eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mielno › Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-31

Ogłoszenie nr 510234851-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.

Ochotnicza Straż Pożarna w Mielenku: Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 604392-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Zamawiającym jest Ochotnicza Straż Pożarna w Mielenku, ul. Strażacka 8, 76-032 Mielenko. Na podstawie art. 15 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1843) Zamawiający powierzył część czynności związanych z przygotowaniem i przeprowadzeniem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Gminie Mielno, ul. Bolesława Chrobrego 10, 76-032 Mielno, tel.: 94-345-98-30, um@gmina.mielno.pl , www.mielno.bip.net.pl , reprezentowanej przez Burmistrza Mielna.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Ochotnicza Straż Pożarna w Mielenku, Krajowy numer identyfikacyjny 33125013700000, ul. Mielenko ul. Strażacka 8, 76-032 Mielno, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 094 316 64 19, e-mail ospmielenko@wp.pl, faks 094 316 64 19.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Stowarzyszenie

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia w ramach projektu "Zakup specjalistycznego i innowacyjnego sprzętu ratowniczego dla OSP Mielenko w celu zapobiegania zagrożeniom wynikającym ze zmian klimatu". Zakres obejmuje dostawę następującego wyposażenia: 1) łódź ratunkowa o długości do 5 m z przyczepą podłodziową dostosowaną do oferowanej łodzi; 2) bezzałogowy statek powietrzny (dron) do rozpoznania sytuacji. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 34000000-7


Dodatkowe kody CPV: 34521400-9, 34711200-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Łódź ratunkowa z przyczepą

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101626.02
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA "SORBA" Andrzej Soroko
Email wykonawcy: sklep@sorba.pl
Adres pocztowy: ul. Międzyrzecka 14H
Kod pocztowy: 66-440
Miejscowość: Skwierzyna
Kraj/woj.: lubuskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 128145.89
Oferta z najniższą ceną/kosztem 128145.89
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 128145.89
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Bezzałogowy statek powietrzny - Dron.

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1) Prawa zamówień publicznych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1986) Zamawiający unieważnił postępowanie w części 2 zamówienia - Bezzałogowy statek powietrzny - Dron, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Złożono jedną ofertę, która została odrzucona, ponieważ jej treść nie odpowiadała treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.