To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-24
Ogłoszenie nr 510235861-N-2020 z dnia 24-11-2020 r.
Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich: Usuwanie skutków nagłych zdarzeń na drogach wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce z podziałem na zadania częściowe
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 598319-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich, Krajowy numer identyfikacyjny 12757400000000,
ul. ul. Jagiellońska
72,
25-602
Kielce, woj.
świętokrzyskie, państwo
Polska, tel.
041 347-04-71,80,81,90,91, e-mail
Zamowienia.Publiczne@szdw.kielce.com.pl, faks
041 347-04-70.
Adres strony internetowej (url): www.szdw.kielce.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usuwanie skutków nagłych zdarzeń na drogach wojewódzkich administrowanych przez ŚZDW Kielce z podziałem na zadania częściowe
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):62/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Zakres zamówienia obejmuje wykonanie czynności polegających na likwidowaniu skutków nagłych zdarzeń drogowych na odcinkach dróg wojewódzkich znajdujących się w administrowaniu Zamawiającego w ilości nie większej niż 50 zdarzeń na każde z zdań częściowych, obejmujących usuwanie z pasa drogowego w szczególności: a) szkła, części pojazdów, opon i innych odpadów powstałych wskutek kolizji i wypadków drogowych, b) plam oleju, substancji ropopochodnych i innych płynów eksploatacyjnych pochodzących z wyposażenia pojazdów, c) pozostałości stałych lub ciekłych ładunków, przewożonych przez uczestników ruchu, d) innych przeszkód stanowiących zagrożenie dla ruchu. zgodnie z ofertą Wykonawcy oraz według zasad określonych w SST. 2. Zamawiający zastrzega prawo opcji według poniższych zasad: a) Zamawiający zakłada możliwość zwiększenia ilości interwencji o 30% w stosunku do ilości określonej w SST. b) Usługa objęta prawem opcji będzie realizowana w terminie realizacji umowy. c) Przesłanki uprawniające do skorzystania z prawa opcji: Zwiększenie liczby zdarzeń na drogach ponad ilości wskazane w SST skutkujące koniecznością zwiększenia przez Zamawiającego wezwań do usunięcia szkód. d) Realizacja zakresu zamówienia objętego opcją nie powoduje zmiany umowy. e) Warunkiem uruchomienia zamówienia objętego opcją jest złożenie przez Zamawiającego pisemnego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie (np. wystawienie pisemnego zlecenia na zakres dostaw objętych opcją), przy czym Wykonawca jest zobowiązany do jego wykonania. f) Opcja ma charakter fakultatywny, co oznacza, iż w razie nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje roszczenie o wykonanie tego zakresu zamówienia. Brak złożenia przez Zamawiającego oświadczenia wyraźnie wyrażającego jego wolę w tym zakresie, powoduje, że Wykonawca zwolniony jest z wykonania zamówienia opcjonalnego. g) Podstawą do ustalenia wynagrodzenia Wykonawcy za usługi zlecone w ramach opcji będą ceny jednostkowe określone w kosztorysie ofertowym dla danego okresu rozliczeniowego oraz rzeczywiste ilości zrealizowanych interwencji w ramach opcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 90722200-6
Dodatkowe kody CPV: 45233141-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Zadanie nr 1 - teren OD Łopuszno |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61600.00
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Skóra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Zadanie nr 2 - teren OD Zgórsko - OD Pińczów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61600.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Skóra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zadanie nr 3 - teren OD Nowa Słupia i OD Ćmielów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Skóra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Zadanie nr 4 - teren OD Staszów i OD Tempoczów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
16/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
61600.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Paweł Skóra
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
52110.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- "Wynajem długoterminowy 1 szt. samochodu osobowego o napędzie elektrycznym dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Kielcach - BIS"
- Wykonanie robót budowlanych pod nazwą: "Program przebudowy nawierzchni ulic na terenie Miasta Kielce - Kielce bez dziur - ul. Piekoszowska w Kielcach na odcinku od km 0+000,00 do km 0+603,00"
- Usługi związane z wzorcowaniem i serwisowaniem stacjonarnych analizatorów wydechu typu: Alkometr A 2.0, A 2.0/04, Siemens
- Świadczenie usług wsparcia technicznego oraz odnowienia gwarancji producenta dla urządzeń serwerowych i sieciowych marki Dell
- Ewidencja przepustów znajdujących się pod drogami wojewódzkimi administrowanymi przez Świętokrzyski Zarząd Dróg Wojewódzkich w Kielcach...
- Przebudowa i doposażenie placu zabaw przy Żłobku Samorządowym nr 12 w Kielcach, ul. Gałczyńskiego 7
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bieżące utrzymanie oznakowania pionowego i poziomego na terenie gminy Konstancin-Jeziorna w 2025 roku
- "Przebudowa drogi gminnej w Starym Polichnie nr 004626F (ul. Wodna)"
- Naprawa i konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Zaporowo w 2025 roku.
- "Remonty dróg leśnych w 2025 roku"
- "Bieżąca konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Górowo Iławeckie w 2025 roku"
- Naprawa i konserwacja dróg, placów manewrowych, miejsc postoju pojazdów i szlaków technologicznych położonych na terenie Nadleśnictwa Kartuzy w 2025 roku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.