eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pobiedziska › "Budowa ulicy Bocznej w Biskupicach"

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2020-11-17

Ogłoszenie nr 510228824-N-2020 z dnia 17-11-2020 r.

Gmina Pobiedziska: "Budowa ulicy Bocznej w Biskupicach"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 575973-N-2020

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 540163645-N-2020; 540165965-N-2020; 540170393-N-2020; 540177230-N-2020; 540182475-N-2020;


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Pobiedziska, Krajowy numer identyfikacyjny 53044200000000, ul. ul. Tadeusza Kościuszki 4, 62-010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 618 977 100, e-mail zp@pobiedziska.pl, faks 618 977 124.
Adres strony internetowej (url): www.bip.pobiedziska.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Budowa ulicy Bocznej w Biskupicach"

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.10.2020.NB

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana pn. "Budowa ulicy Bocznej w Biskupicach". Zakres robót polega na budowie ulicy Bocznej w Biskupicach wraz ze skrzyżowaniami, budową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej oraz zjazdami na posesje. 2. Opis przedmiotu zamówienia wg kodów CPV: ? 45233000-9 Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg. ? 45233253-7 Roboty w zakresie nawierzchni dróg dla pieszych ? 45233252-0 Roboty w zakresie nawierzchni ulic ? 45230000-8 Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu 3. Zakres prac w ramach przedmiotu zmówienia obejmuje budowę ulicy Bocznej w Biskupicach wraz ze skrzyżowaniami, budową kanalizacji deszczowej, przebudową sieci wodociągowej oraz zjazdami na posesje na całym jej odcinku, zgodnie z dokumentacją projektową. Ulica Boczna przebiega na odcinku 787m, bierze swój początek w granicy z ulicą Podgórną, znajdującej się na działce nr 143, następnie krzyżuje się z ulicą Bartniczą, Jagodową, Wiśniową kończąc na ulicy Śliwkowej na działce nr 166/3, która posiada nawierzchnie bitumiczną. Ulica stanowi drogę wewnętrzną będącą w zarządzie Miasta i Gminy Pobiedziska. W sąsiedztwie skrzyżowania ulicy Bocznej i Podgórnej przebiega ulica Główna będąca drogą powiatową. Ulicę zaprojektowano jako pieszo jezdnie z kostki brukowej betonowej, a nawierzchnie skrzyżowań jako wyniesioną o 10 cm powyżej projektowanej jezdni, odwadnianej przez system kanalizacji deszczowej włączanej do istniejącej studni w rejonie skrzyżowania ulicy Bocznej i Podgórnej. 4. Inwestycja obejmuje : 1) wykonanie rozbiórki: ? nawierzchni bitumicznej jezdni wraz z podbudową/ krawężników pow. ca 0,052 tys. m2 ? nawierzchni bitumicznej jezdni przez frezowanie pow. ca 0,054 tys. m2 ? nawierzchni chodników z kostki pow. ca 0,028 tys. m2 ? nawierzchni płyt betonowych i ażurowych pow. ca 0,026 tys. m2 2) wykonanie nawierzchni z kostki brukowej betonowej: ? pieszo-jezdni wraz ze zjazdami i dojściami do furtek pow. ca 4,378 tys. m2 ? wyniesionych skrzyżowań pow. ca 0,794 tys. m2 5. W ramach przedmiotu zamówienia należy zrealizować: ? usunięcie drzew wraz z karczowaniem i utylizacją 23 szt. ? montaż przepustów o średnicy 160 mm dł. ca 0,778 km ? montaż przepustów o średnicy 110 mm dł. ca 0,105 km ? trawniki dywanowe w gruncie kat. I-II pow. ca 2,870 tys. m2 ? oznakowanie pionowe i poziome 1 kpl ? budowę kanalizacji deszczowej o średnicy 315 mm dł. ca 0,802 km ? budowę kanalizacji deszczowej o średnicy 200 mm dł. ca 0,053 km ? przebudowę sieci wodociągowej o średnicy 110 mm dł. ca 0,111 km 6. W zakres inwestycji drogowej wchodzi również: ? wykonanie oznakowania poziomego i pionowego, ? regulacja wysokościowa urządzeń podziemnych ? sieci wodociągowej do posesji wymienionych w uzgodnieniu Zakładu Komunalnego w Pobiedziskach z dnia 07.09.2020r. o nr PPUD/MB/11/17/08/2017, ? studni Orange zgodnie z uzgodnieniem z dnia 19.10.2017r. ? włazów kanalizacyjnych Aquanet zgodnie z uzgodnieniem 20.09.2017r. 7. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. robotników budowlanych wykonujących roboty budowlane pod kierownictwem Kierownika Budowy lub Kierownika robót jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U.2020 poz. 1320 ze zm.). Obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy sytuacji w której Wykonawca lub podwykonawca osobiście wykonuje powyższe czynności (np. jako osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą, wspólnik spółki cywilnej). W takim przypadku Wykonawca musi udowodnić, że wynagrodzenie takiej osoby nie jest niższe niż określone w obowiązujących przepisach. Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 5 do SIWZ oraz rozdziale 25 SIWZ. 8. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został w dokumentacji technicznej tj. a) Projekcie wykonawczym i budowlanym - zwany dalej "Dokumentacją projektową"; b) Specyfikacji Technicznego Wykonania i Odbioru Robót (zwanej dalej "STWiOR"); c) Przedmiarze robót; Uwaga! Przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy przy sporządzeniu oferty z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy jest wynagrodzeniem ryczałtowym. Wykonawca zobowiązany będzie, w ramach zaoferowanej ceny, do wykonania wszelkich robót wynikających z załączonej i przekazanej Wykonawcy dokumentacji technicznej, w tym projektowej, z własnych materiałów i przy użyciu urządzeń własnych. 9. Pozostałe wymagania dotyczące realizacji przedmiotu zamówienia zostały określone we wzorze umowy. 10. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy. b) Termin gwarancji liczony będzie od dnia następnego po podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego. c) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od dnia następnego po podpisaniu przez Strony Protokołu odbioru końcowego. d) Zamawiający wymaga wydłużenia okresu rękojmi o okres trwania gwarancji. 11. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wwykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wwykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa Wwykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 12. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem "parametry" rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy PZP należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy PZP dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania "lub równoważna". Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane materiały spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. Stosowne dokumenty potwierdzające równoważność należy dołączyć do oferty. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233252-0


Dodatkowe kody CPV: 45233000-9, 45233253-7, 45230000-8

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 09/11/2020
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 2814307.67
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 2

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Wielobranżowy Trans-Bruk Marek Begier
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wiosny Ludów 58
Kod pocztowy: 62-330
Miejscowość: Nekla
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1942158.38
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1577403.28
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1577403.28
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.