To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-31
Ogłoszenie nr 510234510-N-2019 z dnia 31-10-2019 r.
Starostwo Powiatowe w Brzesku: Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Wola Przemykowska, gmina Szczurowa - budowa dróg nr D-5 i D-18
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 601240-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Starostwo Powiatowe w Brzesku, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Głowackiego
51,
32-800
Brzesko, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
, e-mail
starosta.kbr@powiatypolskie.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): www.powiatbrzeski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Wola Przemykowska, gmina Szczurowa - budowa dróg nr D-5 i D-18
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RI.272.10.2019.MŚ
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania poscaleniowego wsi Wola Przemykowska, gmina Szczurowa - budowa dróg nr D-5 i D-18. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na następujące części: Część I - budowa drogi nr D-5 o długości 190 m Część II - budowa drogi nr D-18 o długości 661 m OPIS POSZCZEGÓLNYCH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 3. Część I zamówienia - budowa drogi nr D-5 o długości 190 m 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ i decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ 2) W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonanie oględzin terenu i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 3) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do: a) odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia; b) urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy; c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy; d) zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych; e) prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym; f) bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających; g) informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze. O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt; h) dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę; i) umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót; j) natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru; k) prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia; l) prowadzenia na bieżąco dziennika budowy; m) przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem; n) zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia; 4) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie: a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane; b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane. 5) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.). 6) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 7) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 4. Część II - budowa drogi nr D-18 o długości 661 m 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót stanowiąca załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ oraz decyzja nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę stanowiąca załącznik nr 8 do SIWZ. 2) W celu prawidłowego sporządzenia oferty zaleca się dokonanie oględzin terenu i jego otoczenia oraz uzyskanie wszystkich niezbędnych informacji co do ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 3) Wykonawca własnym staraniem i na własny koszt zobowiązany jest do: a) odbioru placu budowy i jego zabezpieczenia; b) urządzenia i zagospodarowania placu budowy oraz zorganizowania zaplecza budowy; c) ubezpieczenia w zakresie odpowiedzialności cywilnej z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w trakcie realizacji przedmiotu niniejszej umowy; d) zapewnienia własnym staraniem i na własny koszt Kierownika budowy oraz kierowników robót branżowych; e) prowadzenia robót budowlanych z zachowaniem należytego porządku, a po ich zakończeniu do uporządkowania terenu budowy (przywrócenie go do stanu pierwotnego) i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiorze końcowym; f) bieżącego utrzymywania porządku na miejscu objętym pracami, zapewnienia prawidłowej organizacji robót oraz wykonania robót zabezpieczających; g) informowania Zamawiającego / Inspektora nadzoru np. poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie wykonania/odbioru robót zanikających oraz zakrycia robót ulegających zakryciu, z wyprzedzeniem umożliwiającym ich sprawdzenie tj. 3 dni robocze . O powyższym fakcie Wykonawca niezwłocznie powiadomi Zamawiającego / Inspektora nadzoru. Przystąpienie do sprawdzenia nastąpi nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od daty powiadomienia. Jeżeli Wykonawca nie dokonał powiadomienia, o którym mowa powyżej zobowiązany jest odkryć roboty lub wykonać inne czynności niezbędne do zbadania robót, a następnie przywrócić roboty do stanu poprzedniego na własny koszt; h) dostarczania Zamawiającemu / Inspektorowi nadzoru bez dodatkowego wzywania wszystkich wymaganych prawem atestów, certyfikatów i specyfikacji technicznych na zastosowane materiały, pod rygorem odmowy dokonania przez Zamawiającego odbioru robót wykonanych przez Wykonawcę; i) umożliwiania wstępu na teren budowy pracownikom Państwowego Nadzoru Budowlanego, oraz innych uprawnionych osób, do których należy wykonanie zadań określonych przepisami prawa oraz do udostępnienia im danych i informacji wymaganych prawem, a dotyczących prowadzonych na budowie robót; j) natychmiastowego wykonania robót zabezpieczających w przypadku groźby katastrofy budowlanej lub zniszczeń oraz niezwłocznego powiadomienia o tym fakcie Zamawiającego/ Inspektora nadzoru; k) prowadzenia robót w sposób nie powodujący uszkodzeń infrastruktury naziemnej i podziemnej oraz mienia osób trzecich, a w przypadku powstania jakiejkolwiek szkody do jej naprawienia; l) prowadzenia na bieżąco dziennika budowy; m) przerwania prac na żądanie Zamawiającego i w związku z tym zabezpieczenia wykonanych robót przed ich zniszczeniem; n) zapewnienia stosownej obsługi geodezyjnej realizowanych robót budowlanych oraz do odtworzenia punktów osnowy geodezyjnej w przypadku ich zniszczenia; 4) Jeżeli do wykonania przedmiotu zamówienia niezbędne będzie: a) wejście w teren lub korzystanie z innych nieruchomości lub obiektów osób trzecich, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę ich właścicieli, uzgodnić zakres i terminy korzystania z nich oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane; b) zajęcie pasa drogowego, Wykonawca zobowiązany jest uzyskać stosowną zgodę zarządcy drogi, opracować projekt tymczasowej organizacji ruchu na czas budowy oraz ponieść wszystkie koszty z tym związane. 5) Roboty budowlane stanowiące przedmiot zamówienia Wykonawca wykona zgodnie z decyzją nr 601/2019 z dnia 31 lipca 2019 r. o zatwierdzeniu projektu budowlanego i udzieleniu pozwolenia na budowę oraz z materiałów własnych tj. wyrobów dopuszczonych do stosowania w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2019 r. poz. 1186 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 16 kwiecień 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2019 r. poz. 266 z późn. zm.). 6) Wykonawca na przedmiot umowy udziela gwarancji na okres nie krótszy niż 36 miesięcy licząc od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 7) Rękojmia za wady przedmiotu umowy wynosi 60 miesięcy liczonych od daty dokonania bezusterkowego odbioru końcowego robót. 5. Zamawiający dzieli zamówienie na 2 części i dopuszcza składanie ofert częściowych na jedną lub więcej części. Jeśli okaże się, że nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu w danej części - postępowanie zostanie unieważnione w ramach tej części. 6. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 7. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp. 8. Zamawiający nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej. 9. Zamawiający nie będzie udzielać zaliczek na poczet wykonania zamówienia. 10. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W takim przypadku Wykonawca jest zobowiązany do wskazania w ofercie tej części zamówienia, której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania firm podwykonawców. Wymagania dotyczące umowy o podwykonawstwo, której przedmiotem są roboty budowlane, których niespełnienie spowoduje zgłoszenie przez Zamawiającego odpowiednio zastrzeżeń lub sprzeciwu oraz informacje o umowach o podwykonawstwo, których przedmiotem są dostawy lub usługi, które, z uwagi na wartość lub przedmiot tych dostaw lub usług, nie podlegają obowiązkowi przedkładania Zamawiającemu zostały wskazane we wzorach umów, stanowiących zał. nr 5 i 6 do SIWZ. 11. Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Pzp Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji niniejszego zamówienia na podstawie umowy o pracę - osób, z wyłączeniem kadry kierowniczej, wykonujących czynności w zakresie części I i II zamówienia - robót drogowych określonych w dokumentacji projektowej. Wymagania, o których mowa w art. 36 ust. 2 pkt. 8a ustawy określone zostały szczegółowo we wzorach umów, stanowiących zał. nr 5 i 6 do SIWZ. 12. W przypadku wystąpienia w materiałach opisujących przedmiot zamówienia znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczegółowego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę należy rozumieć iż wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy "lub równoważny". Zamawiający dopuszcza materiały i/lub rozwiązania równoważne opisanym pod warunkiem zachowania parametrów technicznych, jakościowych i użytkowych nie gorszych niż wskazane w dokumentacji oraz nieprowadzących do zmiany technologii. Wskazane w dokumentacji nazwy należy traktować jako przykładowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego w ramach przedmiotu zamówienia roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. W przypadku wystąpienia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, dopuszcza się rozwiązania równoważne. Jeżeli Wykonawca proponuje rozwiązania wykonania przedmiotu zamówienia równoważne w stosunku do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych wymaganych w opisie przedmiotu zamówienia obowiązany jest udowodnić w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli Wykonawca w miejsce określonych w opisie przedmiotu zamówienia wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 1 ustawy oferuje rozwiązania zgodne z Polską Normą przenoszącą normę europejską, normami innych państw członkowskich Europejskiego Obszaru Gospodarczego przenoszącymi normy europejskie, z europejską aprobatą techniczną, ze wspólną specyfikacją techniczną, z normą międzynarodową lub z systemem referencji technicznych ustanowionym przez europejski organ normalizacyjny, jeżeli te normy, aprobaty, specyfikacje i systemy referencji technicznych dotyczą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności określonych przez zamawiającego obowiązany jest udowodnić w ofercie, że robota budowlana, dostawa lub usługa, spełniają wymagania dotyczące wydajności lub funkcjonalności określone przez Zamawiającego.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 45233123-7
Dodatkowe kody CPV: 45233124-4
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Część I - budowa drogi nr D-5 o długości 190 m |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
88217.12
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zespół Usługowy Krzysztof Krupa 32-822 Strzelce Wielkie 44
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
80997.07
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Część II - budowa drogi nr D-18 o długości 661 m |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
338928.17
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zespół Usługowy Krzysztof Krupa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
288916.31
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BRZESKA
- Dostawa paliw do pojazdów i maszyn dla potrzeb SP ZOZ w Brzesku
- "Sukcesywna dostawa trumien i sarkofagów w 2024 roku na potrzeby Brzeskich Zakładów Komunalnych Sp. z o.o - część I"
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z pompownią ścieków w miejscowości Jasień przy ul. Mazurkiewicza i Strażackiej w gm. Brzesko
- Rękawice chirurgiczne
więcej: przetargi w Brzesku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i przebudowa drogi powiatowej Nr 1582B dł. ok. 0,3 km i drogi powiatowej Nr 1575B od skrzyżowania z drogą powiatową Nr 1576B w str. m. Mulawicze dł. ok. 2,2 km
- "Zagospodarowanie poscaleniowe wsi Kalników, gm. Stubno na obszarze 2426,7772 ha w zakresie budowy, przebudowy dróg, melioracji i rekultywacji, realizowane w formule zaprojektuj i wybuduj"
- Budowa chodnika w ciągu drogi powiatowej 1733K-1 Gorzeń Górny - Koziniec - Świnna Poręba w formule zaprojektuj i wybuduj
- "BUDOWA I REMONT CHODNIKÓW W POWIECIE TCZEWSKIM 2023"
- Rozbudowa i przebudowa dróg gminnych Nr 101815B, Nr 101837B, Nr 101851B wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, gm. Przerośl.
- Bieżące utrzymanie ulic i chodników oraz oznakowania pionowego na terenie Gminy Miasta Brodnicy
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.