eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Druk kalendarzy miejskich na 2021 rok

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232261-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Druk kalendarzy miejskich na 2021 rok

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 596874-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000, ul. ul. Parkowa 2, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 836 301, e-mail zamowienia@um.bytom.pl, faks 322 836 344.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.bytom.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Druk kalendarzy miejskich na 2021 rok

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PA.271.1.42.2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest druk kalendarzy ściennych 12 - planszowych oraz trójdzielnych na rok 2021 wraz z dostawą, tj.: a)Kalendarz ścienny planszowy 12-miesięcy (6 + 1) - nakład 1000 egzemplarzy, format: 420 x 570 mm; objętość: 6 kartek zadrukowanych dwustronnie + okładka (12 stron z miesiącami + okładka); surowiec: okładka + środek papier kreda 250 g + lakier dyspresyjny na całości; zszycie spiralą okrągłą z zawieszką - zapobiegającą zaginaniu się kalendarza, zszycie po krótszym boku; b) Kalendarz trójdzielny - nakład 1500 egzemplarzy, główka z efektem przestrzenności, format: ok. 320 x 205 mm; kolor CMYK 4+0 na kartonie 230 g; folia błysk, plecki: druk offsetem 4+0 na kartonie 300 g, bigowane na 3 części; kalendarium 3 x format ok. 285 x 138 mm, offset 80g; kolor 2+0; odstępy między kalendariami max 2cm, pod ostatnim kalendarium przestrzeń 5cm (wysokość) z przeznaczeniem na nadruk reklamowy, opaska z okienkiem wskazującym aktualny dzień tygodnia; 2. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają Istotne postanowienia umowne, stanowiące załącznik nr 3 do siwz. 3. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia jego odbioru. 4. Wykonawca: 1) winien zaoferować realizację przedmiotu zamówienia z dostawą: - obejmującą wyłącznie transport (bez rozładunku i wniesienia) lub - obejmującą transport, rozładunek i wniesienie. Zamawiający informuje, że wniesienie przedmiotu zamówienia winno odbyć na pierwsze piętro budynku (w budynku brak windy). 2) winien zaoferować termin na wymianę wadliwych egzemplarzy kalendarzy - niezależnie od ich ilości - na nowe, wolne wad i ich dostarczenie Zamawiającemu, wynoszący maksymalnie 7 dni roboczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace drukowania, prace introligatorskie, prace graficzne. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 20676.83
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 14
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 14
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Drukarnia MIKOPOL Dariusz Mikolasek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Nałkowskiej 51
Kod pocztowy: 41-922
Miejscowość: Radzionków
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 17552.10
Oferta z najniższą ceną/kosztem 15627.15
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29274.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.