To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-26
Ogłoszenie nr 510238814-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie: SPRZĘT KOMPUTEROWY
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 606636-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Inspekcja Weterynaryjna - Wojewódzki Inspektorat Weterynarii w Szczecinie, Krajowy numer identyfikacyjny 93438000000000,
ul. ul. Ostrawicka
2,
71-337
Szczecin, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
914 898 200, e-mail
acentkowska@wiw.szczecin.pl, adrabik@wiw.szczecin.pl, faks
914 898 255.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wiw.szczecin.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
SPRZĘT KOMPUTEROWY
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):A.272.C 25.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO: Część 1 Twardy dysk min. 256 GB SSD - 10 szt. Część 2 Twardy dysk min. 480 GB SSD - 5 szt. Część 3 Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. Część 4 Komputer przenośny - 2 szt. Sprzęt komputerowy powinien spełniać wymagania zawarte w załączniku nr 2 do SIWZ - formularzu cenowym.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Twardy dysk min. 256 GB SSD - 10 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: kwota zaoferowana przez Wykonawcę przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Twardy dysk min. 480 GB SSD - 5 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: kwota zaoferowana przez Wykonawcę przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Urządzenie wielofunkcyjne - 1 szt. |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
23/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
8138.08
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: JJL- PARTNER JUSTYNA LIPOWSKA
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9999.99
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Komputer przenośny - 2 szt. |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: kwota zaoferowana przez Wykonawcę przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i nie jest możliwe zwiększenie tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. Uzasadnienie prawne: art. 93 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp - Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miasta Szczecin
- Świadczenie usług medycyny pracy dla pracowników i funkcjonariuszy Izby Administracji Skarbowej w Szczecinie
- Boisko Marzeń - rekreacja i sport dla lokalnej społeczności przy Szkole Podstawowej nr 5 przy ul. Królowej Jadwigi 29 w Szczecinie w ramach Szczecińskiego Budżetu Obywatelskiego 2024.
- ZAKUP I DOSTAWA PODRĘCZNEGO SPRZĘTU GAŚNICZEGO NA ZABEZPIECZENIE BUDYNKÓW, OBIEKTÓW, TERENÓW ORAZ SPRZĘTU TECHNICZNEGO 15 WOG
- SPRZĘT LABORATORYJNY II TURA
- Dostawa 5 sztuk przetworników z okablowaniem dla Politechniki Morskiej w Szczecinie.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż i dostarczenie sprzętu komputerowego
- Dostawa komputerów stacjonarnych wraz z licencjami na system operacyjny do Urzędu Gminy Mierzęcice
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz oprogramowania w ramach projektu pn. "Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Lubaczów" - część II
- Zakup sprzętu i oprogramowania komputerowego wraz z akcesoriami
- Doposażenie Szkół Podstawowych na terenie Gminy Raków w dodatkowe pomoce dydaktyczne do prowadzonych zajęć
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Instytutu Nowych Syntez Chemicznych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.