eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bytom › Wynajem wraz z montażem i demontażem dekoracji świątecznych na terenia miasta Bytomia w sezonie 2020/2021.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230781-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów: Wynajem wraz z montażem i demontażem dekoracji świątecznych na terenia miasta Bytomia w sezonie 2020/2021.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 590487-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540192490-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Bytom - Miejski Zarząd Dróg i Mostów, Krajowy numer identyfikacyjny 24013698900000, ul. ul. Smolenia 35, 41-902 Bytom, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 323 969 700, e-mail zamowiani@mzdim.bytom.pl, faks 323 969 702.
Adres strony internetowej (url): www.mzdim.bytom.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wynajem wraz z montażem i demontażem dekoracji świątecznych na terenia miasta Bytomia w sezonie 2020/2021.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DNP.260.32.2020.PN.U

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac związanych z dekoracją świąteczną wybranych miejsc miasta Bytomia tj. wydzierżawienie dekoracji LED wraz z montażem, demontażem i obsługą w/w przez okres trwania umowy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje m.in: ? montaż dzierżawionych elementów dekoracji do dnia 01.12.2020 r.; ? demontażu wszystkich elementów po 22 stycznia 2021 r. lecz nie później niż do 12.02.2021 r.; ? włączenia do zasilania które należy dokonać w dniu 01.12.2020 r.; ? wyłączenia zasilania, którego należy dokonać w dniu 22.01.2021 r.; ? konserwacja i monitorowanie elementów dekoracji świątecznej od daty montażu; do dnia 22 stycznia 2021 r. tzn. utrzymanie w sprawności elementów dekoracji świątecznej; ? wykonanie dokumentacji fotograficznej z zamontowanej i funkcjonującej dekoracji świątecznej z każdego obiektu; ? usługa dzierżawy zawiera dostawę, montaż, eksploatację i demontaż. Opis wizerunku zamawianych elementów został przedstawiony w załączniku nr 9 do SIWZ. Do oferty Wykonawca winien dołączyć wizualizacje proponowanych dekoracji świątecznych zgodnie z parametrami i wytycznymi określonymi w w/w załączniku. Dekoracje świąteczne winny zostać zamontowane w lokalizacjach wskazanych w załączniku nr 9 do SIWZ. Zamawiający określa maksymalny wymagany "czas reakcji na usuniecie awarii" 4 dni od chwili powiadomienia o zdarzeniu. Zaoferowany przez Wykonawcę "czas reakcji na usuniecie awarii" stanowi jedno z kryteriów oceny ofert. Zamawiający informuje, iż dekoracje, które należy zamontować w lokalizacjach Dworcowa (poz. 9), Rynek (poz. 10) oraz pl. Wolskiego (poz. 14) stanowią własność Zamawiającego. Należy je odebrać i zwrócić po demontażu na Zaplecze Techniczne MZDiM zlokalizowane przy ul. Tarnogórskiej 1a w terminie uzgodnionym z Zamawiającym. UWAGA : w przypadku tych pozycji (9,10,14) wycenić należy sprawdzenie stanu technicznego i ewentualną naprawę dekoracji, ich montaż i demontaż, włączenie i wyłączenie zasilania oraz konserwacje i monitorowanie elementów dekoracji. Zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę w trakcie realizacji zamówienia co najmniej 1 osoby wykonującej czynności w zakresie montażu instalacji elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45451000-3


Dodatkowe kody CPV: 51110000-6, 31527200-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 264401.62
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ODEON s.c R. Starobrat, D. Imiela
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łowicka 16A
Kod pocztowy: 44-100
Miejscowość: Gliwice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 232470.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 232470.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 510155.05
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.