Ogłoszenie z dnia 2020-11-25
Ogłoszenie nr 510236899-N-2020 z dnia 25-11-2020 r.
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej: Zakup i wymiana lampy do Tomografu Komputerowego
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30838200000000,
ul. ul. Zamoyskiego
149,
23-300
Janów Lubelski, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
15 8436600, 15 8436608, e-mail
rabertjanow@interia.pl, faks
15 8436600, 15 8436608.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaljanowlubelski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Jednostki organizacyjne administracji samorządowej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i wymiana lampy do Tomografu Komputerowego
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem niniejszej umowy jest zakup i wymiana modułu promieniowania w tomografie komputerowym ECLOS 16 Firmy HITACHI (lampy RTG wraz z systemem jej sterowania, chłodzenia i zasilania).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33.11.00.00 - Sprzęt obrazujący do użytku medycznego, stomatologicznego i weterynaryjnego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Zamówienie związane z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19. Przedmiotem zamówienia jest zakup lampy do tomografu komputerowego oraz jej wymiana. W chwili obecnej podczas intensywnego rozwoju epidemii wielokrotnie wzrosła ilość wykonywanych badań klatki piersiowej tomografem komputerowym. Tomograf komputerowy w trakcie wykonywania badania wielokrotnie wykazywał błąd wskazujący na zużycie lampy i przerywał badanie (TK). Na pewno ostatnie tygodnie rozwijającej się pandemii drastycznie wpłynęły na wzmożoną eksploatację tomografu poprzez wykonywania badań pacjentom podejrzanym o zakażenie COVID-19, pacjentom leczonym oraz w trakcie powrotu do zdrowia. W chwili obecnej wymiana lamy stała się bezwzględnie konieczna i to w trybie pilnym w celu utrzymania sprawności aparatu (TK) do wykonywania diagnostyki pacjentów związanych z zakażeniem COVID-19. Zamówienie spełnia przesłanki dotyczące przedmiotu zamówienia jest towarem (elementem aparatury medycznej) niezbędnym do przeciwdziałania COVID-19 a w szczególności wpływa na ograniczenie prawdopodobieństwa szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby. W sytuacji stanu epidemii i ciągłego zagrożenia jej rozprzestrzenianiem się także w obrębie szpitala nie możemy ryzykować dłuższego zawieszenia wykonywania badań TK, gdyż poza testami genetycznymi, jest to jedyna możliwa do wykonania w naszym szpitalu procedura diagnostyczna, która może wykazać zakażenie wirusem SARS-COV2 szczególnie u pacjentów w stanie zagrożenia życia, u których nie można przeprowadzić wywiadu medycznego.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
284000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: SHIM-MED. POLSKA Sp. z o. o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
306720.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z JANOWA LUBELSKIEGO
- Budowa drogi gminnej - ul. Chopina w Janowie Lubelskim
- Przeprowadzenie audytu KRI, aktualizację i wdrożenie SZBI oraz przeprowadzenie szkoleń z cyberbezpieczeństwa związane z realizacją projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na przebudowę dróg powiatowych nr 2823L, 2821L, 2820L na odcinku Krzemień II-Flisy
- Remont pomieszczeń w budynkach administrowanych przez Nadleśnictwo Janów Lubelski
więcej: przetargi w Janowie Lubelskim »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





