eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieruszów › Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na Klub Seniora w Wieruszowie przy ul. Kępińskiej 2A

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510234946-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Burmistrz Wieruszowa: Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na Klub Seniora w Wieruszowie przy ul. Kępińskiej 2A

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585939-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Burmistrz Wieruszowa, Krajowy numer identyfikacyjny 25085539200000, ul. Rynek 1-7, 98-400 Wieruszów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. +48627832610, e-mail um@wieruszow.pl, faks +48627832611.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na Klub Seniora w Wieruszowie przy ul. Kępińskiej 2A

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZI.271.5.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania budynku usługowego na Klub Seniora w Wieruszowie przy ul. Kępińskiej 2A, na dz. o nr ewid. gruntów 4.735/3 i 3.736 o pow. zabudowy 562,16 m2, powierzchni użytkowej 665,80 m2 i kubaturze 3650,00 m3. 2. Zakres prac obejmuje w szczególności: a) kompleksową termomodernizację obejmującą ocieplenie od poziomu fundamentów budynku wszystkich ścian budynku, ocieplenie dachu, wymianę stolarki okienno-drzwiowej oraz zastosowania izolacji termicznej i przeciwwilgociowych posadzek, b) montaż instalacji fotowoltaicznej, c) remont dachu obejmujący: i. remont istniejącej więźby dachowej polegający na wymianie uszkodzonych elementów (krokwi, wymianów, słupów, płatwi pośrednich i kleszczy), ii. zabezpieczenie elementów drewnianych więźby dachowej środkami owado -i grzybobójczymi z parametrem do klasy NRO, iii. wykonanie w całości nowych warstw dachu (warstwy izolacji termicznej, przeciwwilgociowej) oraz warstwy wykończeniowe poddasza w postaci płyt gipsowo-kartonowych, iv. wymianę pokrycia dachowego -nowe pokrycie dachu należy wykonać z blachy płaskiej z rąbkiem stojącym, v. montaż okien dachowych, vi. odwodnienie dachu -odprowadzenie wody opadowej poprzez rynny i rury spustowe powierzchniowo na teren działki; d) wykonanie układu pomieszczeń zgodnie z rys. 3 (piwnice), rys. 5 (przyziemie), rys. 7 (poddasze użytkowe) znajdującym się w projekcie-zakres prac obejmuje rozbiórkę istniejących ścian, zamurowanie wskazanych fragmentów oraz budowę nowych ścian z wyjątkiem budowy szybu windy; e) wzmocnienie stropu nad parterem; f) instalacje sanitarne całego budynku, w szczególności: i. instalację ogrzewania wraz z zakupem i montażem kotła -dla obiektu wydano warunki przyłączenia do sieci gazowej z dnia 7 maja 2020 r. -wykonawca musi spełnić wszystkie warunki i formalności w celu podłączenia gazu w obiekcie oraz wymienić istniejącą szafkę gazową na nową o wymiarach min. 80x60 z tworzywa sztucznego z zamkiem z ryglowaniem, wykonać próby szczelności wraz z udokumentowaniem protokolarnym oraz uzyskać opinię kominiarską i wszelkie inne dokumentów wymaganych przez PSG Sp. z o.o. jak również zawiadomić PSG Sp. z o.o. o gotowości instalacji. Po stronie Zamawiającego będzie zawarcie umowy na dostawę gazu; ii. instalację wentylacji, iii. instalację klimatyzacji, iv. instalację wody użytkowej i kanalizacji sanitarnej v. instalację ppoż, g) instalacje elektryczne całego budynku zgodnie z projektem branży elektrycznej, w szczególności: i. zasilanie obiektu, ii. oświetlenie terenu, iii. instalację uziemienia, iv. instalację zasilaniagniazd i urządzeń, v. instalację oświetlenia podstawowego i awaryjnego, vi. instalację odgromową, vii. ochronę od porażeń prądem elektrycznym -samoczynne wyłączanie zasilania, viii. instalację połączeń wyrównawczych, ix. instalację strukturalną LAN, x. instalację oddymiania, xi. instalację przyzywowa (system przywoławczy), xii. instalację fotowoltaiczną xiii. system monitoringu (ciągi komunikacyjne, tereny przyległe wokół obiektu, wybrane pomieszczenia) xiv. system sygnalizacji włamania i napadu z centralą alarmową, h) wykonanie elewacji budynku, i) remont istniejącego tarasu, wszystkich wejść do budynku i wykonanie podjazdu dla osób niepełnosprawnych z montażem nowych balustrad, j) przebudowę klatki schodowej, k) przygotowanie obiektu do późniejszej realizacji budowy szybu windy zgodnie z projektem. 3. Pomieszczenia na poziomie przyziemia (rys. 5) nr 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15, 25 oraz pomieszczenie nr 2.05 (rys 7) ( znajdujące się w projekcie) i korytarz na poziomie poddasza należy wykonać z uwzględnieniem wykończenia podłóg, ścian (malowanie lub płytki -zgodnie z projektem), montażem drzwi wewnętrznych (włącznie z drzwiami pomiędzy pomieszczeniem nr 25 i 17 na poziomie przyziemia) oraz z tzw. "białym montażem" -wszystkie materiałyoraz ich kolorystyka każdorazowo musi być akceptowana przez Zamawiającego. 4. Należy uwzględnić uporządkowanie pomieszczeń z istniejących urządzeń (m.in. stare kotły węglowe). 5. W pozostałych pomieszczeniach budynku (z wyjątkiem wskazanych wyżej w pkt. 3) nie należy uwzględniać wykończenia podłóg, malowania ścian, płytek naściennych oraz tzw. "białego montażu". 6. Prace należy zrealizować w taki sposób, aby Klub Seniora stanowił odrębną całość w celu uzyskania pozwolenia na użytkowanie do dnia 11 grudnia 2020 r. Uzyskanie pozwolenia na użytkowanie jest po stronie Wykonawcy. 7. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót, które to dokumenty są załącznikami do niniejszej SIWZ. 8. Zamówieniem objęte jest również: a) wykonanie wszelkich robót i czynności związanych z prawidłową realizacją zamówienia, nawet w przypadku, gdy nie zostały one ujęte w przetargowym przedmiarze robót, b) pełna obsługa geodezyjna budowy: wytyczenie, inwentaryzacja powykonawcza (3 egzemplarze), c) wszelkie naprawy urządzeń nad i podziemnych uszkodzonych podczas wykonywania robót, d) dopełnienie wszelkich zaleceń wynikających z wszystkich uzgodnień branżowych, e) zapewnienie bezpieczeństwa na placu budowy i wokół niego oraz ubezpieczenie budowy, f) inne czynności wynikające z przepisów branżowych bądź specyfiki zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest w ramach oferowanej ceny do: a) rzetelnego i terminowego wykonaniapowierzonych robót zgodnie z dokumentacją projektowo kosztorysową,kosztorysami ofertowymi, profesjonalną wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, przepisami technicznymi, bhp i p.poż., obowiązującymi normami technicznymi, przepisami prawa oraz zaleceniami Zamawiającego, b) przeprowadzenia wszelkich robót i czynności związanych z odbiorem przedmiotu zamówienia, w tym do opracowania i pokrycia kosztów powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej, świadectwa energetycznego, projektu ewakuacji, zakupu i montażu sprzętu gaśniczego, badania wody oraz innych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, w tym uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektu, c) zabezpieczenia terenu robót pod względem bhp i p.poż., oraz ponoszenia odpowiedzialności wobec Zamawiającego i osób trzecich za szkody powstałe w trakcie realizacji umowy oraz do ubezpieczenia budowy, d) opracowania przed wprowadzeniem na budowę planu BiOZ. Plan ten będzie stanowić załącznik do protokołu wprowadzenia na budowę, e) zabezpieczenia terenu budowy przed wejściem osób trzecich oraz oznaczenia budowy w sposób czytelny, f) wykonania robót z materiałów własnych i dostarczenia Zamawiającemu najpóźniej w dniu zgłoszenia obiektu do odbioru wymaganych prawem certyfikatów, atestów i zaświadczeń o dopuszczeniu zastosowanych materiałów do stosowania w budownictwie, g) przedłożenia na uzasadnione żądanie Zamawiającego lub Inspektorów Nadzoru dowodów zakupu materiałów podstawowych i atestów stwierdzających zgodność użytych materiałów z obowiązującymi normami oraz przedłożenia na zakupione przez siebie materiały kart gwarancyjnych i wszelkich innych dokumentów koniecznych do realizacji uprawnień wobec producenta lub sprzedawcy materiałów, h) zapewnienia objęcia kierownictwa budowy przez osoby posiadające uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności, wpisane na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego, i) zgłaszania inspektorowi nadzoru do odbioru robót zanikających lub ulegających zakryciu. Nie zgłoszenie tych robót inspektorowi daje podstawę Zamawiającemu do żądania odkrycia robót i przywrócenia stanu poprzedniego na koszt i ryzyko Wykonawcy, j) do zgłaszania zamiaru wykonania robót zamiennych do Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. Powyższa zamiana musi uzyskać akceptację Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. k) przerwania robót na żądanie Zamawiającego oraz zabezpieczenia wykonanych robót, l) niezwłocznego uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, m) dostarczenia na żądanie Inspektora Nadzoru i Zamawiającego własnym kosztem i staraniem wszelkich pomiarów, atestów i niezbędnych badań (wykonane przez właściwe i niezależne jednostki badawcze).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45331210-1, 45310000-3, 45316100-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

-

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2007512.72
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kempa S.C.
Email wykonawcy: kasiakempa.p@wp.pl
Adres pocztowy: Siedlików 72 63-500 Ostrzeszów
Kod pocztowy: 63-500
Miejscowość: Ostrzeszów
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 2469240.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 2469240.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259788.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.