eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jastków › Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w miejscowości Piotrawin oraz Jastków z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-22

Ogłoszenie nr 510253744-N-2019 z dnia 22-11-2019 r.

Gmina Jastków: Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w miejscowości Piotrawin oraz Jastków z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602169-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jastków, Krajowy numer identyfikacyjny 53523800000000, ul. Panieńszczyzna ul. Chmielowa 3, 21-002 Jastków, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 020 143, e-mail przetargi@jastkow.pl, faks 815 020 144.
Adres strony internetowej (url): www.jastkow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w miejscowości Piotrawin oraz Jastków z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.271.59.2019.CT

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przebudowa drogi gminnej nr 105992L w m. Piotrawin (działka Nr ewid. 83/2 i 83/5) oraz Jastków (działka Nr ewid. 310) z obustronnym włączeniem do drogi powiatowej Nr 2213L Jastków - Wygoda (działka Nr ewid. 246 w obrębie Nr 16 Piotrawin): - roboty rozbiórkowe, - wzmocnienie istniejącej nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 105992L poprzez wykonanie nowych warstw konstrukcyjnych, - wykonanie poszerzenia nawierzchni jezdni drogi gminnej nr 105992L do szerokości zasadniczej 4,5 m, - wykonania lokalnego podparcia krawędzi nowych warstw nawierzchni opornikiem z kruszywa łamanego gr. 30 cm, - wykonanie chodników (peronów) o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 6 cm o szerokości 1,25 m (z krawężnikiem), - wykonanie przy krawędzi jezdni pobocza utwardzonego kruszywem łamanym gr. 15 cm o szerokości 0,75 m, - przebudowę skrzyżowań drogi gminnej nr 105992L z drogą gminną nr 105991L oraz włączeń dróg gminnych wewnętrznych do drogi gminnej nr 105992L poprzez: o korektę zaokrągleń wewnętrznych krawędzi pasów ruchu dla pojazdów skręcających w prawo wraz z uzupełnieniem oraz rozbiórką nawierzchni bitumicznej, o regulację wysokościową istniejących nawierzchni jezdni bocznych dróg gminnych poprzez ułożenie nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego na ułożonej wcześniej warstwie wyrównawczej z mieszanki kruszywa po wcześniejszym lokalnym sfrezowaniu istniejącej nawierzchni wraz podparciem krawędzi nowych warstw opornikami z kruszywa łamanego gr. 30 cm, o wykonanie przy krawędzi jezdni pobocza utwardzonego kruszywem kamiennym gr. 15 cm o szerokości 0,75 m (droga gminna) oraz 0,50 m (droga wewnętrzna); - przebudowę skrzyżowania drogi gminnej nr 105992L z drogą gminną nr 106018L poprzez: o wykonanie nowej nawierzchni bitumicznej bocznej drogi gminnej nr 106018L; - utwardzenie gruntowych zjazdów indywidualnych kruszywem łamanym gr. 15 cm, - wykonanie zjazdu publicznego na drogę gminną wewnętrzną o nawierzchni z betonu asfaltowego, - wykonanie zjazdów przez chodnik o nawierzchni z betonowej kostki brukowej gr. 8 cm, - przebrukowanie (regulację wysokościową "do góry") istniejących zjazdów i dojść z elementów betonowych (kostka brukowa, płytki chodnikowe, płyty drogowe, płyty ażurowe), w granicy pasa drogowego przedmiotowej drogi gminnej, - regulację wysokościową istniejących zjazdów o nawierzchni bitumicznej i betonowej poprzez wykonanie nowej warstwy ścieralnej na ułożonej wcześniej wykonanej warstwie wyrównawczej, - umocnienie skarp poprzez humusowanie i obsianie mieszanką traw, - ustawienie aktywnego oznakowania pionowego, - wykonanie oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu. Wszystkie wymienione w dokumentacji materiały opatrzone nazwami mają na celu określenie wymaganych minimalnych parametrów, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza materiały innych producentów pod warunkiem spełnienia przez nie minimalnych parametrów. Informujemy, że zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne z opisanymi przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Za produkt równoważny Zamawiający uzna jedynie taki, który ma tożsame lub nie gorsze parametry jakościowe i użytkowe w stosunku do opisanego. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych zastrzega, że osoby wykonujące następujące czynności: - obsługa koparki, - rekultywacja terenu - układanie kostki - ręczne wykonywanie robót ziemnych i wykończeniowych - obsługa zagęszczarki - obsługa rozkładarki asfaltu powinny być zatrudnione po stronie wykonawcy (lub podwykonawcy) na podstawie umowy o pracę. Sposób dokumentowania zatrudnienia jak i uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz sankcji z tytułu ich nie spełnienia regulują zapisy umowy będącej integralną częścią SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45111000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2128119.24
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 9
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Budowy Wodociągów i Kanalizacji
Email wykonawcy: mzgory@o2.pl
Adres pocztowy: Góry 85A
Kod pocztowy: 24-173
Miejscowość: Markuszów
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1644300.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1644300.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2415720
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.