eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rzeszów › Wydruk kalendarzy i wizytówek.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230379-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.: Wydruk kalendarzy i wizytówek.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594305-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Rzeszowska Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., Krajowy numer identyfikacyjny 69026033085969, ul. ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 017 86 76 200, 017 86 76 240, 017 86 76 239, e-mail zamowienia.publiczne@rarr.rzeszow.pl, faks 178 520 611.
Adres strony internetowej (url): www.rarr.rzeszow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Spółka prawa handlowego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wydruk kalendarzy i wizytówek.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP 36/2020/BM

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest: a) usługa opracowania projektów graficznych, składu, druku oraz dostawy kalendarzy książkowych i ściennych na 2021 rok, według parametrów określonych w pkt II Załącznika nr 1 do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia, a następnie dostarczenie ich do siedziby Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pokój nr 211. Dostawa może się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. b) usługa wydruku i dostawy wizytówek (100 szt.) dla 5 pracowników Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. według wzoru wskazanego w pkt III Załącznika nr 1 do SIWZ - Opis Przedmiotu Zamówienia. Wzór wizytówki w nakładzie po 100 szt., Wykonawca zobligowany będzie dostarczyć na własny koszt do siedziby Rzeszowskiej Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. przy ul. Szopena 51, 35-959 Rzeszów, pokój nr 211. Dostawa może się odbywać w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 14:00. Zamówienie obejmuje wydruk następujących kalendarzy i wizytówek: 1) Kalendarz książkowy na rok 2021 rok o formacie A4 - granatowy 150 szt., niebieski 100 szt. (łącznie wszystkie kolory 250 sztuk); 2) Kalendarz książkowy na rok 2021 rok o formacie A5 - granatowy 150 szt., niebieski 100 szt. (łącznie wszystkie kolory 250 sztuk); 3) Kalendarz książkowy, kieszonkowy na rok 2021 rok o formacie A6 - niebieski 100 szt. (łącznie wszystkie kolory 100 sztuk); 4) Kalendarz ścienny trójdzielny na 2021 r. - jednostronny, 150 szt. 5) Wizytówki 5x100 szt. Wszystkie w/w materiały zamówienia zostały zwizualizowane w załączniku nr 1 do SIWZ - Opisie Przedmiotu Zamówienia. Wykonawca zobligowany jest do dostarczenia wszystkich w/w materiałów na własny koszt, który należy uwzględnić w oferowanej cenie za realizację całości zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79800000-2


Dodatkowe kody CPV: 79823000-9

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 9018.50
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Firma Poligraficzno-Introligatorska "Udziałowiec" sp. z o.o.
Email wykonawcy: marketing@udzialowiec.com.pl
Adres pocztowy: ul. Narcyzowa 2, 42-256 Olsztyn k/Częstochowy
Kod pocztowy: 42-256
Miejscowość: Olsztyn k/Częstochowy
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 10676.40
Oferta z najniższą ceną/kosztem 10676.40
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 27693.45
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia stosownie do art. 91 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. Wybrana oferta uzyskała najwięcej punktów w łącznej ich ocenie. Wykonawca wykazał brak podstaw do wykluczenia. Wybrana oferta nie podlega odrzuceniu. Cena z oferty najkorzystniejszej nie przewyższa kwoty, którą zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.