To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2020-11-17
Ogłoszenie nr 510229699-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki: Sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej 
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 578251-N-2020
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 540168211
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Agencja Bezpieczeństwa Wewnętrznego Biuro Logistyki, Krajowy numer identyfikacyjny 01517972800000,
ul. Rakowiecka 
2A,
00-993 
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225856525, e-mail
zamowienia.publiczne@abw.gov.pl, faks
225856565.
Adres strony internetowej (url): www.bip.abw.gov.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa centralna
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: 
Sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):14/ZP/2020
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa akcesoriów, materiałów informatyki i łączności oraz środków czyszczących informatyki w trzech częściach (razem 314 pozycji). Część I- akcesoria komputerowe (197 pozycji). Część II- materiały informatyki i łączności (93 pozycje). Część III- nośniki danych i środki czyszczące (24 pozycje).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30237000-9
Dodatkowe kody CPV: 30236000-2, 30234000-8, 30233000-1, 32562000-0, 32424000-1, 24113200-1, 24113200-1, 39525800-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA 
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia z dnia 7.09.2020r. nr 540169631-N-2020
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
| 
 CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Akcesoria komputerowe  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
19/10/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
414506.35
 
Liczba otrzymanych ofert: 
1
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o.o.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
458975.73
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Materiały informatyki i łączności  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
17/11/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
67685.33
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Poltel Telecom Sp. z o.o. Sp.k.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
110823.71
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
| 
 CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Nośniki danych i środki czyszczące  | 
|
| 
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 
19/10/2020                                     IV.2) Całkowita wartość zamówienia 
Wartość bez VAT
21871.53
 
Liczba otrzymanych ofert: 
2
 IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA 
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
 nie 
Nazwa wykonawcy: Helica Sp. z o.o.
 tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy 
26350.17
 Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe: 
  | 
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Najem 3 używanych samochodów osobowych klasy D oraz 1 używanego samochodu osobowego klasy C
 - Usługi polegające na nadzorze i aktualizacji wraz z dostosowaniem w posiadanym przez Zamawiającego systemem telemedycznym i zintegrowanym systemem gromadzenia i przetwarzania danych medycznych.
 - Remont drewnianej posadzki foyer Teatru Dramatycznego w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
 - Wykonywanie diagnostyki drogowych obiektów inżynierskich, ekranów i bramownic w zakresie opinii technicznych, ekspertyz, analiz oraz badań podstawowych i specjalistycznych dotyczących oceny stanu(...)
 - Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach Stołecznego Zarządu Rozbudowy Miasta.
 - Usługi serwisu i wsparcia dla urządzeń HSM Thales LUNA S700 oraz oprogramowania
 
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Miejskiej Kościan realizowanej w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
 - Cyberbezpieczny Samorząd dla Gminy Głusk
 - Zakup sprzętu komputerowego, oprogramowania oraz szkoleń" w ramach projektu pt. "Cyberbezpieczny Samorząd w Gminie Lubań"
 - Zakup materiałów informatycznych
 - Dost. urządzenia UPS wraz z montażem oraz macierzy z dyskami , migracją danych. Szkolenia dla pracowników i administratorów IT dot. cyberbezp. wraz z audytem w ramach projektu Cyberbezpieczny Samorząd
 - Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem w ramach projektu grantowego Cyberbezpieczna Gmina Dąbrowa".
 
więcej: Sprężone powietrze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





