eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lublin › Zagospodarowanie otoczenia stawów w Dominowie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-23

Ogłoszenie nr 510234900-N-2020 z dnia 23-11-2020 r.

Gmina Głusk Dominów: Zagospodarowanie otoczenia stawów w Dominowie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Oś Priorytetowa 13 Infrastruktura Społeczna Działanie 13.4 Rewitalizacja obszarów wiejskich

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593271-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540202907-N-2020, 540203803-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Głusk Dominów, Krajowy numer identyfikacyjny 43101998000000, ul. ul. Rynek 1, 20-388 Lublin, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 817 518 760, e-mail sekretariat@glusk.pl, faks 817 518 650.
Adres strony internetowej (url): ugglusk.bip.lubelskie.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zagospodarowanie otoczenia stawów w Dominowie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.27.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie otoczenia stawów rybnych w Dominowie na cele turystyczno-wypoczynkowe o charakterze ogólnodostępnym. Inwestycja będzie realizowana na działkach stanowiących własność Gminy Głusk, w bezpośrednim sąsiedztwie rzeki Czerniejówka. Przedsięwzięcie wykorzystuje potencjał terenu wokół stawów oraz nad rzeką Czerniejówką. Stawy, będące pozostałością po zespole dworsko-parkowym, obecnie użytkowane są jako hodowlane. Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje: o gospodarkę drzewostanem, jego uporządkowanie, karczowanie i odkorzenianie krzaków i samosiewów drzew, koszenie chwastów i samosiewów na całym terenie objętym inwestycją, o zabezpieczanie drzew w czasie robót, rekultywacja terenu po dokonanej wycince i obsianie trawą, o roboty ziemne oraz porządkowe, o wykonanie nawierzchni z kostki betonowej bezfazowej (ciągi piesze, pieszo-rowerowe, dojścia, altana) - ok. 2 000 m2, z kruszyw mineralnych (siłownia, mini golf - ok. 250 m2, piaszczystej (plac zabaw i boisko do piłki plażowej - ok. 270 m2, o budowę placu zabaw i siłowni zewnętrznej, o budowę pola do gry w mini golfa oraz boiska do piłki plażowej, o budowę toalety wolnostojącej , pow. zabudowy ok. 5,50 m2 o przyłącze kanalizacyjne do toalety, od istniejącej sieci ks (PVC Ø160,długość ok. 2,4 m), o przyłącze wodociągowe do toalety, od istniejącego hydrantu przy boisku sportowym (PE Ø 63 RC, długość ok.150 m), o budowę altany o pow. zabudowy ok. 35 m2, o budowę pomostu nad lustrem wody (konstrukcja drewniana dębowa, posadowiona na rurach stalowych) oraz 2 szt. kładek na groblach stawu, o wykonanie oświetlenia terenu i monitoringu, wykonanie ogrodzeń, o dostawę i montaż elementów małej architektury (parasole i żagle przeciwsłoneczne, szezlongi, stoliki i ławki, stojaki na rowery, kosze na śmieci), o wykonanie trawników oraz nasadzeń drzew i krzewów (stan wschodów roślin powinien być możliwy do oceny w dniu odbioru końcowego). Szczegółowy zakres robót objętych przedmiotowym zadaniem opisują projekty budowlane, specyfikacje wykonania i odbioru robót oraz przedmiary.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7


Dodatkowe kody CPV: 45111200-0, 45111291-4, 45112710-5, 45212140-9, 45231400-9, 45233200-1, 45332000-3, 45342000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1747116.84
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 10
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 10
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ACTIVE LINE Marcin Taczalski
Email wykonawcy: biuro@activeline.eu
Adres pocztowy: ul. Wojciechowska 7F
Kod pocztowy: 20-704
Miejscowość: Lublin
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1881016.50
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1881016.50
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 2780000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Wykonawca deklaruje (zgodnie z ofertą),że wykona przedmiot umowy samodzielnie


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.