eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Radzyń ChełmińskiZakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-25

Ogłoszenie nr 510237159-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński: Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 603774-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto i Gmina Radzyń Chełmiński, Krajowy numer identyfikacyjny 87111865500000, ul. pl. Towarzystwa Jaszczurczego 9, 87-220 Radzyń Chełmiński, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 56 6886087, 6886001, e-mail przetargi@radzynchelminski.eu, faks 566 886 087.
Adres strony internetowej (url): bip.radzynchelminski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

KD.271.9.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Zakup wraz z dostawą i rozładunkiem opału dla Gminy Miasto i Gminy Radzyń Chełmiński" o parametrach i na zasadach określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia /SWIZ/, a w szczególności we wzorze umowy stanowiącym zał. do niniejszej SIWZ. Dostarczany opał musi odpowiadać parametrom określonym w tabeli poniżej. L.p. Przedmiot Zamówienia Parametry przedmiotu zamówienia Wspólny słownik zamówień CPV j.m. Szacunk. Ilość 1 Eko Miał węglowy » wymiary ziarna 3-31,5 mm » zawartość popiołu do 12% » wartość opałowa w stanie roboczym nie mniej niż 24MJ/kg » zawartość siarki do 0,9% » wilgotność do 12% 09-11-10-00-0 tona 250 2 Ekogroszek » wymiary ziarna 5-25 mm » zawartość popiołu do 8% » wartość opałowa w stanie roboczym nie mniej niż 25MJ/kg » zawartość siarki do 0,6% » wilgotność do 10% 09-11-10-00-0 tona 370 3 Pellet drzewny (workowany) » granulacja 5-7 mm » zawartość popiołu do 5% » wilgotność do 10% » wartość opałowa w stanie roboczym nie mniej niż 17MJ/kg 09-11-14-00-4 tona 10 2. Warunki i zasady realizacji zamówienia: 1) Przewidywane terminy dostaw: od 1 stycznia 2021 r. do 31 grudnia 2021 r. (wg zapotrzebowania zgłaszanego przez Zamawiającego). Zamawiający przewiduje dostarczenie ok. 150 ton Eko miału węglowego i 300 ton Ekogroszku transportem powyżej 20 ton, a pozostałą ilość Eko miału węglowego i Ekogroszku, transportem nie większym niż 10 ton. Pellet drzewny dostarczony będzie w dostawach nieprzekraczających 500 kg jednorazowo. 2) Eko miał węglowy będzie dostarczany do kotłowni przy ul. Sady oraz świetlicy wiejskiej w Szumiłowie i w Rywałdzie, Ekogroszek dostarczany będzie do kotłowni przy ulicy Fijewo, kotłowni w budynku OSP i UMiG w Radzyniu Chełmińskim. Pellet drzewny dostarczony będzie do kotłowni w świetlicy wiejskiej w Zielnowie. W/w opał dostarczany będzie transportem samochodowym samowyładowczym wyposażonym w urządzenia zabezpieczające opał przed wpływem warunków atmosferycznych, które mogłyby skutkować utratą przez opał walorów użytkowych. Wykonawca zapewni dowóz przedmiotu zamówienia w takim stanie, aby umożliwiał natychmiastowy wyładunek szczególnie w okresie zimowym. 3) Ilość i częstotliwość składania zamówień zależna będzie od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 4) Termin oraz wielkość dostaw uzgadniana będzie za pośrednictwem zamówienia wysłanego faksem, pocztą elektroniczną lub złożonego telefonicznie. 5) Wykonawca zrealizuje dostawy w nieprzekraczalnym terminie zadeklarowanym w ofercie, licząc od następnego dnia roboczego po dniu złożenia zamówienia. 6) Dostawy będą realizowane w dni robocze (od poniedziałku do piątku) w godzinach od 9.00-14.00. 7) Należność za każdą z dostaw będzie uiszczana w terminie 30 dni od dnia otrzymania prawidłowo wystawionej faktury za zrealizowaną dostawę przelewem na rachunek Wykonawcy. 8) Ilości Eko miału węglowego, Ekogroszku i Pelletu podane w tabeli jak i w formularzu ofertowym należy traktować jako szacunkowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszania końcowej łącznej ilości zamawianego towaru do 20% od ilości szacunkowej podanej w SIWZ. Wykonawca, w takiej sytuacji nie będzie zgłaszał żadnych roszczeń finansowych ani prawnych. 9) Przy każdej dostawie Eko miału węglowego i/lub Ekogroszku i/lub Pelletu Wykonawca będzie dostarczał dokument dostawy oraz świadectwo jakości dostarczanej partii towaru wystawione przez uprawniony podmiot. Dokument dot. jakości towaru będzie zawierał wyniki badań dotyczące: w przypadku Eko Miału węglowego i Ekogroszku - wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu i siarki (zgodnie z tabelą), w przypadku Pelletu drzewnego - wartości opałowej, wilgotności oraz zawartości w nim popiołu (zgodnie z tabelą) . Brak powyższych dokumentów, lub dostarczenie dokumentów niepoprawnie sporządzonych może stanowić dla Zamawiającego podstawę do odmowy przyjęcia danej partii Eko miału węglowego i/lub Ekogroszku i/lub Pelletu. 10) Każda partia dostarczonego towaru będzie ważona w obecności przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy/lub kierowcy działającego w imieniu Wykonawcy, na wadze wskazanej przez Zamawiającego. Koszt ważenia będzie pokrywał Zamawiający. 11) Zamawiający zastrzega sobie prawo do reklamacji jakości dostarczonego Eko miału węglowego i/lub Ekogroszku i/lub Pelletu w terminie do 30 dni od daty dostawy. Reklamacja jakościowa dotyczyć może w szczególności wartości opałowej opału oraz zawartości w nim popiołu, siarki i wilgotności. W przypadku, gdy wyniki analizy potwierdzą, iż dostarczony Eko miał węglowy i/lub Ekogroszek i/lub Pellet nie odpowiada parametrom określonym w umowie, Zamawiający obciąży Wykonawcę kosztami przeprowadzonej analizy i potrąci z wynagrodzenia Wykonawcy. W przeciwnym razie w/w koszty pokrywa Zamawiający. Wykonawca jest zobowiązany wymienić reklamowaną partię opału w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych, licząc od dnia powiadomienia. Zamawiający dopuszcza jednokrotną wymianę reklamowanej dostawy partii opału. W przypadku, gdy wymieniona partia opału ponownie nie spełni parametrów określonych w umowie i w SIWZ, Zamawiający obciąży Wykonawcę karą umowną w wysokości 1% całkowitego wynagrodzenia brutto. 12) Po dostarczeniu przez Wykonawcę opału na miejsce składu, w obecności przedstawiciela Zamawiającego, przedstawiciela Wykonawcy lub kierowcy (działającego w imieniu Wykonawcy), każdorazowo pobrane zostaną próbki z przywiezionego opału: kierowca otrzyma jedną próbkę opału dla Wykonawcy a dwie pozostałe - dla Zamawiającego (jedna do przeprowadzenia badań i druga rozjemcza). Próbki zostaną opisane datą dostawy oraz rodzajem dowiezionego opału i zostaną złożone w zaplombowanym opakowaniu (uniemożliwiającym jego otwarcie bez naruszenia opakowania). Zamawiający zapewni opakowania do pobierania prób dostarczonego opału. Próbki będą badane w akredytowanym laboratorium wskazanym przez Zamawiającego. 13) Zamawiającemu przysługuje prawo rozwiązania umowy bez zachowania okresu wypowiedzenia w przypadku rażącego naruszenia przez Wykonawcę warunków umowy, w szczególności niedotrzymania terminu dostawy przedmiotu zamówienia, dostawy przedmiotu zamówienia o innych parametrach niż określone w SIWZ i projekcie umowy. 14) Zamawiający wymaga, aby dostarczany Eko miał węglowy, Ekogroszek i Pellet spełniały wymogi określone przez Polskie Normy. 15) Zamawiający informuje, że na podstawie art. 31a ust. 1 pkt 3 ustawy z dnia 1 września 2017 r. o podatku akcyzowym (Dz. U. z 2020 r., poz. 722 ze zm.) jest zwolniony z podatku akcyzowego od wyrobów węglowych. 16) Zamawiający nie przewiduje zorganizowania spotkania z potencjalnymi Wykonawcami. 17) Zaleca się, aby Wykonawca zdobył na własną odpowiedzialność i ryzyko wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do prawidłowego przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonania zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09111000-0


Dodatkowe kody CPV: 09111400-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 336400.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Handlowa "Węglopol" Zofia Mucha - Wiesław Mucha Spółka Jawna
Email wykonawcy: biuro@weglopol.com.pl
Adres pocztowy: ul. Olsztyńska 89
Kod pocztowy: 87-100
Miejscowość: Toruń
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305080.60
Oferta z najniższą ceną/kosztem 305080.60
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 402640.50
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.