eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeDostawa sprzętu komputerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510235050-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla: Dostawa sprzętu komputerowego

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 597241-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Instytut Chemicznej Przeróbki Węgla, Krajowy numer identyfikacyjny 25945000000000, ul. ul. Zamkowa 1, 41-803 Zabrze, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 710 041, e-mail zamowieniapubliczne@ichpw.pl, faks 322 710 809.
Adres strony internetowej (url): www.ichpw.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa sprzętu komputerowego

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

27/ichpw/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego szczegółowo opisanego w specyfikacji asortymentowej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ w ilościach określonych w załączniku nr 1a do SIWZ. 2. Oferowane produkty muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie wcześniej niż grudzień 2019r. 3. Urządzenia muszą być kompletne, bez konieczności zakupu przez Zamawiającego dodatkowych elementów. 4. W cenie oferty powinny być uwzględnione wszelkie koszty dostawy, opakowania, ubezpieczenie oraz wszelkie gwarancje i naprawy gwarancyjne. 5. Zamawiający wymaga udzielenia na przedmiot zamówienia minimalnej 24 miesięcznej gwarancji licząc od daty odbioru, chyba, że gwarancja udzielona przez producenta stanowi inaczej. 6. W sytuacji uszkodzenia dysków i pamięci do przechowywania danych w okresie gwarancji, Zamawiający zastrzega sobie prawo do dokonania pisemnego zgłoszenia Wykonawcy tego faktu. Zgłoszenie będzie podstawą do przekazania Zamawiającemu nowego sprzętu równoważnego funkcjonalnie, o parametrach technicznych nie gorszych od sprzętu podlegającego wymianie. 6.1. Zamawiający dokona komisyjnego zniszczenia uszkodzonych dysków, a sporządzony protokół zniszczenia przekaże Wykonawcy. 6.2. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń wynikających z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania, dokonywania napraw, przeróbek lub zmian konstrukcyjnych, działania czynników zewnętrznych, uszkodzeń mechanicznych i fizycznych. 7. Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego zagwarantowania spełnienia warunków jakościowych opisanych w załączniku nr 3 do SIWZ w dostarczonym przedmiocie zamówienia. 8. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty wypełniony Załącznik nr 1a do SIWZ - Formularz cenowy. 9. Przedmiot zamówienia będzie realizowany po cenach określonych w ofercie. 10. Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej. 10.1. W przypadku zastosowania produktu równoważnego Wykonawca powinien wykazać równoważność w stosunku do parametrów produktu wskazanego w SIWZ, w formie pisemnej. 10.2. Za równoważny przedmiot zamówienia Zamawiający uzna oferowany przedmiot o cechach (parametrach) spełniających wymagania określone przez Zamawiającego w specyfikacji. 10.3. W przypadku równoważnego przedmiotu zamówienia Wykonawca winien dołączyć do oferty dane umożliwiające jego porównanie z parametrami odpowiedniej pozycji ze specyfikacji asortymentowej przedmiotu zamówienia oraz szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (opisy, foldery, ulotki, certyfikaty, świadectwa jakości etc.).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 30.20.00.00 - Urządzenia komputerowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2131.68
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Compro Jolanta Olszewska
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Kotarbińskiego 19
Kod pocztowy: 41-400
Miejscowość: Mysłowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2435.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2435.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 3579.30
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.