To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-20
Ogłoszenie nr 510233579-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.
Gmina Lubartów: Budowa oświetlenia w Gminie Lubartów
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 588674-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Lubartów, Krajowy numer identyfikacyjny 54342700000000,
ul. ul. Lubelska
18A,
21-100
Lubartów, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
818 553 586, e-mail
ug@gmina-lubartow.pl, faks
818 545 901.
Adres strony internetowej (url): https://uglubartow.bip.lubelskie.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa oświetlenia w Gminie Lubartów
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.13.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:3.1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn.: "Budowa oświetlenia w Gminie Lubartów", zamówienie obejmuje: Zadanie nr 1: "Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego drogi wewnętrznej (działka nr 191) we wsi Nowodwór-Piaski, gmina Lubartów" Zamówienie obejmuje ustawienie 2 szt. słupów oświetleniowych zewnętrznych z oprawami oświetleniowymi LED spełniającymi normy oświetlenia drogi klasy ME6. Oświetlenie zasilane będzie ze stacji transformatorowej Nowodwór 16. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać kablem YAKY4x35mm2. Wyklucza się możliwość wykonania robót ziemnych naruszających konstrukcję jezdni lub chodnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 10 do SIWZ (przedmiary robót umieszczone zostały wyłącznie pomocniczo dla ułatwienia wyceny oferty) ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego https://uglubartow.bip.lubelskie.pl Zadanie nr 2: "Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego (droga wewnętrzna - działki nr ewid. 754/7 i 763) w miejscowości Rokitno, gm. Lubartów" Zamówienie obejmuje ustawienie 8 szt. słupów oświetleniowych zewnętrznych z oprawami oświetleniowymi LED spełniającymi normy oświetlenia drogi klasy ME6. Oświetlenie zasilane będzie ze złącza w linii nN Rokitno 1. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać kablem YAKY4x25mm2. Wyklucza się możliwość wykonania robót ziemnych naruszających konstrukcję jezdni lub chodnika. W realizacji należy wykorzystać materiały zakupione przez Zamawiającego w 2019 r. w ilości: 1) Słup NTS-100P/6-3 fi 60 sześciokątny - 7 szt. 2) Słup NT S-90P/6-3 fi 60 sześciokątny - 1 szt. 3) Wysięgnik NT ST 1-ramienny 1,0m h=1,0m, 15 st. - 1 szt. 4) Fundament F-150/200 zab. - 8 szt. 5) Element montażowy do F 75/200 100/200 150/200 bez zawiasów - 8 szt. 6) Złącze izolac. bezp. IZK 4-01 - 8 szt. 7) Złącze izolac. fazowe IZK 4-02 - 16 szt. 8) Złącze izolac. zerowe. IZK 4-03 - 8 szt. ww. materiały zostaną przekazane wykonawcy do realizacji tego zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest nie uwzględniać w cenie oferty ww. materiałów, które zostaną przekazane przez Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 10 do SIWZ (przedmiary robót umieszczone zostały wyłącznie pomocniczo dla ułatwienia wyceny oferty) ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego https://uglubartow.bip.lubelskie.pl Zadanie nr 3: "Budowa wydzielonego oświetlenia drogowego odcinka drogi powiatowej Lubartów - Michów (działka nr 428/2) we wsi Skrobów-Kolonia, gmina Lubartów" Zamówienie obejmuje ustawienie 5 szt. słupów oświetleniowych zewnętrznych z oprawami oświetleniowymi LED spełniającymi normy oświetlenia drogi klasy ME5. Oświetlenie zasilane będzie ze słupa nr 14 w linii nN Skrobów-Kolonia 2. Zasilanie opraw oświetleniowych należy wykonać kablem YAKY4x35mm2. Wyklucza się możliwość wykonania robót ziemnych naruszających konstrukcję jezdni lub chodnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 10 do SIWZ (przedmiary robót umieszczone zostały wyłącznie pomocniczo dla ułatwienia wyceny oferty) ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego https://uglubartow.bip.lubelskie.pl Zadanie nr 4: - "Budowa oświetlenia solarnego odcinka drogi powiatowej nr 1541 L na działce nr ewid. 15/1 w miejscowości Wola Mieczysławska, gm. Lubartów", oraz - "Budowa oświetlenia solarnego odcinka drogi powiatowej nr 1541 L na działce nr ewid. 178/2 w miejscowości Wola Mieczysławska, gm. Lubartów". Zamówienie obejmuje ustawienie łącznie 2 szt. latarni solarnej LED hybrydowej zasilanej panelami solarnymi i turbiną wiatrową, na działkach prywatnych, zlokalizowanych przy drodze powiatowej. Wyklucza się możliwość wykonania robót ziemnych naruszających konstrukcję jezdni lub chodnika. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 10 do SIWZ (przedmiary robót umieszczone zostały wyłącznie pomocniczo dla ułatwienia wyceny oferty) ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego https://uglubartow.bip.lubelskie.pl Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Kod CPV: 45000000-7 - roboty budowlane. Kod CPV: 45315300-1 - instalacje zasilania elektrycznego. Kod CPV: 45314300-4 - instalowanie infrastruktury okablowania. Kod CPV: 31520000-7 - lampy i oprawy oświetleniowe. Kod CPV: 45316100-6 - instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego. Kod CPV: 45316110-9 - instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego. Kod CPV: 45312310-3 - ochrona odgromowa. 3.2. Na szczegółowy zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia niniejszego zamówienia składają się: Dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 10 do SIWZ, w skład której wchodzą: - projekty budowlano-wykonawcze, - opis przedmiotu zamówienia, - specyfikacje techniczne wykonania i odbiorurobót branży elektrycznej (STWiORB), - przedmiary robót ( umieszczone wyłącznie pomocniczo dla ułatwienia wyceny oferty), ww. dokumenty dostępne są na stronie internetowej zamawiającego https://uglubartow.bip.lubelskie.pl Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową, w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowe, nie będzie można ich uznać za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiORB. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca zapoznał się z obiektami położonymi na terenie realizacji inwestycji i w ich okolicy. Wykonawca ma obowiązek przekazania Zamawiającemu przed podpisaniem umowy o roboty budowlane kosztorys wskazujący sposób kalkulacji wynagrodzenia ryczałtowego (uwzględniający wszystkie przewidziane przedmiotem zamówienia branże) z wyszczególnieniem zastosowanych w kosztorysie ofertowym składników cenotwórczych (stawka r-g w zł; Kp - koszty pośrednie w % od R i S; Kz - koszty zakupu w % od M; Z- zysk w % od R, S, Kp). Zaleca się, aby Wykonawca przed złożeniem oferty zapoznał się na miejscu z warunkami wykonywania robót, ich charakterem i dokonał pełnego rozeznania przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest zapewnić kierowanie Robotami objętymi Umową tak długo, jak będzie to konieczne, przez osoby posiadające kwalifikacje oraz spełniające wymagania określone w ustawie Prawo budowlane. Niezapewnienie przez Wykonawcę personelu do kierowania robotami daje prawo Inspektorowi Nadzoru do wstrzymania robót w całości lub części. Jakakolwiek przerwa w realizacji Robót wynikająca z braku personelu do kierowania robotami będzie traktowana jako przerwa zaistniała z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy i nie może stanowić podstawy do zmiany czasu na ukończenie robót. Wykonawca zobowiązany jest skierować do kierowania Robotami personel wskazany w wykazie osób oraz w ofercie. Wykonawca zobowiązany jest do: - utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów podczas budowy i transportujących materiały. W przypadku ewentualnych roszczeń odszkodowawczych administratorów i zarządców za zniszczenie dróg i ulic przez transport budowy Wykonawca jest zobowiązany do ich naprawy na własny koszt, który nie będzie podlegał odrębnej zapłacie i jest wliczony w cenę kontraktową, - zapewnienia obsługi geodezyjnej podczas prowadzenia robót i sporządzenia powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej przez upoważnioną jednostkę geodezyjną zgodnie z §19, §20 i §21 Rozporządzenia Ministra Gospodarki Przestrzennej i Budownictwa z dnia 21 lutego 1995 r. w sprawie rodzaju i zakresu opracowań geodezyjno-kartograficznych orazczynności geodezyjnych obowiązujących w budownictwie (Dz. U. Nr 25, poz. 133). Dokumentacja geodezyjno-kartograficzna sporządzona w wyniku geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej musi zawierać dane umożliwiające wniesienie zmian na mapę zasadniczą, do ewidencji gruntów i budynków (wykaz zmian gruntowych jeśli dotyczy) oraz do ewidencji sieci uzbrojenia terenu. 3.2. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej, towarzyszy wyraz "lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że danyWykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 3.3. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego (bez uwag). 3.4. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania ubezpieczenia zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 Projektu umowy - Załącznik Nr 2 do SIWZ. 3.5. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym - Załącznik Nr 1 do SIWZ, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy. 3.6. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operatorzy sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia, określonym w rozdz. III. pkt 3.2 SIWZ, (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, októrych mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 i § 14 Projektu umowy stanowiącym - Załącznik Nr 2 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45000000-7
Dodatkowe kody CPV: 45315300-1, 45314300-4, 31520000-7, 45316100-6, 45316110-9, 45312310-3
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Budowa oświetlenia w Gminie Lubartów |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
03/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
140380.69
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Geo-Term Technika Grzewcza, Sanitarna i Elektryczna Tadeusz Kowalczyk
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
115332.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z LUBARTOWA
- Dostawa produktów leczniczych na potrzeby Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Lubartowie
- Przebudowa ulic: 3 Maja, Parkowej i Chopina w Lubartowie wraz z budową kanalizacji deszczowej w ramach programu współfinansowanego ze środków Rządowego Funduszu Rozwoju Dróg na rok 2024
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem przy II Liceum Ogólnokształcącym w Lubartowie w formule zaprojektuj i wybuduj zgodnie z "Programem Olimpia"
więcej: przetargi w Lubartowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont w internacie garnizonowym z pracami towarzyszącymi Braniewo ul. Grota Roweckiego 14-16
- Renowacja dachu i elewacji budynku Domu oświatowego w miejscowości Jedlicze-Męcinka
- ROZBUDOWA/PRZEBUDOWA/MODERNIZACJA OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIEGOWA
- Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj etapu wstępnego wykopu oraz rozbiórek elementów dla zadania inwestycyjnego Budowa budynku TR Warszawa na placu Defilad w Warszawie;
- Modernizacja infrastruktury edukacyjnej na terenie gminy Żegocina w ramach Rządowego Funduszu Polski Ład: Programu Inwestycji Strategicznych
- Modernizacja budynku dawnego dworca Kolei Wilanowskiej przy ul. Kostki Potockiego 31 wraz z infrastrukturą zewnętrzną
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.