eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS w ramach projektu "Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232317-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Gmina Miasto Grudziądz: Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS w ramach projektu "Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Przedmiotowe zadanie współfinansowane jest ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego dla Osi priorytetowej 6. Solidarne społeczeństwo i konkurencyjne kadry, Działania 6.5 Rozwój potencjału endogenicznego regionu, Schemat: Rozwój infrastruktury turystycznej i rekreacyjnej poprzez dostosowanie obiektów do pełnienia funkcji na rzecz kultury oraz infrastruktury uzdrowiskowej w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 593535-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Grudziądz, Krajowy numer identyfikacyjny 87111883300000, ul. ul. Ratuszowa 1, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 564 510 233, e-mail bzp@um.grudziadz.pl, faks 564 510 233.
Adres strony internetowej (url): www.bip.grudziadz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie projektu aranżacji wystawy stałej nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS w ramach projektu "Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

FE.042.8.4.2018

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia polega na wykonaniu projektu aranżacji wystawy stałej oraz pomieszczeń nowo tworzonego Muzeum Handlu Wiślanego FLIS o łącznej powierzchni 927,19 m2, w ramach projektu "Dostosowanie grudziądzkich spichlerzy do pełnienia funkcji na rzecz kultury" wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego nad realizacją aranżacji wystawy. 2. Na przedmiot zamówienia składa się: 1) koncepcja merytoryczna i planistyczna wystawy, 2) projekty wykonawcze, szczegółowe opracowania rysunkowe, tj. widoki, rzutu pomieszczeń, ścian, przekroje i detale konstrukcyjne elementów wyposażenia przestrzeni ekspozycyjnej wraz z opisem technologii wykonania (m.in. materiałów i kolorystyki oraz elementów wyposażenia przestrzeni), wraz z uwzględnieniem lokalizacji i sposobu ekspozycji obiektów, stanowisk multimedialnych, według zatwierdzonej koncepcji plastycznej aranżacji wystawy, scenariusza wystawy oraz w oparciu o bieżące konsultacje z Zamawiającym; 3) schematy oświetlenia ekspozycji; 4) opracowanie szczegółowych dyspozycji i wskazówek plastycznych do przygotowania prezentacji multimedialnych; 5) wizualizacja aranżacji poszczególnych przestrzeni wystawowych, ciągów komunikacyjnych spajających poszczególne sale wystawowe, pomieszczenia kasy muzealnej, sali edukacyjnej i kinowej, sklepiku muzealnego oraz przestrzeni kawiarenki; 6) projekt i wizualizacja szyldu nad wejściem do muzeum w formie neonu; 7) projekt i wizualizacja pokrywy z makietą dotykową na istniejącej studni przy schodach zewnętrznych po zachodniej stronie budynku; 8) projekt elementów edukacyjnych dla dzieci, wymienionych w wytycznych do projektu (stanowiących załącznik nr 1 do SIWZ); 9) opracowanie graficzne materiałów do druku (plansze, etykietaż itp.), do których materiały tekstowe dostaną dostarczone przez Zamawiającego; 10) szczegółowy kosztorys wykonania aranżacji wystawy oraz pomieszczeń muzeum. 3. Projekt wystawy oraz towarzysząca mu dokumentacja projektowa powinny być wykonane zgodnie z: 1) treścią SIWZ, w tym rzutami i przekrojami budowlanymi aranżowanych pomieszczeń muzeum stanowiącymi załącznik nr 2 do SIWZ, wytycznymi do projektu aranżacji ekspozycji stałej, stanowiącymi załącznik 1 do SIWZ i specyfikacją do aranżacji, stanowiącą załącznik nr 3 do SIWZ, 2) ofertą Wykonawcy złożoną w postępowaniu o udzielenie zamówienia, 3) wszelkimi wymogami prawa i wiedzy mającymi zastosowanie do przedmiotu umowy. 4. Projektowana powierzchnia ogółem wynosi 927,19 m2 (szczegółowe informacje na temat powierzchni poszczególnych pomieszczeń zawiera załącznik nr 2 do SIWZ). 5. Aranżacja wystaw, urządzeń, ekspozycji i przestrzeni komunikacyjnych muszą być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych. Wszystkie pomieszczenia ogólnodostępne dostosowane będą dla osób niepełnosprawnych (ciągi komunikacyjne, toalety, winda). 6. Głównym założeniem projektowym powinno być stworzenie miejsca unikatowego, które odpowie na potrzeby zwiedzających poprzez stworzenie dedykowanych ścieżek zwiedzania. 7. Przy realizacji zamówienia Wykonawca powinien uwzględnić założenia takie, jak spójność wszystkich zaprojektowanych elementów ekspozycji oraz nowatorskie podejście, w szczególności: innowacyjność, kreatywność, uniwersalność oraz zgodność z trendami obowiązującymi w dziedzinie projektowania tego typu obiektów. 8. Wszystkie zaprojektowane stanowiska wystawiennicze winny być interaktywne. Wchodzące w skład ekspozycji stanowiska winny być wyposażone w komunikaty ekspozycyjne oraz stanowiska multimedialne, oparte na dźwięku, świetle, makietach manualnych, hologramach, monitorach i wyświetlaczach elektronicznych. 9. Zaproponowane elementy ekspozycji winny być wykonane z materiałów i w sposób umożliwiający sprawne działanie mimo codziennego, wielokrotnego ich używania przez zwiedzających oraz winny zapewniać wytrzymałość na działania zwiedzających - również działania wykraczające poza opisy zawarte w komunikacie ekspozycyjnym, czy instrukcji obsługi stanowiska multimedialnego oraz działania czynników zewnętrznych specyficznych dla miejsca wystawy. 10. Podczas projektowania wystawy Wykonawca winien przewidzieć wykonanie elementów ekspozycji, jak i kompletnych stanowisk, zgodnie z wymaganiami dla tego typu obiektów, tj. w szczególności konieczności posiadania przez obiekty odpowiednich atestów bezpieczeństwa i spełniania norm europejskich (znak CE). 11. Materiały przewidziano do wykonania elementów ekspozycji powinny być przystosowane do pełnionych funkcji w zakresie trwałości, jak również powinny spełniać odpowiednie wymogi bezpieczeństwa (m. in. przeciwwilgociowe oraz przeciwpożarowe) zgodnie z wytycznymi dla tego typu materiałów oraz normami prawnymi. 12. Zaproponowany sprzęt elektroniczny i multimedialny musi być przystosowany do pracy ciągłej, zapewniać wysokiej jakości działanie, w tym zwłaszcza obrazu oraz dźwięku. 13. Przy projektowaniu wystaw należy uwzględnić wymóg prezentacji eksponatów zgodnie z wymogami Rozporządzenia Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego z dnia 2 września 2014 r. w sprawie zabezpieczenia zbiorów muzeum przed pożarem, kradzieżą i innym niebezpieczeństwem grożącym ich zniszczeniem lub utratą (Dz. U z 2014 r. poz. 1240). 14. W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia znaku towarowego, patentu czy pochodzenia - należy przyjąć, że wskazania te określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały lub wyroby do wykonania przedmiotu zamówienia spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez złożenie opisu technicznego i podania nazwy produktu i producenta. 15. W przypadku, gdy Wykonawca nie przedłoży wraz z ofertą informacji o zastosowaniu materiałów lub wyrobów równoważnych, Zamawiający uzna, że kalkulacja ceny obejmuje materiały i wyroby wskazane w dokumentacji stanowiącej załączniki do SIWZ. 16. Szczegółowy opis warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawarty został we Wzorze Umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79421200-3


Dodatkowe kody CPV: 79932000-6, 71248000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132497.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Pattern Studio Rafał Krzemiński
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wola Worowska 20A/1
Kod pocztowy: 05-600
Miejscowość: Wola Worowska
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 84870
Oferta z najniższą ceną/kosztem 84870
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 145000
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.