eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tczew › DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, SIATEK I SYSTEMÓW GINEKOLOGICZNYCH, RĘKAWIC NIEJAŁOWYCH I ODZIEŻY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEJ NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230713-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Szpitale Tczewskie S. A.: DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, SIATEK I SYSTEMÓW GINEKOLOGICZNYCH, RĘKAWIC NIEJAŁOWYCH I ODZIEŻY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEJ NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 585717-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szpitale Tczewskie S. A., Krajowy numer identyfikacyjny 22062068900000, ul. ul. 30 Stycznia , 83-110 Tczew, woj. pomorskie, państwo Polska, tel. 587 776 635, e-mail dombrowski.robert@szpitaletczewskiesa.pl, faks 585 313 830.
Adres strony internetowej (url): www.szpitaletczewskiesa.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: zakład leczniczy

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, SIATEK I SYSTEMÓW GINEKOLOGICZNYCH, RĘKAWIC NIEJAŁOWYCH I ODZIEŻY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEJ NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

14/PN/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

DOSTAWA PRODUKTÓW FARMACEUTYCZNYCH, TESTÓW DO STERYLIZACJI, SIATEK I SYSTEMÓW GINEKOLOGICZNYCH, RĘKAWIC NIEJAŁOWYCH I ODZIEŻY MEDYCZNEJ JEDNORAZOWEJ NA POTRZEBY MEDYCZNE ZAMAWIAJĄCEGO Zamawiający dopuszcza podzielenie zamówienia na części, zwane "Pakietami". Zamawiający do przedmiotowego zamówienia przewidział 10 pakietów, wyszczególnionych poniżej: Pakiet nr 1. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE Pakiet nr 2. CPV 33100000-1 SIATKI I SYSTEMY GINEKOLOGICZNE Pakiet nr 3. CPV 33694000-1 TESTY DO STERYLIZACJI Pakiet nr 4. CPV 33694000-1 TESTY DO STERYLIZACJI Pakiet nr 5. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE Pakiet nr 6. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE Pakiet nr 7. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE Pakiet nr 8. CPV 33141420-0 RĘKAWICE NIEJAŁOWE NITRYLOWE Pakiet nr 9. CPV 33141420-0 RĘKAWICE NIEJAŁOWE WINYLOWE Pakiet nr 10. CPV33199000-1 ODZIEŻ MEDYCZNA JEDNORAZOWA Przedmiot zamówienia i jego zakres oraz główne parametry zostały szczegółowo opisane w załączniku nr 3 do SIWZ - dla każdego pakietu, jak również w projekcie umowy (kwestie formalne) stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 33000000-0


Dodatkowe kody CPV: 33600000-6, 33100000-1, 33694000-1, 33141420-0, 33199000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Pakiet nr 1. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm) unieważnienił postępowanie 14/PN/2020, w zakresie pakietu nr: 1 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 1 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Pakiet nr 2. CPV 33100000-1 SIATKI I SYSTEMY GINEKOLOGICZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 28500
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HEALTHCARE MARKETING SERVICES SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. STANISŁAWA AUGUSTA 73/16
Kod pocztowy: 03-846
Miejscowość: WARSZAWA
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 23600.04
Oferta z najniższą ceną/kosztem 23600.04
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 23600.04
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Pakiet nr 3. CPV 33694000-1 TESTY DO STERYLIZACJI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 57360.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: MEDIA-MED SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PROMIENISTYCH 7
Kod pocztowy: 31-481
Miejscowość: KRAKÓW
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 44478.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 44478.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 44478.90
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 4

NAZWA: Pakiet nr 3. CPV 33694000-1 TESTY DO STERYLIZACJI

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1080
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: INFORMER MED SP. Z O.O.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: WINOGRADY 118
Kod pocztowy: 61-626
Miejscowość: POZNAŃ
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 656.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 656.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 848.70
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 5

NAZWA: Pakiet nr 5. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm) unieważnienił postępowanie 14/PN/2020, w zakresie pakietu nr: 5 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 5 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 6

NAZWA: Pakiet nr 6. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zamawiający, na podstawie Art. 93 ust. 1, pkt 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm) unieważnienił postępowanie 14/PN/2020, w zakresie pakietu nr: 6 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 6 nie wpłynęła żadna oferta.

CZĘŚĆ NR: 7

NAZWA: Pakiet nr 7. CPV 33600000-6 PRODUKTY FARMACEUTYCZNE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 43764
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ASCLEPIOS S.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: HUBSKA 44
Kod pocztowy: 50-502
Miejscowość: WROCŁAW
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25527.74
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25527.74
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 29120.12
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 8

NAZWA: Pakiet nr 8. CPV 33141420-0 RĘKAWICE NIEJAŁOWE NITRYLOWE

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

W związku z wystąpieniem okoliczności, o której mowa w Art. 93 ust. 1, pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 Prawo Zamówień Publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2019 r., poz. 1843 z późn. zm) Zamawiający unieważnił postępowanie 14/PN/2020, w zakresie pakietu nr: 8 Uzasadnienie: W przedmiotowym postępowaniu, w zakresie pakietu nr 8 cena najkorzystniejszej oferty znacząco przekraczała kwotę jaką Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia w tym zakresie. Wobec faktu, iż Zamawiający nie mógł podwyższyć tej kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty postępowanie należało unieważnić.

CZĘŚĆ NR: 9

NAZWA: Pakiet nr 9. CPV 33141420-0 RĘKAWICE NIEJAŁOWE WINYLOWE

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 4776
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: POLMIL SP. Z O.O. S.K.A.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: PRZEMYSŁOWA 8B
Kod pocztowy: 85-758
Miejscowość: BYDGOSZCZ
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 25920
Oferta z najniższą ceną/kosztem 25920
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 25920
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 10

NAZWA: Pakiet nr 10. CPV33199000-1 ODZIEŻ MEDYCZNA JEDNORAZOWA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/10/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 44031.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 5
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 5
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: FIRMA NEOMED BARBARA J. STAŃCZYK
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. MICHAŁA KAJKI 18
Kod pocztowy: 05-501
Miejscowość: PIASECZNO
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 115378.56
Oferta z najniższą ceną/kosztem 115378.56
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 188755.80
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.