eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiaskiTermomodernizacja Zespołu Szkół w Piaskach - montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku szkoły

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-20

Ogłoszenie nr 510233385-N-2020 z dnia 20-11-2020 r.

Zespół Szkół: Termomodernizacja Zespołu Szkół w Piaskach - montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku szkoły

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Termomodernizacja Zespołu Szkół w Piaskach, projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 587766-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkół, Krajowy numer identyfikacyjny 20004100000000, ul. ul. Partyzantów 19, 21-050 Piaski, woj. lubelskie, państwo Polska, tel. 815 821 001, e-mail zspiaski.sekretariat@op.pl, faks 815 821 001.
Adres strony internetowej (url): www.zspiaski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Termomodernizacja Zespołu Szkół w Piaskach - montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku szkoły

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

11/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznej do produkcji energii elektrycznej umiejscowionej na budynku dydaktycznym należącym do Zespołu Szkół w Piaskach, działka nr 721/1 w obrębie Piaski miasto. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - zawiera dokumentacja projektowa (załącznik do SIWZ): - projekt budowlano - wykonawczy, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - minimalne wymagania PV, - przedmiar robót, - audyt energetyczny. 3. Moc całej instalacji powinna wynosić min. 24,49 kWp lub być możliwie zbliżona do wskazanej mocy. 4. Zakres wymagań zamawiającego dotyczących przedmiotu zamówienia: 1) Przejęcie przez Wykonawcę od właścicieli nieruchomości miejsc wykonywania prac i przygotowanie ich pod montaż mikroinstalacji fotowoltaicznych. 2) Ustalenie przebiegu trasy przewodów od miejsca montażu mikroinstalacji do wpięcia w istniejące instalacje. 3) Dostawę i montaż (instalację) mikroinstalacji fotowoltaicznej o parametrach opisanych w dokumentacji projektowej. 4) Wykonanie przejść w przegrodach wewnętrznych i zewnętrznych budynków. 5) Zabezpieczenie miejsc przejść rur i przewodów. 6) Wykonanie izolacji w tym termicznych oraz prac zabezpieczających. 7) Wykonanie połączenia z siecią elektroenergetyczną obiektu oraz wykonanie wszystkich niezbędnych prac niezbędnych do uruchomienia i obsługi wykonanej instalacji. 8) Przeprowadzenie wymaganych prób i badań, dokonanie próbnego rozruchu przed odbiorem prac, dokonanie regulacji i rozruchu instalacji. 9) Przygotowanie niezbędnych dokumentów - protokołów prób i badań, kart gwarancyjnych, książek serwisowych, instrukcji obsługi i użytkowania (w jęz. polskim) związanych z przekazaniem do użytkowania zamontowanych mikroinstalacji. 10) Wykonanie odpowiednich zabezpieczeń przeciwprzepięciowych i instalacji odgromowej, lub przystosowanie istniejącej instalacji odgromowej do mikroinstalacji. 11) Wykonanie dokumentacji techniczno-rozruchowych z instrukcjami BHP - zgodnie z przepisami. 12) Przeprowadzenie szkolenia użytkowników w zakresie eksploatacji i obsługi wykonanych mikroinstalacji, sporządzenie protokołu obejmującego zakres szkolenia i uzyskanie oświadczeń od użytkowników o dokonanym szkoleniu. 13) Opracowanie szczegółowej instrukcji obsługi mikroinstalacji. 14) Sporządzenie dla wykonanych mikroinstalacji dokumentacji odbiorowej, zawierającej m.in.: dokumentację powykonawczą, komplet kart gwarancyjnych, badań, atestów, prób, zgodnie z wymaganiami technicznymi. 15) Wykonywanie przeglądów gwarancyjnych oraz bezpłatnych usług serwisowych w okresie obowiązywania gwarancji. 16) Zgłoszenie w imieniu użytkownika przyłączenia mikroinstalacji do sieci elektroenergetycznej PGE S.A. - na podstawie udzielonego pełnomocnictwa. 17) Wszystkie koszty związane z montażem instalacji ponosi Wykonawca. 18) Wykonawca powinien: doprowadzić do stanu poprzedniego pokrycie dachowe i elementy budynku w miejscach prac i uporządkować teren nieruchomości w miejscu wykonywania prac, wykonać na własny koszt naprawy szkód powstałych przy realizacji prac. Wszelkie roszczenia użytkownika lub osób trzecich, które powstaną w związku z prowadzonymi przez Wykonawcę robotami będą kierowane do Wykonawcy. 19) Wykonawca zobowiązany jest do dostawy i montażu mikroinstalacji wyłącznie z materiałów i urządzeń fabrycznie nowych, dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie. 20) Realizacja przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie instalacji fotowoltaicznej wraz z ich włączeniem do istniejących instalacji elektrycznych. 5. Wszystkie, ewentualnie użyte w dokumentacji projektowej, przedmiarach, specyfikacji technicznej i wymaganiach technicznych nazwy własne w odniesieniu do materiałów urządzeń i technologii są podane przykładowo (informacyjnie) i oznaczają jedynie minimalny, oczekiwany przez Zamawiającego standard i minimalne parametry jakościowe. Wykonawca może zastosować materiały i urządzenia równoważne o parametrach technicznych i jakościowych takich samych lub lepszych, jeżeli zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. 6. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności: - monter instalacji elektrycznych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy. 3.2. Zamówienie realizowane będzie w ramach projektu pt. Termomodernizacja Zespołu Szkół w Piaskach, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego (RPLU.05.02.00-06-0141/16).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45315100-9


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45317000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 77235.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POL-BUD Jacek Poleszak
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Dys, ul. Kwiatowa 29
Kod pocztowy: 21-003
Miejscowość: Ciecierzyn
Kraj/woj.: lubelskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 95000.18
Oferta z najniższą ceną/kosztem 95000.18
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 95000.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.