eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Maniowy › Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych, na terenie Gminy Czorsztyn w sezonie zimowym 2019/2020

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-11-06

Ogłoszenie nr 510237786-N-2019 z dnia 06-11-2019 r.

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach: Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych, na terenie Gminy Czorsztyn w sezonie zimowym 2019/2020

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604060-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Gminy Czorsztyn z/s w Maniowach, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Gorczańska 3, 34-436 Maniowy, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 182 750 070, e-mail gmina@czorsztyn.nowy.targ.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.czorsztyn.pl/BIP

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych, na terenie Gminy Czorsztyn w sezonie zimowym 2019/2020

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

IRG.271.12.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest: "Prowadzenie zimowego utrzymania dróg gminnych, na terenie Gminy Czorsztyn w sezonie zimowym 2019/2020" 1.1. Zakres zamówienia obejmuje: Prowadzenie zimowego utrzymania pasa drogowego dróg gminnych, w sezonie zimowym 2019/2020 na terenie Gminy Czorsztyn, którego celem jest zapewnienie przejezdności i płynności ruchu drogowego na drogach będących w zarządzie Gminy Czorsztyn na terenie sołectw: Huba, Maniowy, Mizerna, Kluszkowce, Czorsztyn, Sromowce Wyżne, Sromowce Niżne, w okresie zimowym tj. od dnia 16.11.2019 r. do dnia 15.03.2020 r. a w szczególności w czasie opadów śniegu, deszczu ze śniegiem lub gołoledzi. W szczególności zamówienie polegać będzie na : - przygotowaniu sprzętu i materiałów niezbędnych do realizacji zadania poprzez : zakup, najem, magazynowanie, ładowanie i transport, - odśnieżaniu i likwidacji śliskości jezdni i poboczy dróg oraz obiektów towarzyszących tj. mijanki, zatoki autobusowe, - usuwanie śliskości zimowej na drogach przez posypywanie nawierzchni drogi materiałami wykorzystywanymi do ich posypywania w czasie zimowego utrzymywania dróg, - dyżur sprzętu, - zapewnienie łączności z pracującym lub dyżurującym sprzętem, - pozimowym sprzątaniu nie zamieszkałych odcinków dróg 1.2. Wykaz dróg objętych zamówieniem przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ 2. Standardy utrzymania: 2.1. 64.965 m dróg utrzymanych całodobowo (wykaz dróg przedstawia załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ) Zamawiający zastrzega sobie prawo do dodania w trakcie sezonu zimowego dodatkowych krótkich odcinków dróg Standard utrzymania dróg obejmuje: - odśnieżanie i posypywanie jezdni na całej szerokości. 2.2. Drogi muszą zostać odśnieżone w sposób nie utrudniający włączenia się do odśnieżanej drogi z dróg przyległych w rejonie skrzyżowań i zjazdów oraz w sposób nie powodujący zasypywania chodników. 2.3. Wykonawca przystępuje do odśnieżania lub posypywania nawierzchni drogi celem usunięcia jej śliskości w czasie do 90 minut (1,5 godziny) od wystąpienia zjawiska utrudniającego ruch na drodze. 2.4. Śliskość na drogach musi być likwidowana poprzez posypywanie oczyszczonej ze śniegu powierzchni materiałem uszorstniającym. 2.5. W przypadku wystąpienia opadów ciągłych musi być zachowana możliwość bezpiecznego poruszania się po drogach opisanych powyżej przez całą dobę a prace winny być prowadzone w taki sposób, aby była zapewniona drożność i bezpieczeństwo komunikacyjne na terenach objętych akcją. 2.6 Sposób wykonania usługi nie może powodować uszkodzeń nawierzchni dróg oraz krawężników, obrzeży oraz uzbrojenia przebiegającego w ich obrębie pod rygorem poniesienia kosztów ich naprawy przez Wykonawcę. 3. Wymagania dotyczące użytych materiałów do zwalczania śliskości 3.1. Do likwidacji oblodzeń Wykonawca posypuje nawierzchnię dróg, materiałami do posypywania dopuszczonymi do ogólnego stosowania. 3.2. Materiał ten winien posiadać stosowne atesty potwierdzające jego przydatność do wykonania przedmiotu zamówienia. 3.3. Wymagania dla materiałów do zwalczania śliskości zimowej: Użyte materiały winny być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 roku w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 roku poz. 1960) Stosować do uszorstnienia lodu, zlodowaciałego i ubitego śniegu: - piasek o uziarnieniu do 1mm, - kruszywo naturalne lub sztuczne o uziarnieniu do 4 mm; - kruszywo kamienne łamane o uziarnieniu 2-4 mm, Kruszywo stosowane do uszorstnienia nawierzchni nie powinno być łamliwe, nie powinno zawierać zanieczyszczeń ilastych, gliniastych. Jednorodność uziarnienia kruszywa zapewnia większą równomierność pokrycia drogi podczas posypywania. 3.4. Nie dopuszcza się stosowania materiałów uszorstniajacych nienormatywnych w tym materiałów stanowiących odpad w rozumieniu ustawy o odpadach (w szczególności popiołu piecowego) 4 Obowiązki Wykonawcy 4.1. Wykonawca decyduje o wyjeździe sprzętu na drogi, po wcześniejszym przeanalizowaniu takiej konieczności rozpoczęcia akcji zimowego utrzymania dróg nie później jednak niż w zadeklarowanym w ofercie czasie reakcji (podjęciu działań związanych z odśnieżaniem bądź likwidacją śliskości) 4.2. Wykonawca zorganizuje dyżury dyspozytorskie celem zapewnienia koordynacji i nadzoru akcji zimowej, 4.3. Wykonawca zabezpieczy przez cały okres prac sprzęt gwarantujący bezawaryjne odśnieżanie i posypywanie dróg, 4.4. Wykonawca rozpocznie odśnieżanie i usuwanie śliskości po wystąpieniu opadów lub powstaniu śliskości, jednak nie później niż w ciągu 90 min. (1,5 godziny) od wystąpienia zjawiska. 4.5. Wykonawca zabezpieczy bazę materiałową niezbędną do przeprowadzenia akcji zima. 4.6. Wykonawca wyposaży pojazdy biorące udział w akcji zimowej w urządzenia wymagane przepisami ustawy Prawo o ruchu drogowym, 4.7. Wykonawca zakupi na własny koszt piasek lub kruszywo , 4.8. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody w tym wypadki i kolizje drogowe spowodowane zaniechaniem robót lub na skutek niedostatecznego lub niezgodnego z obowiązującymi przepisami wykonywania robót przy zimowym utrzymaniu dróg. 4.9. Wykonawca wykupi stosowną polisę ubezpieczeniową jako zabezpieczenie dla ewentualnych roszczeń tytułem poniesionych strat przez użytkowników dróg gminnych, 4.10. Wykonawca musi być dyspozycyjny całą dobę oraz musi posiadać łączność z operatorami sprzętu. 4.11. Wykonawca jest zobowiązany do posiadania takiej ilości sprzętu aby móc prowadzić akcję zimową na obszarze wskazanego terenu gminy objętego przetargiem jednocześnie oraz bazy sprzętowo - materiałowej zlokalizowanej na terenie Gminy Czorsztyn. Stosowny sprzęt nie powinien powodować uszkodzeń nawierzchni odśnieżanych obiektów oraz nie powinien stwarzać zagrożenia dla użytkowników. W przypadku awarii sprzętu jego wymiana winna zostać dokonana w taki sposób aby przerwa w utrzymaniu zimowym dróg nie była dłuższa niż 60 minut (1 godzina) od stwierdzenia awarii.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90212000-6


Dodatkowe kody CPV: 90213000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Huba

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 42834.73
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Roboty Ziemne Mieczysław Pietrzak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Huba 7
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Huba
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 49999.62
Oferta z najniższą ceną/kosztem 49999.62
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 49999.62
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Maniowy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101761.00
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Bukowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Maniowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 123165.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 123165.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 123165.90
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Mizerna

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 30598.48
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Jabłoński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 27
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Maniowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 37034.71
Oferta z najniższą ceną/kosztem 37034.71
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 37034.71
Waluta: złote

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Kluszkowce

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132991.10
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa Bukowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Mickiewicza 10
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Maniowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 160965.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 160965.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 160965.09
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Czorsztyn

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 61758.40
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo Handlowa Jabłoński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 27
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Maniowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 74748.96
Oferta z najniższą ceną/kosztem 74748.96
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 74748.96
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Sromowce Wyżne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 60503.63
Waluta złote

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowa Piotr Janczy
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Św. Kingi 75
Kod pocztowy: 34-443
Miejscowość: Sromowce Wyżne
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 73580.22
Oferta z najniższą ceną/kosztem 73580.22
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 73580.22
Waluta: złotych

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Sromowce Niżne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06/11/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 41209.50
Waluta złotych

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Usługowo - Handlowa Jabłoński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Prusa 27
Kod pocztowy: 34-436
Miejscowość: Maniowy
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 48885.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 48885.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 51074.10
Waluta:

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.