To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-19
Ogłoszenie nr 510232261-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta: Druk kalendarzy miejskich na 2021 rok
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 596874-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta, Krajowy numer identyfikacyjny 00000000000000,
ul. ul. Parkowa
2,
41-902
Bytom, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
322 836 301, e-mail
zamowienia@um.bytom.pl, faks
322 836 344.
Adres strony internetowej (url): http://bip.um.bytom.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Druk kalendarzy miejskich na 2021 rok
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PA.271.1.42.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest druk kalendarzy ściennych 12 - planszowych oraz trójdzielnych na rok 2021 wraz z dostawą, tj.: a)Kalendarz ścienny planszowy 12-miesięcy (6 + 1) - nakład 1000 egzemplarzy, format: 420 x 570 mm; objętość: 6 kartek zadrukowanych dwustronnie + okładka (12 stron z miesiącami + okładka); surowiec: okładka + środek papier kreda 250 g + lakier dyspresyjny na całości; zszycie spiralą okrągłą z zawieszką - zapobiegającą zaginaniu się kalendarza, zszycie po krótszym boku; b) Kalendarz trójdzielny - nakład 1500 egzemplarzy, główka z efektem przestrzenności, format: ok. 320 x 205 mm; kolor CMYK 4+0 na kartonie 230 g; folia błysk, plecki: druk offsetem 4+0 na kartonie 300 g, bigowane na 3 części; kalendarium 3 x format ok. 285 x 138 mm, offset 80g; kolor 2+0; odstępy między kalendariami max 2cm, pod ostatnim kalendarium przestrzeń 5cm (wysokość) z przeznaczeniem na nadruk reklamowy, opaska z okienkiem wskazującym aktualny dzień tygodnia; 2. Szczegółowy opis i warunki realizacji przedmiotu zamówienia określają Istotne postanowienia umowne, stanowiące załącznik nr 3 do siwz. 3. Wykonawca winien udzielić Zamawiającemu 12 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia, liczonej od dnia jego odbioru. 4. Wykonawca: 1) winien zaoferować realizację przedmiotu zamówienia z dostawą: - obejmującą wyłącznie transport (bez rozładunku i wniesienia) lub - obejmującą transport, rozładunek i wniesienie. Zamawiający informuje, że wniesienie przedmiotu zamówienia winno odbyć na pierwsze piętro budynku (w budynku brak windy). 2) winien zaoferować termin na wymianę wadliwych egzemplarzy kalendarzy - niezależnie od ich ilości - na nowe, wolne wad i ich dostarczenie Zamawiającemu, wynoszący maksymalnie 7 dni roboczych. 5. Wykonawca zobowiązany jest zatrudniać na podstawie umowy o pracę wszystkie osoby wykonujące prace drukowania, prace introligatorskie, prace graficzne. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia. 7. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 8. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówień publicznych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 79.80.00.00 - Usługi drukowania i powiązane
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
12/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
20676.83
Liczba otrzymanych ofert:
14
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Drukarnia MIKOPOL Dariusz Mikolasek
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
17552.10
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z BYTOMIA
- Przebudowa kładki dla pieszych nad ul. Wrocławską i Kolejową w Bytomiu - II.
- "Dokumentacja projektowo - kosztorysowa dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. Oddział Centralny Zakład Odwadniania Kopalń w tym: Część I i Część II"
- Sukcesywna dostawa certyfikowanych materiałów odniesienia CRM (ISO 17034) oraz gazów wysokiej czystości przez okres 12 miesięcy wraz z dzierżawą butli
- Zabezpieczenie ruchu urządzeń w zakresie przeglądów okresowych, remontów wraz z legalizacją aparatury kontrolno-pomiarowej wentylatorów głównego przewietrzania oraz pogotowia awaryjnego - II Części
- Przeglądy i naprawy silników elektrycznych i maszyn elektrycznych dla Spółki Restrukturyzacji Kopalń S.A. O/CZOK: Część I Remont silnika 6 kV.... Część II Wykonanie remontu układu przetwornicy...
- Wykonanie przeglądów technicznych pięcioletnich i rocznych za 2024 r. wymaganych przepisami prawa budowlanego w budynkach Gminy Bytom zarządzanych przez Bytomskie Mieszkania
więcej: przetargi w Bytomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług poligraficznych na potrzeby Ministerstwa Rodziny i Polityki Społecznej.
- "Świadczenie usług poligraficznych dla Urzędu Pracy m.st. Warszawy"
- "Szkolenia online w zakresie przeciwdziałania przemocy domowej dla członków Zespołów Interdyscyplinarnych oraz grup diagnostyczno-pomocowych z terenu województwa łódzkiego".
- Usługa druku i dostawy katalogu dla Wydziału Sztuki Akademii Tarnowskiej
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na wykonanie i dostawę materiałów informacyjno-promocyjnych
- "Druk książek i broszur wraz z dostawą"
więcej: Usługi drukowania i powiązane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.