To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510230603-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 553775-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540130482,540134815-N-2020
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. Najświętszej Marii Panny, Krajowy numer identyfikacyjny 12810530000000,
ul. Bialska
104,
42-200
Częstochowa, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
343 673 753, e-mail
szp@data.pl, faks
343 651 756.
Adres strony internetowej (url): www.szpitalparkitka.com.pl
Adres profilu nabywcy: www.szpitalparkitka.com.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. Najświętszej Maryi Panny w Częstochowie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DEZ.26.059.2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA DROBNEGO SPRZĘTU LABORATORYJNEGO ORAZ ODCZYNNIKÓW CHEMICZNYCH dla Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im. NajświętszejMaryi Panny w Częstochowie, w asortymencie oraz ilościach określonych w Załączniku nr 2 do SIWZ. 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Pod pojęciem oferty częściowej rozumie się pojedyncze części ustalone w Załączniku Nr 2 do SIWZ. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną Część lub na cały przedmiot zamówienia. Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone we wzorze umowy, stanowiącej Załącznik Nr 6 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 38.43.70.00 - Pipety i akcesoria laboratoryjne
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Pipety dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Mikrobiologii Klinicznej i Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3431.11
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Spółka z oograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1533.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Probówki, korki do probówek, bagietki, końcówki do pipet dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Mikrobiologii Klinicznej i Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
26640.44
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
13876.92
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Artykuły jednorazowe do diagnostyki prątka dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej -Pracowni Prątka Gruźlicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
15/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2934.29
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Bor-Pol Mariusz Borkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie
Nazwa wykonawcy: P.P.H.U. Bor-Pol Mariusz Borkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2636.24
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Pałeczki wymazowe i drewniane aplikatory dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/10/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
23462.67
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Argenta Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
22835.61
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Szkiełka nakrywkowe i podstawowe dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Mikrobiologii Klinicznej i Zakładu Anatomii Patologicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
24982.87
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11556.54
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Statywy na probówki dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Mikrobiologii Klinicznej i Banku Krwi z Pracownią Serologii Transfuzjologicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części Nr 6: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r.do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 6. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 7 NAZWA: Zlewki i cylindry dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej oraz dla Zakładu Anatomii Patologicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części Nr 7: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r.do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 7. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 8 NAZWA: Kamery dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
262.50
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Spółka z oograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
259.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 9 NAZWA: Sumator hematologiczny dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2240.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Spółka z oograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3148.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 10 NAZWA: Minutniki elektroniczne dla Zakładu Diagnostyki Laboratoryjnej, Zakładu Mikrobiologii Klinicznej, Banku Krwi i Zakładu Anatomii Patologicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
354.75
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Medlab Products Spółka z oograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
351.78
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 11 NAZWA: Utrwalacz cytologiczny dla dla Zakładu Anatomii Patologicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
883.75
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro Med Grzegorz Pałkowski ul.Zabierzowska 11,32-005 Niepołomice
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
546.21
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 12 NAZWA: Probówki Falcon do pobierania i wirowania materiałów w kierunku prątków dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej-Pracowni Prątka Gruźlicy |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3486.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: DIAG-MED Grażyna Konecka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3075.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 13 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części Nr 13: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r.do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 13. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 14 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części 14: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r.do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 14. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 15 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Anatomii Patologicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6876.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Elektro Med Grzegorz Pałkowski
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3943.80
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 16 NAZWA: Torebki do transportu materiału biologicznego dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
24/09/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
1472.67
Liczba otrzymanych ofert:
0
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: KAWA.SKA Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1663.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 17 NAZWA: Drobny sprzęt laboratoryjny dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części Nr 17: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r. do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 17. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 18 NAZWA: Opakowania do transportu dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części Nr 18: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r. do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 18. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 19 NAZWA: Końcówki do pipet dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt.1) uPZP w zakresie części Nr 19: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W przedmiotowym postępowaniu termin składania ofert został wyznaczony na dzień 28.07.2020r.do godz. 10:00. W wyznaczonym terminie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu uPZP w zakresie części Nr 19. Uzasadnienie prawne unieważnienia: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt.1) ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. |
|
CZĘŚĆ NR: 20 NAZWA: Zestaw transportowy/wymazówka z podłożem płynnym dla Zakładu Mikrobiologii Klinicznej |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Zamawiający unieważnił postępowanie o udzieleniu zamówienia publicznego na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy uPZP w zakresie części Nr 20: Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: Po otwarciu ofert, w trakcie trwania czynności ich badania, Zamawiający powziął informację o obarczeniu postępowania niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Powyższy błąd polega na nieprecyzyjnym opisie przedmiotu zamówienia w części Nr 20 w zakresie ilości podłoża płynnego, sterylności oraz dokładnego opisu zestawu. Ponadto Zamawiający udzielając odpowiedzi na pytanie 3 Wyjaśnienia treści SIWZ Nr 1) dotyczące wymogu 1 ml podłoża płynnego nie miał informacji o wymaganiach w procedurze nowych oznaczeń Sars-CoV-2. Popełniony przez zamawiającego błąd w opisie przedmiotu zamówienia, jest niewątpliwie wadą postępowania nie tylko niemożliwą do usunięcia, ale wskazuje na dokonanie czynności w tym postępowaniu z naruszeniem przepisu Pzp, które mogłoby mieć wpływ na jego wynik. W związku z powyższym, zgodnie z dyspozycją art. 93 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy PZP Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeśli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przedmiotowym postępowaniu Zamawiający popełnił błąd, którego usunięcie poprzez dokonywanie zmian w opisie przedmiotu zamówienia nie jest możliwe, w toku badania i oceny ofert. W takim przypadku Zamawiający może unieważnić postępowanie tak jak to wynika z przepisu art. 93 ust. 1 pkt. 7 ustawy PZP i zostało potwierdzone w ugruntowanym orzecznictwie (wyrok KIO z dnia 20 czerwca 2012 r., sygn. akt: KIO 1184/12 oraz wyrok KIO z dnia 18.04.2013 r. sygn. akt KIO 532/13). Ponadto zgodnie z treścią wyroku Sądu Okręgowego w Białymstoku z dnia 28 kwietnia 2006 r., II CA 218/06, ,,...wprowadzanie zmian w SIWZ dopiero po upływie terminu składania ofert stanowi rażące naruszenie Pzp i narusza warunki udziału wykonawców w postępowaniu o zamówienie publiczne". Powyższe zatem w pełni uzasadnia unieważnienie niniejszego postępowania w zakresie części Nr 20 na podstawie przesłanki z art. 93 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy PZP. Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 93 ust. 1 pkt. 7) w zw. z art. 146 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych Dz. U. z 2019r. poz. 1843 ze zmianami), Zamawiający unieważnił postępowanie, ponieważ obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą, uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z CZĘSTOCHOWY
- Dostawa materiałów i środków do sprzątania dla potrzeb SP ZOZ Miejskiego Szpitala Zespolonego w Częstochowie.
- Budowa miejsc postojowych oraz przebudowa drogi dojazdowej w sąsiedztwie budynku przy ul. Botanicznej 23 - etap 2
- Dostawa, montaż i uruchomienie generatora prądotwórczego zasilania awaryjnego do Oczyszczalni Ścieków Dźbów w Częstochowie dla Oczyszczalni Ścieków "WARTA" S.A.
- Wykonanie robót budowlanych dotyczących realizacji zadania pn.: "Budowa boiska sportowego dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego Nr 6 przy ul. Przestrzennej 68/70 w Częstochowie".
- Wykonanie remontu sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Zawodowych Specjalnych przy ulicy Krótkiej 22 w Częstochowie.
- Dostawa artykułów biurowych i materiałów eksploatacyjnych do kopiarek dla potrzeb Urzędu Miasta Częstochowy
więcej: przetargi w Częstochowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia na potrzeby Centrum Wsparcia Badań Klinicznych
- Zakup wraz z dostawą systemu do pobierania materiału do badań oraz dzierżawa analizatora do oznaczeń OB
- Dostawy materiałów pomocniczych wykonanych z tworzyw sztucznych
- WIW.DA.272.7.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Biologii Molekularnej i Skażeń WIW w Opolu
- Dostawy sprzętu laboratoryjnego
- 37.2024 Sukcesywna dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu Medycznego we Wrocławiu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.