eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ośno Lubuskie › "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2021 roku-pieczywo"



Ogłoszenie z dnia 2020-11-26

Ogłoszenie nr 510238407-N-2020 z dnia 26-11-2020 r.

Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim: "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2021 roku-pieczywo"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Pełnomocnik Zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, na podstawie złożonych przez dyrektorów Zamawiającego Wniosków oraz Statutu Centrum Usług Wspólnych w Ośnie Lubuskim, przyjętego Uchwałą nr XII/128/2016 Rady Miejskiej w Ośnie Lubuskim z dnia 29 września 2016r. oraz art.15 ust.2 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Podstawowa im. Marii Skłodowskiej-Curie w Ośnie Lubuskim, Krajowy numer identyfikacyjny 21030703200000, ul. Jeziorna 3, 69-220 Ośno Lubuskie, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. 95 757 13 51, e-mail zsp.osno@autograf.pl, faks 95 757 13 51.
Adres strony internetowej (url): http://bip.wrota.lubuskie.pl/ze-as_osno/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2021 roku-pieczywo"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

CUW.271.4.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa pieczywa do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w okresie od 01.01.2021r. do 31.12.2021r. Pieczywo powinno być dostarczane do stołówek Szkoły Podstawowej w Ośnie Lubuskim, ul. Jeziorna 3 oraz Samorządowego Przedszkola Publicznego w Ośnie Lubuskim, ul. 3 Maja 20, sukcesywnie, w miarę zgłaszanych potrzeb, z wyłączeniem przerw działalności stołówek związanych z organizacją roku szkolnego. Zapotrzebowanie będzie zgłaszane przez intendentów placówek szkolnych lub osoby do tego upoważnione przez dyrektorów placówek. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię towarów na własny koszt, środkiem transportu wymaganym dla rodzaju dostarczonych towarów żywnościowych, zgodnie z obowiązującymi przepisami. Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia towarów do magazynów żywnościowych znajdujących się w placówkach oświatowych. Wykonawca ma obowiązek przekazania dostarczonego do stołówek towaru w obecności intendenta lub upoważnionego do przyjęcia towaru pracownika. Wykonawca dostarczy produkty spełniające wymagania, o których mowa w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz.U. 2016 poz. 1154). Ponadto przedmiot zamówienia, a także sposób jego przewozu i przechowywania powinien być zgodny z:- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego Rady (UE) nr 1308/2013 z dnia 17 grudnia 2013r. ustanawiające wspólną organizację rynków produktów rolnych oraz uchylające rozporządzenia Rady (EWG) nr 922/72, (EWG) nr 234/79, (WE) nr 1037/2001 i (WE) nr 1234/2007 (D. Urz. UE L 347 z 20.12.2013, str. 671 z późn. zm.),- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 852/2004 w sprawie higieny środków spożywczych (Dz. Urz. UE L 139 z 30.04.2004, str. 1 z późn. zm.),- rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) nr 1169/2011 z dnia 25 października 2011r. w sprawie przekazywania konsumentom informacji na temat żywności (Dz. Urz. UE L 304 z 22.11.2011r. z późn. zm.),- ustawą z dnia 16 grudnia 2005 r. o produktach pochodzenia zwierzęcego (tekst jednolity - Dz.U. 2019 poz. 824 )oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie tej ustawy; - ustawą z dnia 21 grudnia 2000 r. o jakości handlowej artykułów rolno - spożywczych (tekst jednolity - Dz. U. 2019 poz. 2178 z późn. zmianami); - rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań, jakie musza spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. 2016, poz. 1154); - innymi, wyżej nie wymienionymi przepisami prawa dotyczącymi środków spożywczych (obowiązujące ustawy wraz z rozporządzeniami do nich oraz dyrektywy i rozporządzenia UE). Na każde żądanie Zamawiającego Wykonawca jest zobowiązany okazać w stosunku do każdego produktu odpowiedni certyfikat zgodności z Polską Normą lub normami europejskimi. Wykonawca zobowiązuje się do zaopatrywania Zamawiającego w produkty spożywcze w pierwszym gatunku. Pieczywo świeże z bieżącej produkcji, o obniżonej zawartości soli zgodnie z obowiązującymi przepisami- maksymalnie 12 godzin od momentu wypieku. Produkty spożywcze powinny być dostarczane w oryginalnych, nienaruszonych opakowaniach zawierających oznaczenia fabryczne tzn. rodzaj, nazwę wyrobu, ilość, datę przydatności do spożycia, skład, nazwę i adres producenta oraz inne oznakowania zgodne z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa żywnościowego. Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego użyczenia skrzynek przy każdorazowej dostawie towaru do stołówek na okres do następnej dostawy. Wykonawca dostarczy każdą zamówioną partię dostaw w ilości, terminie i w godzinach ustalonych przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Artykuły żywnościowe dostarczane będą sukcesywnie na podstawie zamówienia złożonego elefonicznie lub pisemnie przez zgłaszającego zapotrzebowanie. Wykonawca dostarczy zamówioną partię dostaw każdorazowo w ustalonych godzinach:1) Pieczywo - 6:00 - 7:00.Dostawy artykułów żywnościowych wykonawcy mają obowiązek realizować codziennie od poniedziałku do piątku - wg złożonego Zapotrzebowania przez intendentów.W przypadku środków spożywczych, dla których w zestawieniach rodzajowo - ilościowych, stanowiących formularz cenowy, Zamawiający dodatkowo podaje określenie "różnego rodzaju" - należy przez to rozumieć, że Wykonawca ma obowiązek dostarczania towaru o podanej nazwie asortymentu, ale zróżnicowanego smakowo.Zamawiający zastrzega, iż maksymalne ilości dostaw w zestawieniach rodzajowo - ilościowych zostały podane dla celów obliczenia ceny i określenia maksymalnego pułapu wartości zobowiązania wobec dostawcy, natomiast dostawy mogą objąć ilości mniejsze, zgodne z rzeczywistym zapotrzebowaniem. Zamawiający jest obowiązany zapłacić kwotę wynikającą ze złożonych zamówień w trakcie trwania umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 3379.76
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU "MIKA" ANDRZEJ UDZIELA
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL.RADOWSKA 24 KOWALÓW
Kod pocztowy: 69-110
Miejscowość: RZEPIN
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 4959.36
Oferta z najniższą ceną/kosztem 4959.36
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 4959.36
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI na podstawie art. 66 ust. 1 i art. 67 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Przeprowadzono postępowanie CUW.271.2.2020 w trybie przetargu nieograniczonego na "Sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych do stołówek placówek oświatowych na terenie Gminy Ośno Lubuskie w 2021 roku-część 5-pieczywo", w którym nie wpłynęła żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu. W związku z tym na mocy art. 66 ust. 1 i art. 67 ust. 1 pkt. 4 zaproszono do negocjacji wykonawcę wskazanego we wniosku przez Dyrektora szkoły. Zgodnie z art. 66 ust. 1 Ustawy Pzp: Zamówienia z wolnej ręki to tryb udzielenia zamówienia, w którym zamawiający udziela zamówienia po negocjacjach tylko z jednym wykonawcą. Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt 4 Ustawy Pzp: Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli zachodzi co najmniej jedna z następujących okoliczności: w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego albo przetargu ograniczonego nie wpłynął żaden wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, i nie zostały złożone żadne oferty lub wszystkie oferty zostały odrzucone na podstawie art.89 ust.1 pkt 2 ze względu na ich niezgodność z opisem przedmiotu zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Zatem na mocy art. 66 ust. 1 i art. 67 ust. 1 pkt. 4 zaproszono do negocjacji jednego wykonawcę.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.