Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.
To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2019-10-28
Ogłoszenie nr 510230285-N-2019 z dnia 28-10-2019 r.
Miasto Zabrze: Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Zabrzu" ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków ZADANIE NR 2 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dla dzieci i personelu
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Regionalny Program Operacyjny Województwa Śląskiego na lata 2014 - 2020 (EFS) dla osi priorytetowej: VIII. Regionalne kadry gospodarki opartej na wiedzy dla działania: 8.1. Wspierania rozwoju warunków do godzenia życia zawodowego i prywatnego dla poddziałania: 8.1.1. Zapewnienie dostępu do usług opiekuńczych nad dziećmi do 3 lat - ZIT
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 547754-N-2019
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540108062-N-2019, 540105217-N-2019
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Zabrze, Krajowy numer identyfikacyjny 27625552000000,
ul. Powstańców Śląskich
5-7,
41-800
Zabrze, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
323733537, e-mail
sekretariat_bzp@um.zabrze.pl, faks
323733516.
Adres strony internetowej (url): www.zabrze.magistrat.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa i montaż wyposażenia dla Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego 2 w Zabrzu" ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków ZADANIE NR 2 - Dostawa i montaż wyposażenia pomieszczeń dla dzieci i personelu
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BZP.271.26.2019.JP
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dla nowo tworzonej filii Żłobka przy ul. Niedziałkowskiego. Dostawa została podzielona na dwa zadania. Wykonawca może złożyć ofertę na 1 lub 2 zadania. Zakresy dla poszczególnych zadań: Dla ZADANIA NR 1: - zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków - pomieszczenia nr - 08, - 09, -10, -13,-14, -15, -16 -18, -19, - 24 wg dokumentacji projektowej - zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu AGD i wyposażenia kuchni - zakup, dostawę i montaż pojemników na ręczniki papierowe, mydło, papier toaletowy, koszy na śmieci dla kuchni, zaplecza kuchni, pomieszczeń porcjowania posiłków, pomieszczeń wc oraz pozostałych pomieszczeń Żłobka, w których projekt przewiduje ich montaż - pom. nr - 26, - 25, 014,105,109, 112, 21, 103, 008, 010, 104. Szczegółowy wykaz w/w wyposażenia zawiera załącznik nr 1a do umowy. Dla ZADANIA NR 2 - zakup fabrycznie nowych mebli lub wykonanie na wymiar oraz dostawę i montaż wyposażenia meblowego do pomieszczeń dla dzieci i personelu - zakup i dostawę fabrycznie nowego sprzętu AGD dla pomieszczeń personelu - zakup pozostałego wyposażenia w/w pomieszczeń zgodnie z wykazem - zakup fabrycznie nowego wyposażenia tekstylnego dla dzieci Szczegółowy wykaz w/w wyposażenia zawiera załącznik nr 1b do umowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Część IV SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 39000000-2
Dodatkowe kody CPV: 39220000-0, 39100000-3, 39700000-9, 32000000-3, 30190000-7, 39500000-7, 33141623-3, 39141000-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: ZADANIE NR 1 - Dostawa i montaż wyposażenia kuchni i zaplecza kuchennego oraz pomieszczeń porcjowania posiłków |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
01/10/2019 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
156539.00
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Mariusz Gajdos prowadzący działalność gospodarczą pn.: INVEST HORECA BISTRO Mariusz Gajdos
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
91634.69
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Sukcesywna dostawa odzieży, obuwia i środków ochrony indywidualnej dla pracowników Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu w okresie od pierwszego zamówienia przez okres 12 miesięcy.
- Dostawa rejestratorów holterowskich
- Dostawa odzieży dla personelu medycznego
- Modernizacja pomieszczeń na potrzeby Apteki w budynku "A" Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu Sp. z o. o., Sygn. DZP/12 TP/2024
- Dostawę elektrod ablacyjnych
- "Dostawa produktów chemicznych do stosowania w podziemnych wyrobiskach górniczych wraz z osprzętem dla potrzeb Muzeum Górnictwa Węglowego w Zabrzu", z podziałem na 3 części.
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont części pomieszczeń wraz z zakupem niezbędnego wyposażenia w budynku szkoły podstawowej w Jabłoni Kościelnej
- Zakup i dostawa mebli do budynku Urzędu Skarbowego w Końskich.
- Dostawa materiałów biurowych i maszyn biurowych
- Zakup sprzętu ICT oraz elementów wyposażenia dla 6 szkół podstawowych
- PN/06/2024 Zakup mebli na potrzeby Filharmonii Opolskiej im. Józefa Elsnera w Opolu
- Centrum Edukacyjno -Kulturalne - Budowa Oddziałów Przedszkolnych w Stolnie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.