Ogłoszenie z dnia 2020-11-18
Ogłoszenie nr 510229944-N-2020 z dnia 18-11-2020 r.
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ: Dostawa zestawów jednorazowego użytku do systemu MIRASOL PRT do inaktywacji patogenów w osoczu ozdrowieńców Covid-19.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku SP ZOZ, Krajowy numer identyfikacyjny 29771500000000,
ul. ul. Hoene Wrońskiego
4,
80-210
Gdańsk, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
585 204 040, e-mail
k.bielec@krew.gda.pl, faks
585 204 040.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.rckik.cil.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa zestawów jednorazowego użytku do systemu MIRASOL PRT do inaktywacji patogenów w osoczu ozdrowieńców Covid-19.
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Dostawa zestawów jednorazowego użytku do systemu MIRASOL PRT do inaktywacji patogenów w osoczu ozdrowieńców Covid-19.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 33100000-1
Dodatkowe kody CPV: 33141614-7
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/11/2020 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
252000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Terumo BCT Polska Sp. z o.o.
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
272160.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie bez ustawy PZP na podstawie art. art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający udzielił zamówienia zgodnie z art. 6a ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych - do zamówień na usługi lub dostawy niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843 oraz z 2020 r. poz. 1086), jeżeli zachodzi wysokie prawdopodobieństwo szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby lub jeżeli wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.
Zamawiający pobiera osocze od ozdrowieńców którzy przebyli chorobę Covid-19 celem wytworzenia składnika krwi - osocza, które podaje się chorym na Covid-19 w stanie ciężkim. W celu wydana osocza ozdrowieńców do użytku klinicznego należy dokonać procesu jego inaktywacji. Inaktywacja jest to proces redukcji biologicznych czynników chorobotwórczych (wirusy, bakterie, grzyby, pasożyty) w osoczu ozdrowieńców na Covid-19. Ww. metoda wykorzystuje ryboflawinę (witamina B2) jako czynnik fotouczulający w połączeniu z ekspozycją na światło ultrafioletowe. Jest to reakcja fotodynamiczna, w wyniku której czynniki chorobotwórcze inaktywowane są za pośrednictwem wolnych rodników tlenowych.
1. Zamówione zestawy to towary niezbędne do przeciwdziałania COVID-19 gdyż służą do zwalczania zakażenia, do zapobiegania rozprzestrzenianiu się wirusa oraz zwalczania skutków choroby zakaźnej wywołanej wirusem SARS-CoV2 na terenie województwa pomorskiego.
2. Zestawy wykorzystywane są do redukcji wysokiego prawdopodobieństwa szybkiego i niekontrolowanego rozprzestrzeniania się choroby COVID-19 gdyż wymaga tego ochrona zdrowia publicznego.
Zamawiający udzielił zamówienia jedynemu wykonawcy, który może je zrealizować, gdyż dysponuje aparaturą medyczną wykonawcy, a zestawy które mogą być zastosowane, muszą pochodzić od ww. wykonawcy.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Dostawa testów do pomiaru krzepliwości krwi wraz z dzierżawą analizatora dla UCK
- Dostawa licencji dla użytkowników oprogramowania Veeam wraz z migracją do subskrypcji VUL i wsparciem technicznym producenta
- Sukcesywna dostawa produktu leczniczego
- Dostawa 2 szt. samochodów osobowych na potrzeby Prokuratury Okręgowej w Gdańsku
- " Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Szkoły Podstawowej nr 86 im. prof. Jerzego Sampa w Gdańsku"
- Usługa administracji oraz obsługi technicznej funkcjonującej platformy e-learningowej ENTRUSTED oraz utrzymanie stron internetowych ENTRUSTED oraz GEXTRECS
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i wyposażenia medycznego dla Powiatowego Centrum Zdrowia sp. z o.o. z siedzibą w Malborku - II postępowanie
- WOMP.DTA.3331.PU.8.2025 - Dostawa sprzętu, aparatury i mebli medycznych w ramach Projektu grantowego nr FENX.06.01-IP.03-0001/23 pod nazwą "Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)"
- Zakup sprzętu medycznego dla Klinicznego Oddziału Otolaryngologii i Laryngologii Onkologicznej w Mazowieckim Szpitalu Specjalistycznym Sp. z o.o. w Radomiu - Unit Laryngologiczny i zestaw komputerowy
- Zakup aparatu USG okulistycznego
- ZP/03/2025 "Zakup i dostawa sprzętu medycznego dla "Centrum Zdrowia w Opolu" Sp. z o.o. w ramach projektu FEnIKS"
- "Dostawa 2 aparatów USG dla potrzeb WZS w Rzeszowie"
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.