eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚwinoujścieDostawy artykułów ogólnospożywczych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-19

Ogłoszenie nr 510232032-N-2020 z dnia 19-11-2020 r.

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A.: Dostawy artykułów ogólnospożywczych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 598167-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540208280-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Uzdrowisko Świnoujście" S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 28826000000000, ul. ul. Nowowiejskiego 2, 72-600 Świnoujście, woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 321 37 60, e-mail m.koput@uzdrowisko.pl, faks 913 212 314.
Adres strony internetowej (url): www.uzdrowisko.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawy artykułów ogólnospożywczych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/UŚ/AO/10/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów ogólnospożywczych w asortymencie i ilości szacunkowej określonej w załączniku 1a i 1b do SIWZ, w okresie realizacji umowy stosownie do bieżących potrzeb Zamawiającego. Dostawy będą realizowane do restauracji sanatoryjnych Zamawiającego, o których mowa w pkt 4.3. Zamawiający wymaga, aby przedmiot zamówienia opisany w załączniku nr 1a i 1b do SIWZ był dostarczany w opakowaniach bez uszkodzeń mechanicznych z nadrukowaną informacją o nazwie środka spożywczego, nazwie i adresie producenta, dacie przydatności do spożycia oraz gramaturze. 4.2 Wykonawca jest zobowiązany zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w projekcie umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ oraz niniejszej SIWZ. 4.3 Miejscem dostawy jest w zależności od nadawcy danego zamówienia szczegółowego: Budynek Zarządu "Uzdrowisko Świnoujście S.A., Świnoujście, ul. Nowowiejskiego 2 Sanatorium Uzdrowiskowe "Bałtyk" , Świnoujście, ul. Słowackiego 23 Zakład Przyrodoleczniczy "Bałtyk" , Świnoujście, ul. Słowackiego 23 Sanatorium Uzdrowiskowe "Admirał I", Świnoujście, ul. Żeromskiego 13 Zakład Przyrodoleczniczy "Admirał I", Świnoujście, ul. Żeromskiego 13 Restauracja Sanatoryjna "Admirał I" - Świnoujście ul. Kasprowicza 13, Zakład Przyrodoleczniczy "Rusałka", Świnoujście, ul. Powstańców Śląskich 4 Sanatorium Uzdrowiskowe "Światowid", Świnoujście, ul. Kasprowicza 12 Restauracja Sanatoryjna "Światowid" - Świnoujście ul. Kasprowicza 12, Sanatorium Uzdrowiskowe "Adam i Ewa", Świnoujście, ul. E. Gierczak 2 Zakład Przyrodoleczniczy "Adam i Ewa", Świnoujście, ul. E. Gierczak 2 Sanatorium Uzdrowiskowe "Trzygłów" , Świnoujście, ul. Powstańców Śląskich 1 Sanatorium Uzdrowiskowe "Bursztyn" , Świnoujście, ul. Żeromskiego 9 Restauracja Sanatoryjna "Bursztyn" - Świnoujście ul. Żeromskiego 9, Sanatorium Uzdrowiskowe "Swarożyc" , Świnoujście, ul. E. Gierczak 1 Sanatorium Uzdrowiskowe "Henryk" , Świnoujście, ul. Sienkiewicza 2 Zakład Przyrodoleczniczy "Henryk", Świnoujście, ul. Sienkiewicza 2 Restauracja Sanatoryjna "Henryk" - Świnoujście ul. Sienkiewicza 2, 4.4 Ostateczne zapotrzebowanie (a przez to ostateczna wysokość wynagrodzenia Wykonawcy) może ulec zmniejszeniu jednak nie więcej niż o 10 % wartości przedmiotu zamówienia. Z tytułu zmniejszenia zakresu ilościowego w okresie trwania umowy nie będą przysługiwać Wykonawcy żadne roszczenia wobec Zamawiającego. 4.5 Opis wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 15.00.00.00-8 Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne 4.6 Dostawy winny być realizowane w dni robocze, od poniedziałku do piątku codziennie lub w wybrane dni, na podstawie każdorazowych zleceń składanych telefonicznie lub pocztą elektroniczną przez osoby upoważnione przez Zamawiającego przed dniem danej dostawy. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia przedmiotu umowy w następnym dniu po otrzymaniu danego zlecenia najpóźniej do godziny 10.00 lub w terminie określonym w zamówieniu, do miejsca dostawy, o którym mowa w pkt 4.3 w zależności od nadawcy danego zamówienia. 4.7 Zamawiający zastrzega sobie możliwość składania dodatkowych zamówień w danym dniu, w przypadku zaistnienia sytuacji nagłej, nieplanowanej w zależności od potrzeb Zamawiającego. Dostawy w sytuacji nagłej i nieplanowanej, realizowane będą każdorazowo na podstawie zleceń, składanych w dniu dostawy przez osoby upoważnione przez Zamawiającego. Maksymalny termin dostawy nagłej/nieplanowanej wynosi 6 godzin od momentu złożenia zlecenia na dostawę nagłą. 4.8 Dostawy artykułów ogólnospożywczych muszą być wykonywane odpowiednim transportem. Wykonawca powinien zapewnić również rozładunek do pomieszczeń magazynowych wskazanych przez Zamawiającego. 4.9 Wykonawca powinien mieć wdrożony i funkcjonujący system HACCP, funkcjonowanie systemu powinno być potwierdzone przez właściwy organ. 4.10 Transport Asortymentu winien być wykonywany środkami transportu spełniającymi wymagania sanitarne wynikające z obowiązujących przepisów prawa (w tym czynności związane z załadunkiem i rozładunkiem). Pojazdy winny być dopuszczone przez PPIS do przewozu żywności. Zamawiający przez cały okres wykonywania przedmiotu zamówienia może w trakcie realizacji zlecenia żądać od Wykonawcy kserokopii wpisu dokonanego przez PPIS do książki kontroli sanitarnej pojazdu używanego do realizacji danego zlecenia o wyrażeniu zgody na transport artykułów spożywczych lub kserokopii decyzji PPIS o dopuszczeniu pojazdu używanego do realizacji przedmiotu zamówienia do przewozu żywności (Ustawa z 25 sierpnia 2006r. o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( tekst jednolity Dz. U. 2019 r., poz. 1252, ze zm). 4.11 Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z wymaganiami jakościowymi oraz zasadami higieny żywności wynikającymi z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. 4.12 We wszystkich miejscach SIWZ i załącznikach do SIWZ, w których użyto przykładowego znaku towarowego, patentu, pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu lub jeżeli Zamawiający opisał przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 PZP, a w każdym przypadku, działając zgodnie z art. 29 ust. 3 PZP i art. 30 ust. 4 PZP, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne w stosunku do określonych w SIWZ, oznaczając takie wskazania lub odniesienia odpowiednio wyrazami "lub równoważny" lub "lub równoważne", pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w opisie przedmiotu zamówienia. Rozwiązanie równoważne jest także dopuszczalne w sytuacji, gdyby wyraz "równoważny" lub "równoważne" nie znalazło się w opisie przedmiotu zamówienia. 4.13 Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp. W szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mogą być podane niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary. Nazwy własne producentów materiałów i urządzeń podane w szczegółowym opisie należy rozumieć jako preferowanego typu w zakresie określenia minimalnych wymagań jakościowych . Nie są one wiążące i można dostarczyć elementy równoważne, które posiadają co najmniej takie same lub lepsze normy, parametry techniczne; jakościowe, funkcjonalne, będą tożsame tematycznie i o takim samym przeznaczeniu oraz nie obniżą określonych w opisie przedmiotu zamówienia standardów. 4.14 Wszelkie "produkty" pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te produkty, materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 4.15 Tam gdzie przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1-3 ustawy PZP Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 4.16 Zamawiający zobowiązuje oferentów do wskazania elementów równoważnych do zastosowania w stosunku do dokumentacji przetargowej. W myśl art. 30 ust. 5 Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy (materiały, urządzenia, przynależności) spełniają wymagania określone w SIWZ. Brak wskazania tych elementów będzie traktowane, jako wybór elementów opisanych w SIWZ. 4.17 W stosunku do przedmiotu zamówienia Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący analogiczne dostawy produktu, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej "Opcja"). Przedmiotem opcji mogą być wszystkie lub niektóre dostawy opisane w opisie przedmiotu zamówienia. Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia dostaw objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Dostawy będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 10 % wartości przedmiotu zamówienia określonej zgodnie z § 3 wzoru Umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 15.00.00.00 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 533222.50
Waluta Pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Am Best Mirosław Bysko
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Ul. Karsiborska 11b 72-600 Świnoujście
Kod pocztowy: 72-600
Miejscowość: Świnoujście
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 581550.77
Oferta z najniższą ceną/kosztem 581550.77
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 583005.88
Waluta: Pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.