eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KępnoDostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu C wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-18

Ogłoszenie nr 510230286-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej: Dostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu C wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 599718-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540211665-N-2020


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej, Krajowy numer identyfikacyjny 30854800000000, ul. ul. Szpitalna 7, 63-600 Kępno, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 827 300, e-mail szpital@sz.kepno.pl, faks 627 827 401.
Adres strony internetowej (url): http://www.szpital.kepno.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szpital

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa AMBULANSU SANITARNEGO typu C wraz z wyposażeniem dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SPZOZ-ZP/10D/2020

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa AMBULANSU sanitarnego typu C - 1 sztuka dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Kępnie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz warunki wymagane zawiera załącznik nr 1a do SIWZ stanowiącym integralną część SIWZ. 1) fabrycznie nowy i nieeksploatowany samochód sanitarny typu "C" o parametrach technicznych zgodnych z treścią SIWZ- rok produkcji 2020, 2) oferowany ambulans musi posiadać fabrycznie nowe wyposażenie - opisane w załączniku 1a, wolne od wad, objęte gwarancją producenta pojazdu, spełniające wymagania określone w aktualnej Polskiej Normie PN-EN1789 lub normy równoważnej dla samochodu, 3) oferowany przedmiot zamówienia w dniu składania ofert nie może być przeznaczony przez producenta do wycofania z produkcji lub sprzedaży, 4) Oferowany samochód sanitarny musi posiadać świadectwo homologacji pojazdu skompletowanego (samochód bazowy wraz z zabudową medyczną), wydane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dn. 25.03.2013 r. w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1475). Z 5) Zaoferowane wyposażenie i sprzęt medyczny muszą posiadać dokumenty dopuszczające do obrotu i używania w Polsce, oraz spełniać wymagania określone przepisami ustawy z dn. 20.05.2010 r. o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2017r. poz. 211 ze zm.), 6) Wymagany jest minimalny 24 miesięczny okres gwarancji na samochód bazowy oraz 24 miesiące na wszystkie elementy zabudowy medycznej, liczony od daty podpisania przez strony protokołu zdawczo-odbiorczego.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 34.11.41.21 - Karetki


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

We wszystkich przypadkach, w których Zamawiający wskazuje znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne, z zachowaniem przez Wykonawcę zasad i wymogów opisanych w SIWZ (Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych w zakresie sporządzonego opisu przedmiotu zamówienia pod warunkiem, zapewnienia parametrów technicznych, użytkowych i jakościowych nie gorszych od określonych w specyfikacji). Użyte w SIWZ określenia wskazujące znaki towarowe, patent lub pochodzenie przedmiotu zamówienia należy odczytywać z wyrazami: lub równoważne. Proponowane rozwiązania równoważne muszą być o takich samych parametrach użytkowych, funkcjonalnych i jakościowych lub je przewyższać. Dopuszczalność udziału podwykonawców. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia podwykonawcom. W przypadku realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem podwykonawców, Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę tych części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom oraz podania firm podwykonawców(załącznik nr 5 do SIWZ). W przypadku braku takiej informacji, Zamawiający przyjmie, że wykonawca zamierza wykonać niniejsze zamówienie samodzielnie - bez udziału podwykonawców.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 332384.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: BFF MEDFinance Spółka Akcyjna
Email wykonawcy: karetki@medfinance.pl
Adres pocztowy: ul.Kilińskiego 66
Kod pocztowy: 90-118
Miejscowość: Łódź
Kraj/woj.:

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 449998.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 449998.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 449998.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.