eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Horyniec-Zdrój"DOSTAWA I MONTAŻ ANALIZATORA SKŁADU CIAŁA"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 510238623-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego: "DOSTAWA I MONTAŻ ANALIZATORA SKŁADU CIAŁA"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 602592-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, Krajowy numer identyfikacyjny 65013987800000, ul. ul. Sanatoryjna 2, 37-620 Horyniec-Zdrój, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 016 631 34 43, e-mail zamowienia@crr-horyniec.pl, faks 016 631 34 43.
Adres strony internetowej (url): www.crr-horyniec.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"DOSTAWA I MONTAŻ ANALIZATORA SKŁADU CIAŁA"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.262.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem postępowania jest dostawa i montaż analizatora składu ciała zwanego dalej sprzętem lub urządzeniem do Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do Formularza oferty - Specyfikacja cenowa Wykonawcy 3. Wymagania ogólne dla zamówienia: o Oferowany towar musi być fabrycznie nowy (rok produkcji 2020), kompletny. Oferowany towar musi być dopuszczony do obrotu i używania na terenie RP zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20.05.2010 roku o wyrobach medycznych, o Zamawiający wymaga pełnej dokumentacji poszczególnych elementów wchodzących w skład przedmiotu umowy (odpowiednio: karty gwarancyjne, instrukcje obsługi i konserwacji, instrukcja bhp w języku polskim, paszport techniczny, protokół przeciwporażeniowy (jeśli dotyczy), atesty/dokumenty potwierdzające oznaczenie przedmiotu zamówienia znakiem CE (deklaracje zgodności z oznakowaniem CE) lub dokumenty, o których mowa w ustawie z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych oraz inne dokumenty wydane przez producenta w języku polskim lub wraz z tłumaczeniem tych dokumentów na język polski. o Wykonawca przy przekazaniu do bieżącej eksploatacji i odbiorze przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia, przeprowadzi na własny koszt szkolenie personelu działu żywienia pracowników obsługi technicznej w zakresie obsługi urządzenia (odbycie szkolenia potwierdzone będzie dokumentem wystawionym przez uprawnionego przedstawiciela Wykonawcy) . o Odpowiedzialność za dostarczony towar spoczywa wyłącznie na Wykonawcy do dnia jego ostatecznego odbioru potwierdzonego podpisanym obustronnie (Wykonawca, Zamawiający) bezusterkowym protokołem odbioru stanowiącym załącznik do umowy tj. Zamawiający nie odpowiada za sprzęt dostarczony przez przewoźnika/kuriera, mimo podpisania dowodu/dokumentu dostawy. o Wymagany minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy. o Wykonawca zobowiązany jest należycie zabezpieczyć towar na czas przewozu i ponosi odpowiedzialność za całość i nienaruszalność dostarczonego towaru (sprzęt). o Wykonawca zobowiązany będzie do transportu, rozładunku wraz z wniesieniem do wskazanych pomieszczeń zamawiającego, podłączenia, instalacji, konfiguracji i uruchomienia dostarczonego towaru oraz aktualizacji oprogramowania. o Po zainstalowaniu/ zamontowaniu przez Wykonawcę urządzenie powinno być gotowe do użytkowania bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji ( w pełni operacyjne) związanych z instalacją i bezpiecznym użytkowaniem przez Zamawiającego (przyłącza, kable, detektory itp.)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41650
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HAS-MED Sp. z o.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: MŁYŃSKA 20
Kod pocztowy: 43-300
Miejscowość: Bielsko-Biała
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44982
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44982
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 47415
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.