eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wieluń › Przebudowa drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w miejscowości Mokrsko

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2019-10-29

Ogłoszenie nr 510232088-N-2019 z dnia 29-10-2019 r.

Starostwo Powiatowe w Wieluniu: Przebudowa drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w miejscowości Mokrsko

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594372-N-2019

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Wieluniu, Krajowy numer identyfikacyjny 73093489000000, ul. Pl. Kazimierza Wielkiego 2, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 438 434 280, e-mail zam_pub@powiat.wielun.pl, faks 438 434 263.
Adres strony internetowej (url): www.bip.powiat.wielun.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w miejscowości Mokrsko

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ON.272.18.2019

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie drogi powiatowej nr 4510E Wieluń-Toplin w m. Mokrsko przewidzianych do dofinansowania z Funduszu Dróg Samorządowych. Wykonanie robót budowlanych obejmuje trzy projekty: - na zgłoszenie AB.6743.199.2019 z dnia 05.04.2019r.: na odcinku od skrzyżowania do m. Chotów do skrzyżowania na osiedle od km 0+000 do km 0+594 tj. 594 m - na zgłoszenie AB.6743.533.2018 z dnia 04.09.2018r. od ulicy Majorat do wjazdu na boisko "ORLIK" od km 0+000 do km 0+1+464 tj. 1.464 m - na zgłoszenie AB.6743.198.2019 z dnia 05.04.2019r. : na odcinku od skrzyżowania do m. Słupsko do końca terenu zabudowanego od km 0+000 do km +0+994 tj. 994 m - Projekty stałej organizacji ruchu do w/w projektów Zakres robót budowlanych: A. ODC. I. (odcinek od skrzyżowania do m. Chotów do skrzyżowania na osiedle) - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - krawężniki, oporniki, obrzeża, - konstrukcja drogi, - chodniki, - zjazdy, - zatoka autobusowa, - pobocza, - oznakowanie, - roboty inne, B. ODC. II ( od drogi na osiedle do wjazdu na Orlik) - roboty przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie korpusu drogowego, - podbudowy- nawierzchnie, - roboty wykończeniowe, - oznakowanie dróg i urządzenia bezpieczeństwa ruchu, - elementy ulic, - zieleń drogowa. C. ODC. III ( od skrzyżowania na Słupsko do końca terenu zabudowanego) - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - odwodnienie, - krawężniki, oporniki, obrzeża, - konstrukcja drogi, - chodniki, - zjazdy, - zatoki postojowe + opaska bezpieczeństwa, - brama wjazdowa - wyspa dzieląca, - pobocza, - oznakowanie, - roboty inne, D. tablice informacyjne E. inwentaryzacja powykonawcza F. stała organizacja ruchu na wszystkich odcinkach G. Tablice informacyjne - wykonanie oraz montaż tablic informacyjnych zawierających m.in. nazwę programu, nazwę zadania, kwotę dofinansowania, rok w którym dotacja została przyznana zlokalizowanych na początku oraz na końcu przebudowy Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, które stanowią załącznik do SIWZ. Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Zamawiający informuje, że posiada potwierdzenie o nie wniesieniu sprzeciwu właściwego organu do zgłoszenia robót budowlanych. Wykonawca przed podpisaniem umowy przygotuje i uzgodni z Zamawiającym harmonogram rzeczowo-finansowy przedmiotu zamówienia uwzględniający postanowienia SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje również poniesienie kosztów naprawy dróg powiatowych, użytkowanych w związku z realizacją inwestycji w wielkości 3000 ton betonu asfaltowego ułożonego w miejscach wskazanych przez Zamawiającego wraz z przygotowaniem nawierzchni przez frezowanie korekcyjne gr. 4 cm, oczyszczenie i skropienie emulsją asfaltową, ułożenie masy asfaltowej, obsypanie poboczy destruktem z frezowania wraz z ścinką zawyżonych poboczy, odtworzenie oznakowania poziomego w miejscach remontowanych odcinków dróg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233220-7


Dodatkowe kody CPV: 45233221-4, 45233222-1, 45233290-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/10/2019
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6817416.26
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe LARIX Sp. z o.o.
Email wykonawcy: larix.biuro@matrixpc.pl
Adres pocztowy: ul. Klonowa 11
Kod pocztowy: 42-700
Miejscowość: Lubliniec
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 6086821.05
Oferta z najniższą ceną/kosztem 6086821.05
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 7226072.74
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.