóg; 34928480-6 - pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; 39222110-8 - sztućce i talerze jednorazowe; 39222120-1 - kubki jednorazowe; 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak
Numer ogłoszenia: 761267-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: Nie

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, krajowy numer identyfikacyjny 50653170000000, ul. gen. Wł. Sikorskiego 40, 16-100 Sokółka, woj. podlaskie, państwo Polska

telefon: (085) 722 04 64
faks: (085) 722 04 64
e-mail: przetargi@szpitalsokolka.pl
www: www.szpitalsokolka.pl

adres profilu nabywcy: www.szpitalsokolka.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny - Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ. Kod CPV: 39800000-0 - środki czyszczące i polerujące; 39831240-0 - preparaty czyszczące; 39224300-1- miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39831600-2 - środki do czyszczenia toalet; 39831300-9 - środki do czyszczenia podłóg; 34928480-6 - pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 33760000-5 - papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; 39222110-8 - sztućce i talerze jednorazowe; 39222120-1 - kubki jednorazowe; 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

Numer referencyjny (jeżeli dotyczy): Znak sprawy: SPZOZ CZYST / 2020

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z transportem środków czystości oraz sprzętu do utrzymania czystości wg dodatku nr 2 do niniejszej SIWZ. Kod CPV: 39800000-0 – środki czyszczące i polerujące; 39831240-0 – preparaty czyszczące; 39224300-1- miotły i szczotki i inne artykuły do sprzątania w gospodarstwie domowym; 39831600-2 – środki do czyszczenia toalet; 39831300-9 – środki do czyszczenia podłóg; 34928480-6 – pojemniki i kosze na odpady i śmieci; 33760000-5 – papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety; 39222110-8 – sztućce i talerze jednorazowe; 39222120-1 - kubki jednorazowe; 33741200-8 - Płyny do rąk i ciała

II.4) Informacja o częściach zamówienia
Zamówienie było podzielone na części: Tak

II.5) Główny kod CPV: 39.80.00.00

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1
NAZWA: Grupa 1

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6256.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Tak

Nazwa wykonawcy: LIDER P.P.H.U. BARLON Bartłomiej Osiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Mieszewo W.
Kod pocztowy: 09-120
Miejscowość: Nowe Miasto
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 5059.42

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 5059.42
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 5297.61
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 2
NAZWA: Grupa 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6659.70 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 5

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Flesz Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieślewskich 25F
Kod pocztowy: 03-017
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 9325.25

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 9325.25
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 12399.63
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 3
NAZWA: Grupa 3

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 64274.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 4

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU „DAFI” Adam Łobodziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 1
Kod pocztowy: 15-008
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 82401.39

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 82401.39
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 94629.80
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 4
NAZWA: Grupa 4

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 18991.60 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Flesz Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Cieślewskich 25F
Kod pocztowy: 03-017
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 23805.35

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 23805.35
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 24061.88
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 5
NAZWA: Grupa 5

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 7241.80 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: PPHU „DAFI” Adam Łobodziński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kombatantów 1
Kod pocztowy: 15-008
Miejscowość: Białystok
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 12223.28

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 12223.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 13393.53
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie
CZĘŚĆ NR: 6
NAZWA: Grupa 6

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/12/2020

IV.2) Całkowita wartość zamówienia (wartość bez VAT): 6776.00 PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH
Liczba otrzymanych ofert: 2

w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0
IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie: Nie

Nazwa wykonawcy: Henry Kruse Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kolejowa 3
Kod pocztowy: 55-040
Miejscowość: Kobierzyce Bielany Wrocławskie
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą: Tak
Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej: Nie
Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej: Nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy: 8201.64

Oferta z najniższą ceną/kosztem: 7591.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem: 8201.64
Waluta: PLN
IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.