eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 96/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 510238422-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 96/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 600079-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
Informacje w zakresie ochrony danych w odniesieniu do RODO znajdują się w SIWZ. Administratorem danych osobowych uczestników postępowania jest 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy; Administrator danych osobowych (13WOG) wyznaczył Inspektora Ochrony Danych, z którym można kontaktować się poprzez e-mail: 13wog.iod@ron.mil.pl; dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego i dochodzeniem ewentualnych roszczeń.


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl
Adres profilu nabywcy: www.13wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

USŁUGA NAPRAWY PRZYRZĄDÓW ROZPOZNANIA SKAŻEŃ AP4C - SPRAWA NR 96/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

96/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi naprawy automatycznych przyrządów rozpoznania skażeń AP4C. 2. Wykonawca jest zobowiązany do dokonania wszelkich czynności prowadzących do usunięcia usterek opisanych przez Zamawiającego i przywrócenia sprawności technicznej i użytkowej sprzętu wskazanego przez Zamawiającego. 3. Zakres przedmiotu zmówienia: 1) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03706: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii bez włożonego naboju wodorowego zapalają się wszystkie diody wyświetlacza i uruchamia się cyrkulator ale przyrząd nie przechodzi w tryb pomiarowy; po użyciu włącznika przechodzi w tryb pomiarowy, jednak po odczekaniu (komunikat WAIT) nie pracuje właściwie (przechodzi w tryb FAIL). Po wyłączeniu przyrządu w dalszym ciągu słychać pracujący cyrkulator mimo, iż diody wyświetlacza zgasły. Cyrkulator przestaje działać dopiero po wyjęciu baterii zasilającej (usunięcie usterek). 2) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03784: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii następuje samoczynne, bez użycia włącznika zapalenie wszystkich diod wyświetlacza przyrządu. Po użyciu włącznika diody gasną, ale przyrząd nie przechodzi w tryb pomiarowy (usunięcie usterek). 3) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 05343: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii następuje samoczynne uruchomienie i zapalają się wszystkie diody oraz załącza się podgrzewacz. Przy włożeniu naboju wodorowego na włączniku "OFF" ciągła praca oraz palą się wszystkie diody, natomiast przy włączeniu na "ON" przyrząd się wyłącza (usunięcie usterek). 4) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03708: Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie występuje problem z uruchamianiem, a po uruchomieniu zauważalny jest brak pracy podgrzewacza, po pewnym czasie pojawia się informacja o uszkodzeniu: "FAIL" (usunięcie usterek). 5) Naprawa automatycznego przyrządu rozpoznania skażeń AP4C o numerze 03711 Opis Stanu Technicznego: W przyrządzie po włożeniu baterii następuje samoczynne, bez użycia włącznika jego uruchomienie. Zapalają się wszystkie diody wskaźnikowe i słychać pracujący cyrkulator ale przyrząd nie przechodzi w tryb pomiarowy. Po użyciu włącznika diody gasną i przyrząd przechodzi w tryb pomiarowy, reaguje na gazy testowe. Przy wyłączeniu przyrządu gasną diody wskaźnikowe ale w dalszym ciągu słychać pracujący cyrkulator, który przestaje działać dopiero po wyjęciu baterii (usunięcie usterek). 4. Realizacja usługi winna odbywać się w miejscu wskazanym przez Wykonawcę. Zamawiający dostarczy i odbierze sprzęt z siedziby Wykonawcy we własnym zakresie i na swój koszt - zgodnie z dyspozycją zawartą w OWU. 5. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia min. 6 miesięcy gwarancji na wykonaną usługę oraz wymienione materiały i części - chyba że oferta Wykonawcy stanowić będzie w myśl ustalonego kryterium wyboru oferty o terminie gwarancji/przydatności dłuższym niż minimalnie wymagany przez Zamawiającego. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt. 7. Wykonawca winien stosować do naprawy fabrycznie nowe części zamienne i materiały. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w wyniku zastosowania niewłaściwej jakości części zamiennych i materiałów lub niewłaściwego przeprowadzenia usługi naprawy. 8. Wykonawca zobowiązany jest posiadać niezbędną fachową wiedzę do wykonania napraw objętych przedmiotem zamówienia zgodnie z technologią producenta poszczególnych urządzeń. 9. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia określają "Ogólne Warunki Umowy". 10. Zamawiający wymaga od Wykonawcy lub jego podwykonawcy (o ile występuje) aby osoby wykonujące czynności związane z naprawą urządzeń objętych przedmiotowym zamówieniem były zatrudnione na umowę o pracę w okresie realizacji zamówienia. Inne ewentualnie osoby, które nie wykonują czynności, o których mowa nie muszą być zatrudnione na umowę o pracę - pozostaje to w gestii Wykonawcy. 11. Szczegółowa realizacja zamówień odbywać się będzie na zasadach określonych w treści umowy

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50.80.00.00 - Różne usługi w zakresie napraw i konserwacji


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usługa naprawy automatycznych przyrządów rozpoznania skażeń AP4C

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 53700.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: A&D SERWIS Europejskie Centrum Serwisowe Sp. z o.o. Sp.k
Email wykonawcy: info@aid-serwis.com.pl
Adres pocztowy: ul. Długosza 33
Kod pocztowy: 51-162
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 66051.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 66051.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 66051.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.